Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Ростовцев С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ростовцев С. С. 
Особливості застосування комплексу Інтернет-маркетингу в організації обслуговування користувачів бібліотек / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 3. - С. 130-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано розширену модель комплексу маркетингу, адаптовану до дистанційного обслуговування користувачів бібліотек України. Розглянуто елементи комплексу маркетингу "7P" та особливості їх застосування в Інтернет-середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР) с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ростовцев С. С. 
Доповнена реальність як конкурентна перевага у туристичному бізнесі / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 1. - С. 95-100. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - визначення потенціалу технології доповненої реальності як конкурентної переваги у туристичному бізнесі. Здійснено аналіз поточного рівня впровадженості технології на підприємствах туристичного бізнесу. Проаналізовано ключові чинники, що сприяють розвитку AR-технології та визначають її як високоперспективний комунікаційно-маркетинговий інструмент, що ставить нові виклики перед представниками туристичного бізнесу. Розкрито технічні особливості запровадження технології доповненої реальності та її переваги над віртуальною реальністю (VR). На основі проведеного аналізу запропоновано можливі варіанти застосування технології доповненої реальності туристичними підприємствами, що у перспективі надасть змогу одержати конкурентну перевагу на туристичному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ростовцев С. С. 
Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / С. С. Ростовцев; Харків. держ. акад. культури. - Харків, 2016. - 22 c. - укp.

Досліджено формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України. Визначено рівень теоретичної розробленості питань запровадження інтернет-маркетингу в бібліотеках вітчизняними науковцями. Досліджено стан імплементації інтернет-маркетингового інструментарію в діяльності зарубіжних бібліотек. Запропоновано комплекс інструментів і методик відстеження стану онлайн-діяльності бібліотек. На основі системи показників проаналізовано динаміку розвитку веб-сайтів бібліотек України. За результатами контент-аналізу бібліотечних веб-сайтів визначено ключові проблеми, вирішення яких можливе лише за умов системної реалізації інтернет-маркетингової стратегії. Розроблено концептуальну модель системи інтернет-маркетингу, розкрито її базові складові та взаємозв'язки між ними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 с51(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Культура та інформаційне суспільство XXI століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18 - 19 квіт. 2019 р. / ред.: В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко, О. О. Косачова, Н. Є. Шолухо, С. В. Сищенко, Я. О. Жукова, О. Ю. Бірьова, А. В. Вегеріна, І. А. Куриленко, В. В. Воскобойнікова, Н. О. Рябуха, Н. М. Семенова, М. О. Кішмєрєшкіна, І. О. Мащенко, Н. А. Коржик, В. О. Брусенцев, З. М. Остропольська, М. М. Зайцева, С. С. Ростовцев, Г. О. Коробка, С. Б. Рибалко, А. А. Троян; Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України. - Харків : ХДАК, 2019. - 409 c. - укp. - рус. - англ.

Наведено результати досліджень у галузях суспільствознавства, культурології, мистецтвознавства, мовознавства, педагогіки, історії, туризму, менеджменту книгознавства, бібліотекознавства, бібліографознавства, документознавства, сучасних інформаційних технологій. Розкрито культурно-символічний зміст і функції їжі у святкових обрядах східних слов'ян (на прикладі Масляної). Окреслено перспективи використання орнаменталістики в комунікативній роботі етнографічних відділів музеїв Слобожанщини. Увагу приділено проблемі проведення соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки молодших школярів засобом мультиплікації. Досліджено вплив українського фольклору на світову музичну культуру. Висвітлено методологічні особливості викладання диригування на початковому етапі навчання в мистецьких навчальних закладах. Визначено місце жіночих персонажів у традиціях Пекінської Національної опери XX - початку XXI ст. Розглянуто напрями підвищення ефективності видавничої діяльності наукових бібліотек України. Проведено порівняльний аналіз веб-сайтів притулків для тварин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я431(477)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Історико-культурні та соціально-економічні засади розвитку туристичної діяльності : монографія / А. П. Аніщенко, Г. В. Афенченко, Л. Д. Божко, Д. Г. Вязовська, М. М. Зайцева, Л. І. Мачулін, С. С. Ростовцев, М. В. Фомін, В. Д. Холодок, С. С. Шеін, Н. В. Шумлянська, М. О. Яріко; ред.: Л. Д. Божко; Харківська державна академія культури. - Харків : ХДАК, 2021. - 219 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти історико-культурних і соціально-економічних засад розвитку туристичної діяльності. Проаналізовано об'єктивні умови розвитку туристичної освіти в Україні та окреслено перспективи її розвитку. Урбантуризм розглянуто як інструмент культурної інтеграції іноземних студентів. Визначено основні фактори, що формують функціонування креативного туризму в умовах креативної економіки. Проаналізовано сучасний стан археологічного туризму в Україні та окреслено проблеми інклюзії в туризмі. Розглянуто питання управління діяльністю туристичних підприємств (франчайзингові мережі, інтернет-маркетинг, антикризове управління в умовах пандемії COVID-19, діджиталізація туристичних дестинацій).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849471 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського