Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ростовська Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ростовська Ю. О. 
Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. О. Ростовська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Визначено науково-методичні засади, педагогічні умови та розроблено технологію формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики та хореографії, спрямовану на досягнення єдності доведення і віри у процесі засвоєння методичних знань, усвідомлення їх значущості у пізнанні й оцінці педагогічних фактів і явищ, осягнення особистісного смислу й утвердження віри в істинність знань. Виявлено важливі закономірності цього процесу, які дозволяють передбачати характер та ефективність навчальної діяльності студентів, наслідки педагогічних впливів, створювати умови для успішного формування педагогічних переконань. Запропоновано систему критеріїв та показників сформованості педагогічних переконань майбутніх учителів музики та хореографії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31-35 + Щ32р(4УКР)31-35

Шифр НБУВ: РА339160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ростовська Ю. О. 
Формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії : монографія / Ю. О. Ростовська; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 105 c. - Бібліогр.: с. 89-105 - укp.

Викладено методичні рекомендації щодо формування педагогічних переконань майбутніх вчителів хореографічних дисциплін і удосконалення методики фахових дисциплін. Розглянуто педагогічне переконання як якісну характеристику особистості вчителя. Розкрито умови формування та критерії сформованості педагогічних переконань майбутніх вчителів хореографії у процесі вивчення курсу методики хореографічної освіти дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808678 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського