Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ростовська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ростовська В. І. 
Управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / В. І. Ростовська; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти" АПН України. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблему управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Визначено поняття "професійна компетентність" і зміст професійної діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ. Розроблено, науково обгрунтовано, апробовано та комп'ютеризовано модель управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ, розроблено відповідні методичні рекомендації щодо її запровадження на рівні районного (міського) відділу (управління) освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ростовська В. І. 
Професійна компетентність заступника директора з навчально-виховної роботи як фактор впливу на результативність навчально-виховного процесу / В. І. Ростовська // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 38. - С. 59-68. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Науково обгрунтовано взаємозалежність результативності навчально-виховного процесу та професійної компетенції заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу. На аналітичному огляді наукових праць та практичному досвіді автора встановлено, що від здатності заступника директора визначати стан та здійснювати поточне регулювання навчального процесу залежатиме його результативність.

Научно обоснована взаимосвязь результативности учебно-воспитательного процесса и профессиональной компетенции заместителя директора по учебно-воспитательной работе общеобразовательного учебного заведения. На аналитическом обзоре научных работ и по практическому опыту автора установлено, что от способности заместителя директора определять состояние и осуществлять текущее регулирование учебного процесса зависит его результативность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ростовська В. І. 
Зв'язок результативності навчального процесу загальноосвітнього навчального закладу та професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи / В. І. Ростовська // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 60-63. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійної компетентності керівників навчальних закладів та їх заступників. Зазначено, що під професійною компетентністю розуміється коло питань, у яких суб'єкт володіє пізнаннями, досвідом і сукупність яких відображає соціально-професійний статус і професійну кваліфікацію, а також особові, індивідуальні здібності або якості, що забезпечують можливість реалізації певної професійної діяльності. Проведено теоретичний аналіз сутності навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. Розкрито сучасний навчально-виховний процес як дидактичну систему, яка являє собою єдність взаємопов'язаних елементів: цільового, змістового, діяльнісного і результативного. Визначено сутнісну структуру навчально-виховного процесу.

Рассмотрена проблема профессиональной компетентности руководителей учебных заведений и их заместителей. Указано, что под профессиональной компетентностью понимается круг вопросов, в которых субъект обладает познаниями, опытом и совокупность которых отражает социально-профессиональный статус и профессиональную квалификацию, а также личные, индивидуальные способности или качества, обеспечивающие возможность реализации определенной профессиональной деятельности. Проведен теоретический анализ сущности учебно-воспитательного процесса в общеобразовательном учебном заведении. Раскрыт современный учебно-воспитательный процесс как дидактическая система, которая представляет собой единство взаимосвязанных элементов: целевого, содержательного, деятельностного и результативного. Определена сущностная структура учебно-воспитательного процесса.

The problem of professional competence of school heads and their deputies. It is pointed out that under the professional competence refers to a range of issues in which the subject has knowledge, experience and the totality of which reflects the socio-professional status and professional qualifications, as well as some personal, individual characteristics (ability) or quality to ensure the feasibility of certain professional activities. The theoretical analysis of the essence of the educational process in mainstream education. Book explains the modern educational process as a didactic system, which represents the unity of interrelated elements: trust, meaningful, activity and effective. Determined the intrinsic structure of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського