Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рибінська Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Рибінська Ю. А. 
Методика взаємозв'язаного навчання зарубіжної літератури та англійської мови в школах гуманітарного профілю : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. А. Рибінська; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Запропоновано методичну систему взаємозв'язаного навчання зарубіжної літератури й англійської мови в школах гуманітарного профілю. Розроблено модель такого навчання. Розглянуто можливості використання оптимальних методів, прийомів і видів навчальної діяльності на всіх етапах вивчення літературного твору, важливість застосування автентичних і лінгвокраїнознавчих джерел, ознайомлення з якими доцільне у процесі вивчення інокультурних творів зарубіжної літератури. Експериментально доведено, що запропонована методична система комплексного впровадження взаємозв'язаного навчання на уроках зарубіжної літератури сприяє літературному розвитку учнів, формуванню їх мовленнєвих умінь українською та англійською мовами, посиленню мотивації навчання, активності, самостійності учнів, творчості, що підвищує ефективність навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20-211 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рибінська Ю. А. 
Метод асоціацій у викладанні іноземних мов / Ю. А. Рибінська // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 19. - С. 105-112. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано деякі аспекти впровадження методу асоціацій у ході викладання іноземних мов. Обгрунтовано значимість використання даного методу, який сприяє розвитку креативного мислення. Описано психологічні механізми виникнення асоціацій та їх класифікацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рибінська Ю. А. 
Теоретичні і методологічні засади професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів : [монографія] / Ю. А. Рибінська; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Т. : Астон, 2013. - 219 c. - Бібліогр.: с. 133-174 - укp. - англ. - нім.

Розроблено та апробовано систему розвитку професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів, викладено теоретико-методологічні засади творчої педагогічної діяльності словесника. Запропоновано систему методів, прийомів, форм і видів навчальної діяльності студентів-філологів, що сприяють формуванню креативних якостей, комунікативної компетентності, необхідних для творчого виконання їх професійних обов'язків. Викладено теоретичні аспекти перекладу пісенних творів, одним з яких є аспект компаративного аналізу креативного перекладу англійського, німецького, французького, італійського текстів. Досліджено рими й алітерації, де власне рима відіграє виняткову роль у фонетичній поезії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рибінська Ю. А. 
Методичні основи формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх філологів засобами креативного перекладу : [монографія] / Ю. А. Рибінська; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Т. : Астон, 2013. - 299 c. - Бібліогр.: с. 209-221 - укp. - англ.

Проаналізовано стан питання формування професійної компетентності засобами креативного перекладу, виявлено особливості процесу навчання іншомовних комунікативних стратегій майбутніх філологів. Встановлено труднощі сприйняття, перекладу та власне написання пісенних творів студентами-перекладачами. Обгрунтовано теоретико-методичні засади системи підготовки майбутніх філологів до написання творчих перекладів пісенних творів за допомогою формування професійних комунікативних стратегій і розроблено їх концепцію. Запропоновано критерії диференціації поетичного та прозового способів мовленнєвої організації тексту. Змодельовано теоретико-методичну систему формування професійної комунікативної компетентності засобами креативного перекладу у майбутніх учителів іноземних мов і перекладачів, експериментально перевірено її ефективність. Визначено комплекс методичних і професійних умінь майбутніх філологів, розроблено методику їх підготовки до перекладу та написання пісень іноземною мовою. Розроблено навчально-методичний комплекс для реалізації системи формування професійної комунікативної компетентності засобами креативного перекладу у студентів факультетів іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рибінська Ю. А. 
Індивідуально-творчий підхід як основа актуалізації креативної діяльності майбутніх учителів іноземних мов / Ю. А. Рибінська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 1. - С. 49-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто індивідуально-творчий підхід до навчання, описано особливість організації занять з іноземної мови на засадах творчості, роботи з перекладами поетичних і пісенних текстів. У контексті розробки названої проблеми створено, апробовано й удосконалено індивідуально-творчий підхід до навчання студентів факультетів іноземних мов. Результати наукових досліджень засвідчили, що акцент на особистісних характеристиках надає можливість забезпечити значно вищу результативність навчально-пізнавальної діяльності студентів на базі актуалізації творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рибінська Ю. А. 
Тенденції розвитку нетрадиційної освіти в сучасному суспільстві / Ю. А. Рибінська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 59. - С. 89-92. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Узагальнено, що одним із важливих завдань сучасної системи освіти є тяжіння до творчих методів, використання креативного потенціалу студентів у процесі розвитку сучасного суспільства й надання освіті онтологічного та екзистенціального виміру в межах сучасної культури. Учені наголошують на пріоритетному значенні формування творчої особистості над інформаційною функцією освіти, що забезпечує гармонійний розвиток студентів.

Подытожено, что одной из важных задач современной системы образования является переход к творческим методам, использование креативного потенциала студентов в процессе развития современного общества и предоставление образованию онтологического и экзистенциального измерения в рамках современной культуры. Ученые акцентируют внимание на приоритетном значении формирования творческой личности над информационной функцией образования, что обеспечивает гармоническое развитие студентов.

It has been summarized that the basic tasks of the modern education system are the transition to the creative methods, the usage of students' creative skills in the process of the modern society development and the ontological and existential dimension supply to the education in the conditions of modern culture. The scientists point out the importance of the creative personality formation over the informational educational function that provides the harmonious students' development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рибінська Ю. А. 
Методика взаємозв'язаного навчання зарубіжної літератури та англійської мови в школах гуманітарного профілю : [монографія] / Ю. А. Рибінська; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Тернопіль : Вектор, 2015. - 223 c. - Бібліогр.: с. 152-178 - укp.

Викладено розроблену й адаптовану методику вивчення автентичних художніх текстів у школах гуманітарного профілю. Висвітлено перекладознавчі, соціологічні, психолого-педагогічні, лінгвокульторологічні та методичні засади діяльності вчителя. Значну увагу приділено опису специфічних методів і прийомів та видів робіт, спрямованих на розкриття діалектичної природи художнього перекладу, мультикультуралізму й виховання толерантного ставлення до інших культур. Подано теоретичне обгрунтування системи взаємозв'язаного навчання зарубіжної літератури й англійської мови в школах гуманітарного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0 + Ш5(0) р20-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рибінська Ю. А. 
Психологічні проблеми формування навичок вивчення іноземної мови в дітей від трьох до шести років : монографія / Ю. А. Рибінська. - Тернопіль : Астон, 2015. - 167 c. - Бібліогр.: с. 103-125 - укp.

Вперше продемонстровано, що засвоєння іноземної мови може бути ефективним, якщо відбуватиметься у "тіні" виконання іншої діяльності та спиратиметься на урахування особливостей мотиваційної сфери дошкільників й особливостей їх пізнавального розвитку. Вперше запропоновано організовувати навчання іноземним мовам дошкільників у відповідності з державною базовою програмою розвитку особистості в дошкільному віці, що має сприяти створенню у дитини цілісної картини світу, збереженню дитячої субкультури, культивуванню специфічних для зазначеного вікового етапу видів діяльності та форм активності. Набув подальшого розвитку особистісно-зорієнтований підхід до навчання дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рибінська Ю. А. 
Теоретичні і методичні основи професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів засобами креативного перекладу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Рибінська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2015. - 40 c. - укp.

Вперше представлено розроблену та науково обгрунтовану педагогічну систему професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів засобами креативного перекладу на теоретико-методологічному та методичному рівнях. З'ясовано її основні системотвірні компоненти (мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, креативно-цільовий, вербально-продуктивний та емоційно-креативний). Значну увагу приділено опису специфічних прийомів і видів навчальної діяльності, спрямованих на розвиток творчих здібностей майбутніх філологів. Досліджено та проаналізовано концепцію підготовки до використання креативного перекладу у професійній діяльності. Визначено особливості трифазової роботи з креативним перекладом: підготовчий етап, виконавчий та завершальний. Уточнено поняття "професійна комунікативна підготовка", що полягає в формуванні в студентів професійних комунікативних стратегій та представлена комплексом творчих вправ і завдань на матеріалі іноземної мови. Охарактеризовано структуру, виокремлено й описано критерії та показники рівнів сформованості іншомовної комунікативної компетентності майбутніх філологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419385 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського