Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Раков С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Раков С. А. 
Інформаційні технології в аналітичній геометрії : Навч. посіб. для студ. мат. спец. ун-тів / С. А. Раков, В. П. Горох, Т. О. Олійник, Н. М. Гармашова, М. О. Якуба; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 190 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено можливості використання нових інформаційних технологій у процесі вивчення курсу аналітичної геометрії. Особливу увагу приділено програмуванню алгоритмів розв'язування задач засобами пакета Derive. Наведено стилий опис можливостей пакета Derive та коментований опис бібліотеки утиліт пакета Derive (пов'язаних з курсом аналітичної геометрії).


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.13 в641.8 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Раков С. А. 
Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ : Моногр. / С. А. Раков; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : Факт, 2005. - 360 c. - Бібліогр.: с. 333-356. - укp.

Висвітлено проблеми удосконалення навчання математики у загальноосвітніх навчальних закладах і у процесі підготовки вчителів математики на фізико-математичних факультетах університетів на підставі комплексного підходу з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто особливості використання засобів інформаційних комп'ютерних систем як інфраструктури математичної освіти, показано роль Internet, освітніх сайтів, електронних курсів і підручників. Розглянуто питання оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів з математичних дисциплін на підставі компетентнісних підходів - розробки та використання компетентнісних тестів.

Освещены проблемы усовершенствования обучения математики в общеобразовательных учебных заведениях и в процессе подготовки учителей математики на физико-математических факультетах университетов с учетом комплексного подхода и средств информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрены особенности применения средств информационных компьютерных систем как инфраструктуры математического образования, в частности, роль и функции Интернета, образовательных сайтов, электронных курсов и учебников. Изложены вопросы оценивания учебных достижений учеников и студентов по математических дисциплинам на основе компетентностных подходов - разработки и использования компетентностных тестов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пуди А. Ю. 
Математичний аналіз. Диференціальні рівняння : Навч. посіб. / А. Ю. Пуди, С. А. Раков, О. В. Євдокимов, А. І. Прокопенко, В. В. Юхт, І. П. Проскурня; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди. - Х. : ОВС, 2002. - 164 c. - (Мат. аналіз; Ч. 5). - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.6я73

Шифр НБУВ: ВА643826 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Сидоренко А. Л. 
Методы быстрого поиска похожих строк / А. Л. Сидоренко, С. А. Раков, А. С. Кулик, А. Г. Чухрай, А. Ю. Завгородний // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2008. - № 4. - С. 51-59. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проблема обнаружения строк, не являющихся дубликатами, но представляющих одну сущность реального мира, часто встречается в системах повышения качества данных информационных систем. Такие похожие строки могут появляться в результате ошибок при вводе данных или использования аббревиатур. Исследуемая в работе проблема также тесно связана с проблемой слияния баз данных и является сложно решаемой, если требования высокой точности и скорости получения решения выдвигаются одновременно. Предложены два высокоточных метода поиска похожих строк для случаев, когда возможность использования аббревиатур может либо учитываться, либо нет. Показаны результаты применения методов на реальных данных, подтверждающие целесообразность их в системах повышения качества данных информационных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сидоренко О. Л. 
Підвищення якості оцінки ефективності набору контингенту вищих навчальних закладів з використанням апарату нечітких баз данних / О. Л. Сидоренко, С. А. Раков, О. Ю. Соколов, О. С. Радивоненко, О. С. Луговий // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2008. - № 4. - С. 65-70. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто принципові аспекти застосування апарату теорії нечітких множин у процесі створення та використання реляційних баз даних. Обгрунтовано необхідність удосконалення існуючих інструментів та методів, що використовуються під час побудови методик оцінки ефективності набору контингенту вищих навчальних закладів. Запропоновано певні вдосконалення зберігання та обробки інформації на підставі нечітких баз даних. Розглянуто питання будування оцінок прогностичної валідності на підставі даних про результати тестування та експертної оцінки ступеня відповідності предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Раков С. А. 
Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій : Автореф. дис... д-ра пед. наук / С. А. Раков; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Х., 2005. - 44 c. - укp.

Розроблено теоретичні засади комп'ютерно-орієнтованої методичної системи підготовки вчителів математики, орієнтованої на формування їх математичних компетентностей на базі впровадження дослідницьких підходів у навчанні з використанням інформаційних технологій. Розкрито зміст поняття "математичні компетентності вчителя математики" як усвідомлення та вміння використовувати на практиці основні складники дослідницької та прикладної діяльності у галузі математики на базі застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Визначено сутність дослідницького підходу у навчанні математики як основи комп'ютерно-орієнтованої методичної системи формування математичних компетентностей учителя. Розроблено методологічні та методичні вимоги щодо програмного забезпечення для його ефективного застосування під час проведення навчальних досліджень з використанням сучасних інформаційних технологій. Визначено напрямки удосконалення існуючого програмного забезпечення. Обгрунтовано доцільність використання пакетів комп'ютерної алгебри (Computer Algebra System) та динамічної геометрії (Dynamic Geometry System) з метою підвищення ефективності дослідницького підходу у навчанні математики. Запропоновано концепцію комп'ютерних тестів дослідницького характеру (К-тестів) для оцінки рівня набуття студентами математичних компетентностей у навчальних курсах. Теоретично й експериментально обгрунтовано доцільність та ефективність запропонованої комп'ютерно-орієнтованої методичної системи формування математичних компетентностей учителів математики на основі дослідницького підходу у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Раков С. А. 
Уточнение результирующих баллов тестирования на основе модифицированного алгоритма эквипроцентильной нормализации / С. А. Раков, М. С. Мазорчук, Е. О. Бондаренко // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2012. - № 4. - С. 145-150. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Цель работы - разработка метода уточнения баллов, полученных в ходе тестирования учащихся по нормативно-ориентированным тестам, которые применяются при массовом оценивании знаний. В процессе шкалирования возникают проблемы, связанные с неоднозначным переводом баллов в новую шкалу, что обусловлено дискретностью значений и малой популяцией на концах распределения. Предложен алгоритм формирования модифицированной выборки, что позволит выровнять пороговые значения и сократит разрыв в пунктах новой шкалы. Для проведения расчетов используются пакеты для анализа данных, такие как SPSS и MS Excel.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ляшенко О. І. 
Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обговорено тест нового типу в системі вступу до ВНЗ в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) забезпечить виші більш ефективними засобами відбору студентів, тобто з вищим рівнем прогностичної валідності. Відмічено також, що такий відбір сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти. Розглянуто принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також результати пілотування ТЗНК у 2010 та 2011 рр.

Обсужден тест нового типа в системе поступления в ВУЗ в Украине - Тест общей учебной компетентности (ТОУК), использование которого в комплексе с предметными тестами внешнего независимого оценивания обеспечит ВУЗ более эффективными средствами отбора студентов, то есть с высоким уровнем прогностической валидности. Отмечено также, что такой отбор будет способствовать становлению в Украине компетентностной парадигмы образования. Рассмотрены принципы и структуру общей учебной компетентности, а также результаты пилотирования ТОУК в 2010 и 2011 гг.

Issues of a new type of test system for admission to universities in Ukraine - a test of general academic competence (TOUK), the use of which in conjunction with substantive tests of external independent evaluation will provide schools more effective means of selection of students, that is, with high predictive validity. It was also noted that this selection will facilitate the creation in Ukraine of competence paradigm of education, principles and structure of the overall educational competence, andthe results of piloting TOUK in 2010 and 2011.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ляшенко О. І. 
Концепція тесту для виявлення здібностей вступників до вищих навчальних закладів України, затверджена колегією МОН України / О. І. Ляшенко, С. А. Раков, І. Є. Булах // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 3/4. - С. 83-109. - укp.

Розглянуто головну мету української системи освіти - створити умови для розвитку та самореалізації кожної особистості, формувати покоління, здатне навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Визначено створення однакових можливостей для дітей і молоді у здобутті якісної освіти. Відзначено п'ять типів систем прийому до ВНЗ зі світової практики. Висвітлено проблеми вступу до ВНЗ за результатами зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в Україні у 2008 р. Вміщено концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), його структуру та приклади завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Раков С. А. 
Алгоритм корректировки тестовых баллов на основе анализа сложности заданий / С. А. Раков, М. С. Мазорчук, Е. О. Бондаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 16. - С. 49-56. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Цель работы - разработка алгоритма корректировки тестовых баллов на основе анализа сложности заданий тестов. Рассмотрены тесты с закрытой формой вопроса. Корректировка баллов теста необходима для дифференциации участников тестирования, набравших одинаковые тестовые баллы. Представлены основные этапы алгоритма корректировки результатов тестирования и приведены расчеты, показывающие эффективность применения данного алгоритма. Для проведения расчетов используются пакеты для анализа данных, такие как SPSS и MS Excel.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського