![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Разуменко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Разуменко Д. О. Професійно важливі особистісні якості майбутнього спеціаліста / Д. О. Разуменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 29-32. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему формування професійно важливих особистісних якостей майбутнього спеціаліста. Аргументовано, що їх самовдосконалення відбувається у процесі саморозвитку особистості. Визначено зовнішні та внутрішні стимули саморозвитку, які сприяють формуванню творчої спрямованості, комунікабельності, відповідальності, активності, емпатії та ін. Встановлено позитивний вплив ділових ігор на розвиток якостей студентів. Ключ. слова: професійна діяльність, особистісні якості, самовдосконалення, саморозвиток, ділова гра Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Разуменко Д. О. Формування економічної культури майбутніх учителів у фаховій підготовці : Автореф. дис... канд. пед. наук / Д. О. Разуменко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 19 c. - укp.Розроблено та науково обгрунтовано модель формування економічної культури майбутнього вчителя, застосування якої забезпечує єдність економічної, екологічної, правової, моральної компетентностей, а також розробку ціннісно-орієнтованої технології як умови реалізації сформованості економічної культури певних рівнів. Розвинуто ідею аксіологічного впливу на формування структурних компонентів економічної культури майбутніх учителів, а саме: ціннісно-мотиваційного, ціннісно-когнітивного та ціннісно-діяльнісного компонентів. Визначено критерії, показники та рівні сформованості економічної культури майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки. На підставі результатів експериментальних досліджень доведено ефективність реалізованої педагогічної технології формування економічної культури майбутніх учителів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.357 + У.р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА350139 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|