Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рагозіна В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Рагозіна В. В. 
Формування творчих здібностей молодших школярів у процесі музичної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Рагозіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування творчих здібностей молодших школярів у процесі музичної діяльності. Виявлено й обгрунтовано основні педагогічні умови, що сприяють ефективності формування творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку у процесі музичної діяльності. Дослідження переконує в дієвості методики стимулювання творчої самореалізації учнів особистісно зорієнтованого типу, що передбачає поетапність включення молодших школярів у процес творчої музичної діяльності завдяки прямим і опосередкованим впливам, забезпечує оволодіння мовою музики у власній музично-мовленнєвій діяльності учнів та включення музики у широкий художній контекст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Щ31р(4УКР)2 + Ю984.544

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Масол Л. М. 
Мистецька освіта в Україні: розвиток творчого потенціалу в XXI столітті : аналіт. доп. / Л. М. Масол, О. В. Базелюк, О. А. Комаровська, В. Г. Муромець, В. В. Рагозіна; ред.: Л. М. Масол; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Аура Букс, 2012. - 239 c. - Бібліогр.: 42 назв - укp. - рус. - англ.

Вивчено сучасний стан мистецької освіти в Україні. Проаналізовано цілісну систему даної освіти, її структуру та зміст, а також форми навчання та виховання особистості в різних типах навчальних закладів. Увагу приділено дослідженню дошкільної, загальної середньої, позашкільної, спеціалізованої та професійної мистецької освіти, а також художньо-освітньої діяльності установ культури - бібліотек, музеїв, театрів, філармоній. Надано рекомендації щодо стратегій удосконалення мистецької освіти в Україні на підставі міжвідомчої взаємодії державних і громадських структур з метою подальшого плідного розвитку вітчизняної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ. р(4УКР)64

Шифр НБУВ: ВА754230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Комаровська О. А. 
Естетизація навчально-виховного процесу в основній школі засобами мистецтва : метод. посіб. / О. А. Комаровська, Л. М. Масол, Н. Є. Миропольська, В. В. Рагозіна, І. В. Руденко; ред.: Н. Є. Миропольська, О. А. Комаровська; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Імекс-ЛТД, 2013. - 159 c. - Бібліогр.: с. 119-122 - укp.

Розкрито сутність поняття "естетизація", "організаційно-змістові особливості естетизації навчально-виховного процесу". Викладено естетичні аспекти природознавчих дисциплін. Запропоновано методику реалізації виховного потенціалу мистецтва на уроках природознавства, географії, біології в V - VIII класах ЗНЗ та у позаурочний час, яка має забезпечити ефективність засвоєння знань і виховання компетентної особистості. Висвітлено мистецтво та його роль в естетизації освітнього процесу й освітнього середовища. Визначено діапазон можливостей естетизації навчально-виховного процесу у позаурочній творчості учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рагозіна В. В. 
Аспект раннього естетичного розвитку у педагогічних системах / В. В. Рагозіна // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 376-381. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Розглянуто концептуальні підходи та технології зарубіжних педагогів Ф. Фребеля і М. Монтессорі в аспекті естетичного розвитку дитини раннього віку. Проведено порівняльний аналіз педагогічних принципів та особливостей дидактичних методів ф. Фребеля і М. Монтессорі з акцентом на виховання почуттєвої сфери дитини й її естетичного розвитку. Виявлено їх спільні позиції - шанобливе ставлення до природи дитини, необхідність раннього початку спеціального віковідповідного навчання, в основі якого - формування емоцій та почуттів, виховання у дошкільних установах і розбіжності, пов'язані з особливим баченням матеріалів для навчання, створених педагогами та відповідно авторськими методиками й їх реалізацією у різних типах дошкільних закладів - дитячих садках Ф. Фребеля та будинках дитини М. Монтессорі.

Рассмотрены концептуальные подходы и технологии зарубежных педагогов Ф. Фребеля и М. Монтессори в контексте эстетического развития ребенка раннего возраста. Произведен сравнительный анализ педагогических принципов и особенностей дидактических методов Ф. Фребеля и М. Монтессори с акцентом на воспитании чувственной сферы ребенка. Акцентировано внимание на необходимости раннего начала соответствующего возрасту обучения, в основе которого - формирование эмоций и чувств. Раскрыты различия, касающиеся особенного видения материалов для обучения, созданных педагогами соответственно авторских методик и их реализацией в разных типах дошкольных заведений - детских садах Ф. Фребеля и домах ребенка М. Монтессори.

Conceptual approaches and technologies of foreign teachers are considered in the context of aesthetic development of child of early age. The comparative analysis of pedagogical principles and features of didactic methods of Fröbel and Montessori is produced with an accent on education of perceptible sphere of child, necessity of the early beginning of teaching, on basis of which of emotions and senses are formed, education in preschool establishments and distinctions and distinctions which consist in creation of the special materials for teaching and author methods and by their realization in the different types of preschool establishments – child's gardens of Fröbel and houses of child of Montessori.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рейпольська О. Д. 
Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ : монографія / О. Д. Рейпольська, Г. В. Бєлєнька, Н. В. Гавриш, В. В. Маршицька, С. П. Нечай, В. В. Рагозіна, О. А. Острянська, С. А. Васильєва, О. П. Полякова, Н. А. Шкляр; ред.: О. Д. Рейпольська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Харків : Друк. Мадрид, 2015. - 329 c. - укp.

Обгрунтовано процес формування у старшому дошкільному віці базових особистісних якостей. Подано результати лонгітюдного дослідно-експериментального дослідження співробітниками лабораторії дошкільної освіти і виховання особливостей становлення й розвитку в дітей спостережливості, самостійності, відповідальності, справедливості, чуйності, шанобливості, міжособистісної злагоди і партнерства. Серед провідних чинників формування базових особистісних якостей у дошкільному навчальному закладі розглянуто інтегрований освітній простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793809 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського