Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Пукас І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Пукас І. Я. Вчення Григорія Сковороди про обожнення ($E bold {THETA epsilon omega sigma iota zeta}) / І. Я. Пукас // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Філософ. науки. - 2006. - Вип. 9. - С. 144-152. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто поняття духовності у релігійно-філософській спадщині Г. Сковороди. Зазначено, що східнохристиянська духовність у вченні мислителя тісно пов'язана з обожненням, тобто уподібненням до Бога. Ключ. слова: обожнення, кенозис, східнохристиянська духовність, самопізнання Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-4-340.2 + Ю3(4УКР)46-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Каньоса Н. Г. Методика виховання та розвитку дітей раннього віку : навч.-метод. посіб. / Н. Г. Каньоса, Т. Й. Бабюк, І. Л. Пукас; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. - 267 c. - Бібліогр. в кінці розд., с. 195-199 - укp.Розглянуто сучасні методики виховання та розвитку дітей раннього віку. Запропоновано особливості гармонізації розвитку дитини. Представлено науково-теоретичну інформацію та практичні напрацювання щодо організації роботи з дітьми раннього віку в закладах дошкільної освіти. Охарактеризовано процес формування компетентності здобувачів вищої освіти та педагогів щодо взаємодії з дитиною раннього віку, що насамперед складається зі знань про психолого-педагогічні характеристики та особливості вікового розвитку, методику виховання та розвитку дітей раннього віку та умови, які забезпечують становлення маленької особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА853887 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Пукас І. Л. Основи саморозвитку професійної компетентності майбутнього вихвателя закладу дошкільної освіти : монографія / І. Л. Пукас; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Київ : Центр учбової літератури, 2021. - 133 c. - Бібліогр.: с. 121-133 - укp.Подано результати досліджень у галузі дошкільної освіти. Розглянуто особливості саморозвитку професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у рамках їх теоретико-практичної підготовки. Висвітлено проблеми модернізації змісту професійної підготовки фахівців зазначених закладів освіти, технологічних особливостей його реалізації, що в цілому сприяє підготовці здобувачів освіти до здійснення успішної професійно-педагогічної діяльності в сучасних закладах дошкільної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.427
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА857360 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Пукас І. Л. Професійно-педагогічний саморозвиток учителя у процесі співпраці школи з закладами педагогічної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Л. Пукас; Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне, 2018. - 20 c. - укp.Обґрунтовано актуальність проблеми професійно-педагогічного саморозвитку вчителя в умовах школи на етапі переходу до технологій компетентнісної освіти. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури з'ясовано теоретичні засади й особливості забезпечення професійного саморозвитку вчителів, формування їх готовності до компетентнісно орієнтованої освіти. У такому контексті визначено доцільність і теоретико-практичні засади співпраці школи та закладів педагогічної освіти щодо підвищення ефективності внутрішкільної системи розвитку та саморозвитку професійно-педагогічної компетентності вчителя. Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі саморозвитку професійно-педагогічної компетентності вчителя з використанням потенціалу співпраці школи та закладів педагогічної освіти. Представлено характеристику ціннісно-мотиваційного, змістово-технологічного, контрольно-рефлексивного складників професійного саморозвитку вчителя, особливості їх реалізації з орієнтацією на компетентнісну систему освіти. Сформовано й апробовано комплекс форм і методів розвитку, саморозвитку компетентності вчителя, реалізованих на основі спеціально організованого навчання у школі, змістово-технологічного забезпечення професійного саморозвитку вчителя (пакет матеріалів), традиційних форм і методів співпраці із закладами педагогічної освіти. Запропоновано методичні рекомендації стосуються умов підвищення ефективності досліджуваного процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА437898 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) / ред.: Т. Й. Бабюк, К. І. Демчик, Н. Г. Каньоса, І. Л. Пукас; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Управління освіти і науки Кам'янець–Подільської міської ради. - Кам'янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. - 369 c. - укp.Висвітлено актуальні проблеми розвитку творчої особистості дитини дошкільного віку. Проаналізовано інноваційні технології розвитку дитини дошкільного віку. Розглянуто питання професійного підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах модернізації. Рокрито питання наступності дошкільної та початкової освіти в педагогічній теорії та практиці. Увагу приділено психологічному супроводу становлення особистості дитини. Досліджено народні традиції у сімейному вихованні дітей. Розкрито особливості коригування мовленнєвих недоліків у дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч41 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА863656 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|