Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Прокопенко П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Прокопенко П. С. 
Оптимізація мікроклімату корівників / П. С. Прокопенко // Тавр. наук. вісн. - 1999. - Вип. 11, ч. I. - С. 141-144. - укp.

За результатами досліджень щодо оцінки мікроклімату корівників у холодний період року зроблено висновок: основні показники повітряного середовища не відповідають зоогігієнічним нормативам. Внаслідок заходів щодо оптимізації мікроклімату в дослідному корівнику (за розрахунками потреби у вентиляції, нормалізації теплового балансу й освітленості приміщень) вдалося підвищити основні показники повітряного середовища корівника у холодний період року до меж зоогігієнічних норм для утримання тварин.


Індекс рубрикатора НБУВ: П811.541,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прокопенко П. И. 
Политическая культура / П. И. Прокопенко, А. В. Иванченко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 2. - С. 245-251. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

На підставі існуючих трактувань наведено розгорнуте визначення поняття "політична культура", показано її структурні елементи, типологічні моделі, функції, мiсце в політичній системі суспільства і стадії формування.

На основании существующих трактовок даётся развёрнутое определение понятия "политическая культура", показаны её структурные элементы, типологические модели, функции, место в политической системе общества и пути формирования.

An unfolded determination of notion is given in article on the basis of existent interpretations "political culture", its structural elements, typological models, functions, place, in the political system of society and way of forming are shown.


Ключ. слова: политическая культура, политические субкультуры, функции политической культуры
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф054

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прокопенко П. И. 
Демографическая политика и её особенности в Украине [Електронний ресурс] / П. И. Прокопенко, А. В. Иванченко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 2. - С. 128-134. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто демографічні процеси у світі, сутність демографічної політики та особливості її здійснення у різних країнах, проаналізовано демографічну ситуацію в Україні; запропоновано можливі заходи щодо її покращання.

Рассмотрены демографические процессы в мире, сущность демографической политики и особенности её осуществления в разных странах, проанализирована демографическая ситуация в Украине; предложены возможные меры по её улучшению.

There are examination of demographic processes in the world, disclosure of main point of population policy and features of realization of this policy in different countries, analysis of population policy of Ukraine in this article. Author suggest possible arrangements for improvement of population policy.


Ключ. слова: демографический процесс, народонаселение, демографическая политика, миграция
Індекс рубрикатора НБУВ: С73(0) + С73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Большаков В. И. 
Усовершенствованный уравнительный клапан загрузочного устройства доменной печи / В. И. Большаков, Г. В. Дракин, П. Г. Прокопенко // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2010. - № 3. - С. 106-109. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Показаны особенности усовершенствованной конструкции уравнительного клапана доменной печи, оснащенной системой дистанционного контроля его работы, обеспечивающая увеличение межремонтного срока службы и уменьшение затрат на ремонты.


Індекс рубрикатора НБУВ: К323.102-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фомін О. В. 
Оцінка залишкового ресурсу вантажних вагонів з терміном служби, який перевищує нормативний / О. В. Фомін, П. М. Прокопенко // Залізн. трансп. України. - 2018. - № 4. - С. 37-48. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проведено теоретичні дослідження з оцінки залишкового ресурсу конструкції напіввагона. Аналіз технічного стану на піввагонів після проведення планових видів ремонту показує, що значна їх частина знаходиться в задовільному стані. Проте можливість подовження їх експлуатації на строк понад полуторний потребує експериментального підтвердження. Мета роботи - висвітлення особливостей та результатів проведених комплексних випробувань напіввагона є визначення характеристик міцності несучих конструкцій вагонів, їх залишкового ресурсу та можливість подовження строку експлуатації понад полуторний. Завданням типових випробувань міцності при зіткненні: визначення і оцінка динамічних напружень і деформацій в несучих конструкціях вагона при прикладанні нормативних ударних сил через автозчепне обладнання. Завданням випробувань на ресурс є визначення появи і розвиток пошкоджень і залишкових деформацій в несучих конструкціях вагона при багаторазовій дії поздовжніх навантажень через автозчепний пристрій. Для досягнення поставленої мети було визначено та вирішено наступні задачі: вибір дослідного зразка та аналіз його технічного стану; визначення швидкості корозії несучих елементів конструкції; проведення комплексних натурних випробувань напіввагона, що включало оцінку власних частот коливань, контрольні ударні випробування за загальноприйнятою схемою.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Семыкин С. И. 
Стендовое исследование особенностей электрофизической активизации газового кислородсодержащего потока / С. И. Семыкин, Т. С. Голуб, П. Г. Прокопенко // Сучас. проблеми металургії : зб. наук. пр. - 2019. - 22, № . - С. 94-103. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Наведено результати стендових досліджень з оцінки кількості іонів (за величиною сили іонного струму), що формуються у разі високовольтної активізації газових струменів, що містять кисень, за їх подачі через кисневу фурму. Встановлено, що у процесі активізації на зрізі сопла фурми утворюється кистьовий розряд, а всередині фурми на електроді - тліючий розряд, що сприяють формуванню у потоці газу заряджених частинок кисню - іонів позитивного й негативного знаку, сила струму яких має яскраво виражену експонентну залежність від відстані до джерела їх утворення (електрода) не залежно від тиску газу або рівня вмісту в ньому кисню. Виявлено, що заглиблення електроду на величину 10 мм сприяє максимілізації значень іонного струму на близьких відстанях до зрізу сопла. А у разі активізації кисневого потоку кількість іонів на початковій ділянці струменя в 4 - 5 разів більше, ніж у разі активізації повітря за однакового продувного тиску, що, ймовірно, пов'язано з кількістю кисню у продувному газі, який перетворюється в іони.


Індекс рубрикатора НБУВ: К327.203.02-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кара С. В. 
Дослідження несучих конструкцій тепловозів серії ЧМЕЗ та визначення можливості продовження терміну їх експлуатації / С. В. Кара, В. О. Петренко, П. М. Прокопенко, Т. М. Гордієнко // Залізн. трансп. України. - 2019. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено аналіз показників експлуатації та несправностей несучих конструкцій тепловозів серії ЧМЕЗ, теоретичну й експериментальну оцінку напружено-деформованого стану несучих металевих конструкцій. Встановлено, що розподілення несправних та справних тепловозів відносно року побудови не має чіткої тенденції щодо збільшення несправних тепловозів зі збільшенням їх строку служби. Визначено типові відмови для несучих конструкцій ЧМЕЗ, які передбачені у картах контролю технічного стану під час розробки відповідного Технічного рішення. Для основних місць виникнення пошкоджень на рамах візків передбачені модернізації ТЗ.247.00.00.000. ТЗ.248.00.00.000. За винятком незначних відхилень показники запасу опору втоми несучих конструкцій відповідають рекомендованим показникам, що свідчить про можливість подальшої експлуатації несучих металевих конструкцій тепловозів ЧМЕЗ поза 50 років, за збереження системи поетапного продовження строку служби тепловозів цієї серії щонайменше на 6 років.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Леонець В. А. 
Оцінка залишкового ресурсу несучих конструкцій тепловозів серії 2ТЕ10 та визначення можливості продовження терміну їх експлуатації / В. А. Леонець, С. В. Кара, П. М. Прокопенко // Залізн. трансп. України. - 2019. - № 4. - С. 19-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено дослідження ресурсу несучих конструкцій тепловоза серії 2ТЕ10 щодо можливості їх подальшої безпечної експлуатації поза продовженим терміном служби щонайменше на 20 років, у тому числі під час виконання комплексної модернізації. За результатами проведення ходових динамічних і міцнісних випробувань тепловоза 2ТЕ10м № 2606 секція Б та оцінки опору втоми підтверджено, що залишковий ресурс несучих металевих конструкцій надає змогу здійснювати подальшу експлуатацію на строк щонайменше 20 років за критерієм ймовірності 0,01 % виникнення втомних тріщин. Визначено типові відмови для несучих конструкцій 2ТЕ10, які передбачені у картах контролю технічного стану під час розробки відповідного Технічного рішення. Для продовження строку служби несучих конструкцій тепловозів серії 2ТЕ10 в/і (у т.ч. 2ТЕ10М, 2ТЕ10У, 2ТЕ10УТ) необхідно встановити міжконтрольний період для виконання регламентних робіт з продовження терміну служби несучих конструкцій не рідше ніж раз у 3 роки. Термін дії технологічних та організаційних заходів з забезпечення подальшої експлуатації тепловозів серії 2ТЕ10 в/і за межами продовженого терміну служби до проведення повторних комплексних досліджень щодо визначення можливості подальшої безпечної експлуатації становить 55 років від побудови.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кара С. В. 
Дослідження несучих конструкцій тепловозів серії ЧМЕЗ та визначення можливості продовження терміну їх експлуатації / С. В. Кара, В. О. Петренко, П. М. Прокопенко, Т. М. Гордієнко // Залізн. трансп. України. - 2019. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено аналіз показників експлуатації та несправностей несучих конструкцій тепловозів серії ЧМЕЗ, теоретичну й експериментальну оцінку напружено-деформованого стану несучих металевих конструкцій. Встановлено, що розподілення несправних та справних тепловозів відносно року побудови не має чіткої тенденції щодо збільшення несправних тепловозів зі збільшенням їх строку служби. Визначено типові відмови для несучих конструкцій ЧМЕЗ, які передбачені у картах контролю технічного стану під час розробки відповідного Технічного рішення. Для основних місць виникнення пошкоджень на рамах візків передбачені модернізації ТЗ.247.00.00.000. ТЗ.248.00.00.000. За винятком незначних відхилень показники запасу опору втоми несучих конструкцій відповідають рекомендованим показникам, що свідчить про можливість подальшої експлуатації несучих металевих конструкцій тепловозів ЧМЕЗ поза 50 років, за збереження системи поетапного продовження строку служби тепловозів цієї серії щонайменше на 6 років.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Леонець В. А. 
Оцінка залишкового ресурсу несучих конструкцій тепловозів серії 2ТЕ10 та визначення можливості продовження терміну їх експлуатації / В. А. Леонець, С. В. Кара, П. М. Прокопенко // Залізн. трансп. України. - 2019. - № 4. - С. 19-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено дослідження ресурсу несучих конструкцій тепловоза серії 2ТЕ10 щодо можливості їх подальшої безпечної експлуатації поза продовженим терміном служби щонайменше на 20 років, у тому числі під час виконання комплексної модернізації. За результатами проведення ходових динамічних і міцнісних випробувань тепловоза 2ТЕ10м № 2606 секція Б та оцінки опору втоми підтверджено, що залишковий ресурс несучих металевих конструкцій надає змогу здійснювати подальшу експлуатацію на строк щонайменше 20 років за критерієм ймовірності 0,01 % виникнення втомних тріщин. Визначено типові відмови для несучих конструкцій 2ТЕ10, які передбачені у картах контролю технічного стану під час розробки відповідного Технічного рішення. Для продовження строку служби несучих конструкцій тепловозів серії 2ТЕ10 в/і (у т.ч. 2ТЕ10М, 2ТЕ10У, 2ТЕ10УТ) необхідно встановити міжконтрольний період для виконання регламентних робіт з продовження терміну служби несучих конструкцій не рідше ніж раз у 3 роки. Термін дії технологічних та організаційних заходів з забезпечення подальшої експлуатації тепловозів серії 2ТЕ10 в/і за межами продовженого терміну служби до проведення повторних комплексних досліджень щодо визначення можливості подальшої безпечної експлуатації становить 55 років від побудови.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сучасні технології в науці та освіті : колект. монографія / С. І. Авіна, В. В. Архипова, Д. О. Аулін, Г. В. Балковська, В. М. Барбарук, Л. В. Барбарук, Т. О. Барон, Д. Г. Бронов, О. Я. Бекшаєв, Г. М. Бендеберя, І. Ф. Бербенець, Д. О. Беспалов, Т. О. Білобородова, Н. І. Білошицька, М. В. Білошицький, Н. К. Блінова, Я. В. Булава, Г. Бурейка, М. М. Вакулік, Н. П. Василенко, Ю. І. Вецнер, В. Є. Вещев, Ю. Герліці, М. А. Глікін, І. М. Глікіна, С. І. Головко, В. В. Гончаров, М. І. Горбунов, М. В. Деркач, Я. Я. Діжо, М. І. Дорош, Д. Д. Дубовик, Т. М. Дубовик, Р. Ю. Дьомін, Ю. В. Дьомін, П. В. Єжов, Д. В. Загорський, Є. І. Зубцов, О. С. Калмиков, С. В. Кара, В. С. Кардашук, М. А. Керемет, В. Я. Керш, О. В. Кічкін, О. І. Кічкіна, А. О. Климаш, Д. А. Климаш, О. В. Клименко, М. О. Коверга, М. В. Ковтанець, Т. М. Ковтанець, А. А. Козюберда, А. В. Колесников, О. В. Кортєва, І. В. Кравченко, К. О. Кравченко, Д. А. Крішко, О. В. Кузьменко, С. В. Кузьменко, А. Р. Кукурудза, Л. В. Кучеренко, А. О. Ловська, М. В. Максимов, Д. С. Матюк, І. І. Медвідь, В. А. Мельник, О. Д. Міщенко, Ю. Г. Міщенко, В. І. Могила, О. І. Моркляник, В. І. Мохонько, А. О. Мурад'ян, А. М. Новікова, В. С. Ноженко, М. А. Ожередова, М. М. Осетрін, С. В. Піддубний, С. А. Покришка, О. В. Поліщук, Ю. В. Поліщук, Є. В. Полупан, С. Л. Поркуян, П. М. Прокопенко, О. В. Просвірова, М. І. Пятайкіна, В. С. Радченко, Т. Е. Римар, С. В. Риндюк, А. О. Рязанцев, О. І. Рязанцев, С. О. Сафонова, О. О. Світлічна, О. В. Сергієнко, О. І. Сингаївська, О. В. Сітченко, М. І. Скиба, Ю. С. Соколан, К. В. Соколенко, В. М. Соколенко, Г. І. Соловйов, Т. О. Стрілкова, О. В. Суворін, В. П. Тарасюк, Г. О. Татарченко, Р. О. Тімченко, П. Є. Уваров, М. В. Філатьєв, К. В. Філімоненко, Н. М. Філімоненко, О. В. Фомін, В. В. Фомін, А. В. Фощ, О. О. Хлопицький, Д. Б. Хмельницький, Г. М. Хорошун, О. П. Чередніченко, П. П. Чередніченко, О. А. Черних, Г. Ю. Черняк, І. М. Шаповалова, С. І. Шевченко, О. В. Шепітько, М. Є. Шпарбер, П. Шт'ястніак, Л. О. Шумова; ред.: О. Б. Целіщев, Г. О. Татарченко, Г. М. Хорошун; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - 317 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто сучасні технології, орієнтовані на створення матеріальних та інформаційних продуктів у різних сферах виробництва, освіти та науки. Досліджено формування перспективних науково-технічних та технологічних розробок, інноваційних проектів за наступними напрямами: будівництво та архітектура, комп'ютерні науки, інженерія та кібербезпека, транспорт та логістика, матеріалознавство, фізика, електрична інженерія, машинобудування, хімічні технології, інженерія, екологія та екологічна безпека, вища освіта. Викладено актуальні питання у галузі будівництва та містобудування, а саме: сучасні ВIM-технології, перспективні напрямки благоустрою територій та фактори, що впливають на вартість житла, новітні енергоефективні матеріали та технології. Висвітлено аспекти професійного конкурсу в умовах навчального процесу, особливості безперервної професійної педагогічної освіти, використання транспортного імітаційного моделювання в навчальному процесі, математичні та статистичні методи для вирішення практичних задач в різних сферах сучасного цифрового світу, алгоритми машинного навчання та штучного інтелекту, методи аналізу даних та їх організація. Проаналізовано проблеми розвитку транспорту та логістики. Визначено актуальні питання у галузі залізничного транспорту та автомобілебудування, а також логістичних перевезень як на автомобільному транспорті, так і на залізничному, а саме: підвищення безпеки конструкції котла вагон-цистерни, методологія встановлення норм часу для обробки вантажів в логістичному ланцюзі "від дверей до дверей", інноваційні концепти кузовів напіввагона, застосування водню в теплових двигунах локомотивів, дослідження зносу вуглець-вуглецевих композитних фрикційних матеріалів. Викладено проблеми, що виникають при електроспоживанні, в стохастичних процесах оптико-електронних систем, реалізації структурованих світлових полів та голографічних пристроїв, удосконалення виробництв з урахуванням екологічних потреб регіонів і перспективні технології отримання хімічних речовин, екологічні проблеми стану поверхневих вод країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21.9 я431(0)

Шифр НБУВ: ВС68407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Кара С. В. 
Дослідження та визначення безпечних умов експлуатації порожніх вагонів-хоперів, переобладнаних з цементовозів і мінераловозів / С. В. Кара, В. М. Повисший, П. М. Прокопенко // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 3. - С. 4-9. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Актуальним завданням для забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті є контроль динамічних якостей вагонів, які експлуатуються понад встановлений заводом-виробником строк служби, особливо при проведенні їх переобладнань та модернізацій. Схід вагона з рейок є одним з найбільш матеріально затратних та небезпечних прикладів погіршення динамічних якостей вагона. В межах даної роботи було виконано аналіз сходів вагонів з рейок протягом 2018 - 2019 рр. на коліях АТ "Укрзалізниця". В результаті аналізу було виявлено неодноразові випадки сходів з рейок порожніх 4-х вісних вагонів для сипучих вантажів переобладнаних з цементовозів та мінераловозів. З метою з'ясування причин виникнення сходження з рейок вищезазначених вагонів та розробки заходів щодо підвищення безпеки руху, Науково-впроваджувальним центром філії "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" АТ "Укрзалізниця" проведено ходові динамічні випробування та комп'ютерне моделювання динаміки руху вагонів моделей 11-715-01, 19-923-01 у порожньому стані і розроблено модель для проведення моделювання динаміки руху цих вагонів у порожньому стані. За узагальненням результатів проведеної роботи встановлено наступне: - показники динаміки вагонів моделей 11-715-01 і 19-923-01 у порожньому стані, при справному технічному стані вагонів та колії, знаходяться в допустимих межах для руху із швидкостями до 80 км/год, включно; - при відхиленнях у технічному стані вагонів та колії відбувається погіршення динаміки руху вагонів до недопустимого рівня, при цьому швидкість руху, при якій спостерігається незадовільний запас стійкості коліс від сходження з рейок, при погіршенні технічного стані вагонів або колії, становить 70 +- 5 км/год, при цьому одночасна наявність відхилень в утриманні колії та у технічному стані вагону зменшує допустиму швидкість руху до рівня, при якому запас стійкості колеса від сходження досягає значення менше мінімально допустимого.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Радкевич М. М. 
Дослідження залишкового ресурсу рам візків спеціального рухомого складу на базі пасажирських вагонів / М. М. Радкевич, В. О. Петренко, П. М. Прокопенко, О. О. Кошель, С. В. Кара // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 2. - С. 24-30. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Приведені результати дослідження залишкового ресурсу рам візків спеціально рухомого складу на базі пасажирських вагонів з метою визначення можливості та строків подальшої експлуатації рам візків КВЗ-ЦНИИ. Зроблені розрахунки динамічної складової напружень у несучих конструкціях візка та розраховані рівняння для всіх дослідних місць. На основі зазначених напружень, ефективних частот коливань, проведено оцінку опору втомі дослідних місць рам візків. За результатами роботи визначено доцільність продовження терміну служби візків типу КВЗ-ЦНИИ, що використовуються під спеціальним пасажирським рухомими складом, що дає змогу продовжити строк експлуатації технічно справних рам візків без надлишкових витрат на їх повне оновлення.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
14.

Яценко Л. Ф. 
Деформаційні, структурні та механічні зміни в матеріалі несівних конструкцій моторвагонного та тягового рухомого складу, який зазнав термічного впливу внаслідок пожежі / Л. Ф. Яценко, П. М. Прокопенко, Т. М. Наріжна, О. О. Кошель, В. В. Гаврилюк // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 2. - С. 21-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження методами неруйнівного контролю, визначення геометричних та деформаційних параметрів, структури та твердості металевих несівних конструкцій моторвагонного та тягового рухомого складу після термічного впливу пожежею. Встановлено локальні місця на несівних конструкціях рухомого складу, які зазначали значного термічного впливу через пожежу, що спричинило геометричні, деформаційні, структурні та механічні зміни в металі. Використання результатів дозволить розробити та унормувати методику дослідження, а також визначити критерії подальшої експлуатації рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кельріх М. Б. 
Убезпечення експлуатації вагоповірочних вагонів з терміном експлуатації, що перевищує призначений / М. Б. Кельріх, С. В. Кара, П. М. Прокопенко, Д. А. Туровець // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 2. - С. 38-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З метою забезпечення виконання підприємствами АТ "Укрзалізниця" навантажувально-розвантажувальних робіт актуальною задачею є убезпечення експлуатації вагоповірочних вагонів моделей ВПВ-172, ВПВ-173, ВПВ-188, ВПВ-206, ВПВ-207, ВПВ-640 з візками УВЗ-9М понад призначений строк служби. Виходячи з цього, випливає необхідність проведення досліджень, спрямованих на оцінку фактичного ресурсу їх несучих конструкцій, що дасть можливість забезпечення їх подальшої безпечної експлуатації. Багаторічний досвід діагностування технічного стану вантажних та спеціальних вагонів після тривалої експлуатації показує, що призначений строк служби у більшості випадків далекий від граничного. Багато в чому це пов'язано, як з істотним запасом міцності, який закладений при проектуванні вагонів, так і з особливостями експлуатації кожного конкретного типу вагону. Для убезпечення експлуатації вагоповірочних вагонів були вирішені наступні науково-технічні задачі: розробка та затвердження Програми та методики технічного діагностування (обстеження технічного стану та контрольних випробувань); проведення технічного діагностування вагонів; проведення контрольних випробувань основних типів кузовів та візків УВЗ-9М; визначення залишкового ресурсу несучих металевих конструкцій та призначення строку продовження терміну експлуатації вагонам. Методи дослідження - методи класичної механіки, цифрової обробки сигналів, аналізу статичного та динамічного напружено-деформованого стану, оцінки запасу опору втоми та втомної довговічності металевих конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
16.

Петренко В. О. 
Оцінка несівної здатності модернізованої рами вагона-зерновоза / В. О. Петренко, М. Б. Кельріх, П. М. Прокопенко, С. В. Кара // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 3. - С. 4-10. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено результати досліджень експериментальними методами несівної здатності модернізованої рами вагона-зерновоза моделі 19-752, а саме: випробування "скидання з клинів", типові ударні випробування, ресурсні ударні випробування. Встановлено рівні механічних напружень та залишковий ресурс модернізованої рами вагона-зерновоза.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.2-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
17.

Прокопенко П. М. 
Оцінка мобільними системами показників якості руху вагонів в умовах експлуатації / П. М. Прокопенко, О. В. Фомін // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 3. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено результати досліджень з удосконалення методів і засобів експериментальної оцінки показників якості та безпеки руху вантажних вагонів зі зменшеною тарою, у тому числі шляхом покращення методологічного і програмного забезпечення та інструментальних засобів випробувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-082 + О280.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського