Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Пригодій М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Пригодій М. А. 
Профільне та початкове професійне навчання з електротехніки в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. А. Пригодій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 16 c. - укp.

Досліджено двохетапну систему підготовки учнів 8 - 11-х класів з професії "Електромонтер з ремонту й обслуговування електрообладнання", методику початкового професійного навчання в старших класах середньої загальноосвітньої школи. Визначено засоби активізації пізнавальної діяльності учнів, системне використання яких вплинуло на підвищення якості професійної підготовки учнів 8-11 класів загальноосвітніх шкіл. Проведено експериментальну перевірку розробленої методики формування знань та умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З2р(4Укр)21-26

Шифр НБУВ: РА312005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пригодій М. А. 
Теорія і методика підготовки учнівської молоді до фермерської діяльності : монографія / М. А. Пригодій, А. М. Коляда, В. С. Люлька; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К. : КОМПРИНТ, 2013. - 280 c. - Бібліогр.: с. 246-280 - укp.

Проаналізовано проблему формування професійної спрямованості учнів ЗНЗ. Вивчено теоретичні аспекти підготовки учнів старших класів до фермерської діяльності. Окреслено напрями реалізації змісту та засобів формування професійної спрямованості учнів на професії сфери сільськогосподарського виробництва у процесі профільного навчання. Розкрито методику підготовки старшокласників сільських шкіл до фермерської діяльності. Досліджено сучасний стан формування професійної спрямованості учнів у практиці роботи ЗНЗ. Викладено історико-педагогічні аспекти вдосконалення підготовки школярів до трудової діяльності у сільськогосподарському виробництві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пригодій М. А. 
Підготовка майбутнього вчителя технологій до професійної педагогічної діяльності на основі міждисциплінарної інтеграції / М. А. Пригодій // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 102-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан і теоретичні основи підготовки майбутніх учителів технології у ВНЗ, їх структуру та зміст. Обґрунтовано роль і значення інтегрованого підходу в освітньому процесі у вищій школі. Подано характеристику педагогічних умов ефективної реалізації міждисциплінарної інтеграції, розроблених з урахуванням інтересів учнів, навчальних і специфічних особливостей освітньої установи. Розроблено модель інтегративної підготовки майбутнього вчителя до професійно-педагогічної діяльності.

Рассмотрено современное состояние и теоретические основы подготовки будущих учителей технологии в ВУЗ, их структуру и содержание. Обоснованы роль и значение интегрированного подхода в образовательном процессе в высшей школе. Дана характеристика педагогических условий эффективной реализации междисциплинарной интеграции, разработанных с учетом интересов учащихся, учебных и специфических особенностей образовательного учреждения. Разработана модель интегративной подготовки будущего учителя к профессионально-педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пригодій М. 
Зміст і структура підготовки майбутніх вчителів технологій до здійснення профільного навчання учнів / М. Пригодій // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 283-287. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено аналіз змісту та структури підготовки майбутніх вчителів технологій до здійснення профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. На підставі положень і висновків вчених, здійснено структурування змісту спеціалізації та профілю у системі підготовки фахівців за спеціальністю «Технологічна освіта» з використанням блочно-модульного підходу до навчання. Схарактеризовано його складові: чотири блоки, що складаються з восьми модулів змісту професійної підготовки майбутніх вчителів технологій.

Проведен анализ содержания и структуры подготовки будущих учителей технологий к осуществлению профильного обучения учащихся общеобразовательных учебных заведений. Осуществлено структурирование содержания специализации и профиля, которое включает четыре блока, состоящие из восьми модулей. Дана их характеристика.

The content and structure of future teachers in technology implementation profile for students of secondary schools are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пригодій М. А. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. А. Пригодій; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2012. - 36 c. - укp.

Досліджено підготовку майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів, пов'язану з реформуванням системи вищої та загальної освіти (встановленням двох освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр та впровадженням допрофільного та профільного навчання в основній та старшій школі). Обгрунтовано двоетапну педагогічну систему підготовки майбутніх учителів технологій, визначено принципи та педагогічні умови їх підготовки до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Уточнено зміст профільної підготовки майбутніх учителів технологій, визначено критерії, показники та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів. Розроблено Концепцію підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388097 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пригодій М. 
Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України / М. Пригодій // Вища шк.. - 2014. - № 8. - С. 47-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки фахівців і важливість вдосконалення професійної освіти. Обгрунтовано теоретичні положення рефлексивно-контекстного навчання та розкрито його можливості у процесі підготовки майбутніх фахівців. Висвітлено концепцію традиціоналізму освітньої системи та необхідність звернення до проблем рефлексії в системі професійної освіти. Акцентовано увагу на використанні різних типів рефлексії для аналізу ситуацій, що виникають за умов навчально-виховного процесу. Підкреслено, що спеціаліст, який здатний до рефлексії у виробничій сфері швидко приймає раціональні рішення та може їх описати для подальшого використання.

Рассмотрено проблемы подготовки специалистов и важность совершенствования профессионального образования. Обоснованы теоретические положения рефлексивно-контекстного обучения и раскрыто его возможности при подготовке будущих специалистов. Освещено концепцию традиционализма образовательной системы и необходимость обращения к проблемам рефлексии в системе профессионального образования. Акцентировано внимание на использовании различных типов рефлексии для анализа ситуаций, возникающих в условиях учебно-воспитательного процесса. Подчеркнуто, что специалист, который способен к рефлексии в производственной сфере принимает рациональные решения и может их описать для дальнейшего использования.

The problems of training and the need to improve vocational education. Theoretical position-reflexive learning context and reveals its capabilities in preparing future professionals. Deals with the concept of traditionalism educational system and the need to address the problems of reflection in the system of vocational education. Attention is focused on the use of different types of reflection to analyze situations arising under the educational process. It is emphasized that specialist capable of reflection in the manufacturing sector quickly takes rational decisions and can describe them for later use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б2 р(4УКР)3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пригодій М. А. 
Розроблення критеріїв та рівнів оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів / М. А. Пригодій // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 194-198. - Бібліогр.: с. 198 (5 назв) - укp.

Проаналізовано компоненти готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців, що окреслює чітку структуру, яка складається з умовних трьох сфер: позитивне ставлення майбутнього фахівця до сфери професійних інтересів; стан теоретично-практичної підготовки фахівця до професійної діяльності; готовність до самовдосконалення та саморозвитку в межах професійної діяльності. З'ясовано загальні вимоги, що висуваються до критеріїв оцінювання готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. На основі проведеного дослідження, узагальнення накопиченого досвіду з організації профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах визначено компоненти, критерії та показники оцінювання готовності майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів.

Проанализированы компоненты готовности к профессиональной деятельности будущих специалистов, определяющие четкую структуру, которая состоит из условных трех сфер: позитивное отношение будущего специалиста к сфере профессиональных интересов; состояние теоретико-практической подготовки специалиста к профессиональной деятельности; готовность к самосовершенствованию и саморазвитию в рамках профессиональной деятельности. Определены общие требования, предъявляемые к критериям оценки готовности будущих учителей к профессиональной деятельности. На основе проведенного исследования, обобщение накопленного опыта по организации профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях определены компоненты, критерии и показатели оценки готовности будущих учителей технологий к профильному обучению учащихся.

The paper analyzes components of future specialists’ preparedness for professional activity, outlining a distinct structure, comprising three designated components: future specialists’ positive attitude towards area of professional interests; state of specialist’s theoretical and practical preparedness for professional activity; readiness for self-improvement and self-development within professional activity. General requirements for criteria of assessing future teachers’ preparedness for professional activity are clarified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Павлюк Л. В. 
Теоретико-практичні аспекти формування дослідницьких умінь у майбутніх бакалаврів енергетики агропромислового виробництва : монографія / Л. В. Павлюк, М. А. Пригодій; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2016. - 274, [1] c. - Бібліогр.: с. 187-214 - укp.

Проаналізовано стан формування дослідницьких умінь у майбутніх бакалаврів енергетики агропромислового виробництва. Обгрунтовано методичну систему формування дослідницьких умінь студентів. Розроблено методику розв'язування творчих задач з енергетики, а також методику організації та проведення лабораторних робіт при підготовці бакалаврів енергетики. Обгрунтовано рівні сформованості дослідницьких умінь у бакалаврів енергетики агропромислового виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Клак І. Є. 
Теорія і методика формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів : монографія / І. Є. Клак, М. А. Пригодій; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2016. - 402 c. - Бібліогр.: с. 263-310 - укp.

Проаналізовано стан формування професійної компетентності у майбутніх учителів. Обгрунтовано структуру професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Визначено педагогічні умови формування професійної комунікативної компетентності у студентів у процесі вивчення фахових дисциплін. Розроблено модель процесу формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Обгрунтувано критерії оцінювання та рівні сформованості професійної комунікативної компетентності у студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Методичні основи розроблення SMART-комплексів для підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти : метод. посіб. / М. А. Пригодій, А. М. Гуржій, Л. В. Липська, О. Д. Гуменний, А. Б. Зуєва, А. Г. Кононенко, О. М. Прохорчук, В. Ю. Белан; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Житомир : Полісся, 2019. - 254 c. - Бібліогр.: с. 228-254 - укp.

Представлено інноваційні технології навчання з використанням SMART-комплексів навчальних дисциплін та методичні основи розроблення SMART-комплексів для підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Охарактеризовано методичне забезпечення підготовки педагогічних працівників до розроблення SMART-комплексів навчальних дисциплін, етапи створення SMART- комплексів, використання програмних засобів та електронних освітніх ресурсів. Зазначено, що SMART-освіта – це навчання на основі використання інтерактивного освітнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пригодій М. 
Аналіз стану підготовки педагогічних працівників до використання SMART-технологій в освітньому процесі / М. Пригодій // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр.: 140 назв. - укp.

Наведено характеристики мікро- та макрорівнів сприйняття SMART-освіти. Визначено, що SMART-освіта є цілеспрямованою пізнавальною діяльністю людей з отримання знань, умінь та навичок, або їх удосконалення з використанням інтегрованого віртуального середовища для навчання з освітнім контентом, що розробляється та вдосконалюється всіма учасниками освітнього процесу. Зміст поняття "SMART-комплекс" визначено як взаємозв'язана сукупність нормативних і навчально-методичних матеріалів, що існують в інформаційно-освітньому середовищі закладу освіти та необхідні для ефективного формування компетентностей як програмованого результату засвоєння освітньої дисципліни. Обгрунтовано, що даний навчально-методичний комплекс повинен бути побудований на засадах SMART-управління. На підставі проведеного аналізу запропоновано: відповідно до освітньо-професійної програми, чітко визначити фахові та загальні компетентності, що їх необхідно сформувати в межах дисципліни, та конкретизувати програмні результати навчання - конкретизація; виміряти результати освітнього процесу на основі сформованих знань і вмінь - вимірюваність; створити контент-бібліотеку з дисципліни, систему завдань для студентів з метою формування індивідуальних траєкторій вивчення дисципліни, запровадити елементи дистанційного навчання - досяжність; зменшити час на засвоєння "другорядної" інформації, посилити практичну підготовку в лабораторіях та майстернях, конкретизувати зміст навчання на засадах практико-орієнтованого підходу - актуальність; встановлювати проміжні етапи виконання та захисту робіт, змінювати часові характеристики з урахуванням індивідуальних прагнень студентів - обмеження в часі. З'ясовано, що завдяки використанню SMART-комплексів стає можливим оперативне втручання у структуру робочої програми з урахуванням індивідуальних особливостей учасників освітнього процесу, в результаті чого досягається: підвищення якості його методичного забезпечення, своєчасне коригування та вдосконалення навчально-методичних матеріалів; активізація самостійної роботи студентів на базі раціоналізації часу на вивчення дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Павлюк Л. 
Дослідницька діяльність майбутніх учителів технологій на заняттях з електротехніки / Л. Павлюк, М. Пригодій // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 175-179. - Бібліогр.: 178 назв. - укp.

Доведено, що формування дослідницької компетентності майбутніх учителів технологій залежить від методики та організації навчально-пізнавальної та науково-дослідницької діяльності студентів і від сформованості у них навчальних і дослідницьких умінь. Обгрунтовано, що важливе значення в системі підготовки майбутніх учителів технологій належить лабораторним, практичним, лабораторно-практичним та індивідуальним заняттям, а також консультаціям із викладачем. На цих заняттях відбувається закріплення теоретичних знань, формування умінь і навичок з монтажу та експлуатації електроустаткування, оволодіння апаратом та алгоритмами проведення наукових досліджень. Встановлено, що на лабораторних і практичних заняттях слід акцентувати увагу майбутніх учителів на проблемних завданнях для активізації їх пошукової діяльності. За таких умов виникає ситуація вибору тих знань, що надають можливість правильно розв'язати задачу. Творчі задачі спонукають студентів до самостійних пошуків різних способів розв'язання завдань навчально-виробничого характеру, висування припущень, формулювання гіпотез, здійснення цілеспрямованих спроб їх підтвердження, відкидання одних гіпотез, які не справдилися, і заміни іншими, до послідовного міркування. Зазначено, що сучасне методичне і технічне забезпечення лабораторних занять із різних дисциплін розраховано на абстрактного середнього студента і не завжди відповідає вимогам до організації розвиваючого, творчого процесу. Значний потенціал для формування дослідницької компетентності майбутніх учителів технологій зосереджений в системі лабораторних занять з електротехніки. Доведено, що для активізації дослідницької діяльності студентів слід на лабораторних заняттях встановлювати дослідницьку мету, вводити в програму роботи завдання творчого характеру, що надає можливість спрямовувати лабораторні роботи в навчально-дослідницький напрям. Розкрито характеристику критеріїв, показників і рівнів оцінювання дослідницької компетентності майбутніх учителів технологій. Наведено результати експериментального дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Криворот Т. 
Використання мережевих навчально-методичних комплексів у фаховій підготовці майбутніх викладачів / Т. Криворот, М. Пригодій // Проф. педагогіка. - 2020. - № 1. - С. 109-118. - Бібліогр.: 116 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486.511.2

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського