Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Потапов Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Потапов Д. О. 
Подовження термінів служби рейок системним шліфуванням в процесі експлуатації : Автореф. дис... канд. техн. наук / Д. О. Потапов; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Проведено аналітичний огляд існуючих технічних заходів щодо подовження терміну служби рейок у колії. Проведено дослідження існуючих теорій щодо механізму появи та розвитку дефектів рейок контактно-втомлювального походження. Запропоновано систему шліфування рейок в колії на залізницях України з застосуванням рейкошліфувальних поїздів з активними робочими органами, виходячи з умов недопущення появи дефектів контактно-втомлювального походження. На підставі вивчення етапів дефектоутворення у рейках визначено види шліфування, критерії їх призначення. Встановлено терміни проведення первинного та профілактичного шліфування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Даренський О. М. 
Експлуатація залізничних колій : навч. посіб. / О. М. Даренський, Н. В. Бугаєць, В. Г. Вітольберг, Д. О. Потапов, О. С. Саяпін, Г. М. Талавіра; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 166 c. - укp.

Розглянуто технічні, технологічні й організаційні засади колійного господарства. Наведено інформацію про класифікацію залізничних ліній і колінійних робіт. Розкрито проблеми машинізації та механізації галузі. Увагу приділено питанням планування й організації ремонтних робіт, колійним машинам, забезпеченню безпеки руку руху поїздів під час виконання колійних робіт.

Рассмотрены технические, технологические и организационные основы путевого хозяйства. Дана информация о классификации железнодорожных линий и путевых работ. Раскрыты проблемы машинизации и механизации отрасли. Уделено внимание вопросам планирования и организации ремонтных работ, путевым машинам, обеспечению безопасности движения поездов при выполнении путевых работ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-08 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Даренський О. М. 
Жорсткість прикріплювачів проміжних скріплень дерев'яних шпал при дії горизонтальних поперечних сил / О. М. Даренський, Ю. Л. Тулей, Д. О. Потапов, А. С. Малішевська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 96-104. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зауважено, що незважаючи на постійне збільшення протяжності ділянок із безстиковою колією на залізобетонних шпалах, дерев'яні шпали - це один із варіантів підрейкових опор, що експлуатуються на достатньо великій кількості напрямків, зокрема, залишаються безальтернативними в кривих радіусами до 350 м, а також у головних коліях метрополітенів. Основними видами прикріплювачів у найбільш розповсюджених типах проміжних рейкових скріпленнях для дерев'яних шпал є колійні костилі та шурупи. Оскільки існуючі в кривих ділянках колії особливості контактування системи "колесо -рейка" мають суттєвий вплив на процеси взаємодії залізничної колії та рухомого складу, необхідно визначити жорсткість колійних шурупів та костилів, які безпосередньо приймають участь у формуванні просторової жорсткості вузлів проміжних рейкових скріплень за дії горизонтальних поперечних сил. Дослідження жорсткостей прикріплювачів проводились експериментально для двох типів проміжних рейкових скріплень - ДО та "Метро". Для проведення експериментальних випробувань було обрано 10 дослідних ділянок на коліях регіональної філії "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця", та вісім - на головних коліях КП "Харківський метрополітен". Кожна з дослідних ділянок знаходилась за приблизно однакових експлуатаційних умов, але мала різну величину пропущеного тоннажу. Одержані значення жорсткості колійних костилів та шурупів. Вперше одержано експериментальні дані щодо зміни жорсткостей прикріплювачів (колійних шурупів та костилів), залежно від терміну експлуатації для магістральних залізниць та колій метрополітенів. На основі одержаних експериментальних даних встановлено, що зміна жорсткості колійних шурупів та костилів, залежно від терміну служби, носить нелінійний характер. Проведені дослідження дозволяють більш раціонально підходити до питання визначення оптимальної конструкції проміжних рейкових скріплень, виходячи з конкретних умов експлуатації, а також сприятимуть розробці заходів щодо підвищення надійності роботи вузлів проміжних рейкових скріплень для дерев'яних шпал.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського