Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Порядченко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Порядченко Л. А. 
Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. А. Порядченко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 21 c. - укp.

Запропоновано, теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методику реалізації наступності у навчанні дітей віком 5 - 6-ти років, яка передбачає поступовий розвиток мовленнєвих навичок продукувати описи, здобуті дітьми у дошкільні роки, з'ясування наявних суттєвих і формально-структурних ознак опису як одного з функціонально-смислових типів мовлення. Зауважено, що під час розробки на підставі мовленнєвих умінь доречно добирати влучні мовні засоби для висвітлення ознак об'єкта, що описується, об'єктивувати опис як одиницю мови, здійснювати рефлексію над мовленням у формі опису та контроль над мовленням однолітків, що забезпечує розвиток у дітей комунікативних і лінгвістичних умінь продукувати описи. Визначено головні педагогічні умови, етапи, а саме: комунікативно-збагачувальний, когнітивний і рефлексивно-мовленнєво-творчий. Розроблено комунікативний, лінгвістичний і рефлексивний зміст навчання опису. Відібрано й оптимізовано методи, організаційні форми та засоби, що забезпечують реалізацію наступності у навчанні опису дітей шести років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ш141.4-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Порядченко Л. А. 
Особливості навчання опису дітей старшого дошкільного віку / Л. А. Порядченко // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 124-128. - укp.

Викладено тлумачення змісту терміна "опис" як функціонально- смислового типу мовлення. Запропоновано систематизований перелік методів та організаційних форм, що сприяють засвоєнню дитиною старшого дошкільного віку особливостей будови та побудови опису; збагаченню активного словника старшого дошкільника синтаксичним матеріалом, притаманним моделі монологічного повідомлення. Наведено конспект заняття, у процесі проведення якого використовується мовний зміст навчання опису та відповідні методи введення цього змісту в мовлення дітей.

Изложено толкование содержания термина "описание" как функционально-смыслового типа речи. Предложен систематизированный перечень методов и организационных форм, которые способствуют усвоению ребенком старшего дошкольного возраста особенностей строения и построения описания; обогащению активного словаря старшего дошкольника синтаксическим материалом, присущим описанию модели монологического сообщения. Приведен конспект занятия, в процессе проведения которого используются языковое содержание обучения описанию и соответствующие методы введения этого содержания в речь детей.

The article suggests a systematized list of methods and organizational forms which enable senior preschoolers' mastering features of structure and construction of description as a functional and semantic type of speech; enriching active vocabulary of senior preschoolers through syntactic material inherent in description as a special type of monologue. The author describes a lesson built up on linguistic contents of teaching description to children and proper methods of introduction in into it children's speech.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Порядченко Л. 
Теоретичні аспекти наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Л. Порядченко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 204-209. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Подано аналіз сучасної психолого-педагогічної та лінгвометодичної науки з проблеми реалізації принципу наступності у навчально-виховному процесі дітей дошкільного та молодшого шкільного віку взагалі, зокрема, у методиці розвитку мовлення дітей на основі опису як функціонально-смислового типу мовлення, виходячи із конкретних компонентів методики: мети, завдання, змісту, методів, організаційних форм та засобів навчання.

Представлен анализ современной психолого-педагогической и лингвометодической науки по проблеме реализации принципа преемственности в учебно-воспитательном процессе детей дошкольного и младшого школьного возрасте вообще. И, в частности, в методике развития речи детей на основе описания как функционально-смыслового типа речи, выходя из конкретных компонентов методики: цель, задания, содержание, методы, организационные формы и средства обучения.

In the article the analysis is presented modern psychological, pedagogical and science linguistic, methodical on the problem of realization of principles of succession in the educational-educating process of children of preschool and junior school age in general. And, in particular, in the method of development of speech of children in the basis of description as functionally-semantic as speech, coming the concrete components of method from: purpose, task, maintenance, methods organizational forms and teaching facilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ч411.382 + Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського