![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Порицький А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Порицький А. В. До питання про саморегуляцію психічних станів курсантами в процесі первинної військово-професійної підготовки / А. В. Порицький // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 3. - С. 206-211. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розкрито мету, особливості та результати діяльності курсантів у процесі первинної військово-професійної підготовки (ППВПП). Визначено прояви стресових ситуацій (СС) у ППВПП та їх механізм дії на психічні стани (ПС) курсантів. Досліджено діяльність курсантів у СС, виявлено прояви у них ознак стомлення та перевтоми, що впливали на зміни ПС. Необхідність цілеспрямованого формування умінь саморегуляції (ЦФУСР) ПС у курсантів для досягнення необхідної продуктивності діяльності в СС визначено в ході експериментальної роботи. Розглянуто можливості ЦФУСР ПС у курсантів у СС і методи виявлення основних факторів, що сприяють формуванню або гальмуванню цього процесу. Ключ. слова: курсанти, первинна військово-професійна підготовка, вищий військовий навчальний заклад, стрес Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-69 + Ц4,8(4УКР)390.1-5:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Порицький А. В. Прояви конфліктів у спілкуванні курсантів випускних курсів в умовах реформування Збройних сил України / А. В. Порицький, Є. В. Бордунов // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2006. - Вип. 1. - С. 177-181. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Досліджено проблему конфліктного спілкування курсантів випускних курсів за умов реформування Збройних сил України. Розкрито структуру та зміст розгортання конфлікту. Охарактеризовано стадії розвитку конфліктів між курсантами у ВВНЗ. Визначено основні умови формування особистості курсанта в різних видах діяльності. З метою зниження конфліктності спілкування курсантів запропоновано напрямки профілактики конфліктності: створення загальної оптимальної атмосфери службової діяльності; кожен командир підрозділу, від командира відділення до командира вищої командної ланки повинні проводити індивідуальну виховну роботу з підлеглими. Профілактика конфліктності досягається: створенням загальної оптимальної атмосфери службової діяльності та індивідуальною виховною роботою з підлеглими. Ключ. слова: курсанти, конфлікт, навчальна діяльність, вищий військовий навчальний заклад, реформування Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ц4,8(4УКР)390.1:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Порицький А. В. Психологічний аналіз діяльності студентів, що навчаються у вищих військових навчальних закладах / А. В. Порицький // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 2. - С. 199-206. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрито мету, мотиви, способи та результати діяльності студентів. Охарактеризовано психологічні особливості основних видів діяльності студентів у ВВНЗ. Визначено основні умови формування особистості студента в різних видах діяльності. З метою підвищення якості навчальної діяльності (НД) студентів запропоновано психолого-методичні рекомендації: підвищення змісту занять і поліпшення методики викладання; стимулювання значущості передбачуваного результату НД; цілеспрямоване роз'яснення значення обраної професії, вимог, які вона ставить до особистості; створення проблемно-пошукових ситуацій, в яких ті, хто навчається, виконували б функції фахівця з обраного профілю підготовки; посилення професійної мотивації до оволодіння професією та становлення особистості студента як професіонала. Ключ. слова: студенти, навчальна діяльність, вищий військовий навчальний заклад, професійна мотивація, професіонал Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1:Ю9 + Ю940.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Порицький А. В. Особливості саморегуляції психічних станів курсантами в процесі первинної військово-професійної підготовки : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / А. В. Порицький; Харк. військ. ун-т. - Х., 2004. - 20 c. - укp.Уточнено суть і конкретизовано структуру саморегуляції психічних станів курсантами в стресових ситуаціях. Визначено умови, зміст і динаміку її формування в процесі первинної військово-професійної підготовки. Виділено типи саморегуляції психічних станів в стресових ситуаціях (тотальний, результативний, парціальний). Виявлено зв'язок між рівнями сформованості умінь саморегуляції, їх типами та особистісними характеристиками курсантів (самооцінкою, інтелектом, самоконтролем, ситуативною тривожністю, напруженістю). Запропоновано корекційно-дидактичну програму формування умінь саморегуляції психічних станів курсантами в стресових ситуаціях, яка включає розроблену модель даного процесу та методичні рекомендації щодо її використання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-69 + Ц4,8(4УКР)390-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА329106 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|