Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Попчук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Попчук О. В. 
Інноваційні технології навчання як умова розвитку професійної культури майбутніх фахівців документознавства та інформаційної діяльності / О. В. Попчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 160-164. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що тенденції розвитку України в руслі демократизації та гуманізації зумовили необхідність запровадження інноваційних технологій в систему підготовки фахівців. Обгрунтовано роль інноваційних технологій навчання у формуванні та розвитку професійної культури майбутніх фахівців документознавства та інформаційної діяльності, зокрема документознавців-менеджерів інформаційних систем державних органів управління. Підсумовано, що упровадження у ВНЗ інноваційних технологій навчання - важлива умова стимулювання навчальної діяльності студентів.

Указано, что тенденции развития Украины в русле демократизации и гумманизации обусловили необходимость внедрения инновационных технологий в систему подготовки специалистов. Обоснована роль инновационных технологий в формировании и развитии профессиональной культуры будущих специалистов документоведения и информационной деятельности, в частности документоведов-менеджеров информационных систем государственных органов управления. Подытожено, что внедрение в ВУЗ инновационных технологий обучения - важное условие стимулирования учебной деятельности студентов.

The article substantiates the role of innovative learning technologies in the development of professional culture for future professionals. Author pays special attention to unusual forms of educational interactions, in particular business game.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч241 п

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Попчук О. В. 
Формування професійної культури майбутніх документознавців: ціннісно- регулятивний аспект / О. В. Попчук // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 17. - С. 65-70. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано сутність ціннісно-регулятивного компонента професійної культури майбутніх документознавців, охарактеризовано показники його сформованості, висвітлено результати дослідження означеного компонента. Встановлено, що цінності утворюють своєрідну смислову перспективу для вибору прийнятних регулятивів (норм, принципів, приписів, правил ) щодо професійної діяльності, спрямовуючи її до певної якості. Виокремлено позиції, в яких відбивається ставлення представника певної професії до об’єкта праці, до себе як суб’єкта праці, до колег за професією, партнерів, суспільства загалом. Визначено функції ціннісно-регулятивного компонента професійної культури документознавця в контексті усвідомлення сенсу професійної діяльності та забезпечення її регуляції, а також для виокремлення таких показників сформованості цього компонента, як професійний ідеал, мотиви професійної діяльності, цілі професійної діяльності, моральність особистості. У ході експериментального дослідження вивчались професійні ідеали студентів. Було запропоновано два завдання: перше вимагало відображення таких уявлень у творах на тему «Мій професійний ідеал», друге — у складених респондентами моральних кодексах документознавця. З’ясовано, що ієрархія термінальних цінностей майбутніх документознавців містить в собі певні протиріччя, зумовлені недостатністю життєвого та професійного досвіду. Запропоновано для формування професійної культури майбутніх документознавців застосовувати показники моральності фахівця.

Обоснована сущность ценностно-регулятивного компонента профессиональной культуры будущих документоведов. Охарактеризованы показатели ее сформированности. Отражены результаты исследования указанного компонента. Установлено, что ценности способтсвуют созданию своеобразной смысловой перспективы для выбора принятых регулятивов (норм, принципов, правил), которая касается профессиональной деятельности, направляя ее к определенному качеству. Отмечены позиции, в которых отражается отношение представителя определеной профессии к объекту работы, к самому себе как субъекту работы, к колегам по профессии, партнерам, обществу в целом. Определены функции ценностно-регулятивного компонента профессиональной культуры документоведов в контексте осмысления профессиональной деяльности и обеспечения ее регуляции, а также для выделения показателей сформированности этого компонента, в частности профессионального идеала, мотивов профессиональной деятельности, ее цели, моральности личности. В ходе проведения эксперимента изучались профессиональные идеалы студентов. Было предложено два задания: первое требовало отображения этих идеалов в сочинениях на тему «Мой профессиональный идеал», другое — в создании респондентами моральных кодексов документоведа. Выяснено, что иерархия ценностей будущих документоведов включает в себя некоторые противоречия, обусловленные недостаточностью жизненного и профессионального опыта. Предложено для формирования профессиональной культуры будущих документоведов использовать показатели моральности специалиста.

The article examines essence of valuable-regulatory component of professional culture of futture record managers, charecterizes the indicators of its formation, highlights the results of research of this component. Unsubstantiated nature of values andprofessional culture of the regulatory component of future documentologists, characterized indicators to its formation, Studies on the specified component. It is established that the value of creating a kind of semantic sposobtsvuyut prospects to select regulators adopted (norms, principles, rules), which addresses professional activities, by directing it to a specific quality. Noting the position in which the rest members of specific professions to the subject of work for himself as a subject of the work to the Board of the profession, to partners, to society as a whole. Functions of the value-component regulatory documentologists professional culture in the context of professional judgment Activity and ensure its regulation, as well as to highlight the performance of formation of this component, it is a professional ideal, her motives professional goals, personal morality. In the course of the experiment were studied professional ideals students. Proposed two tasks: the first required to display these ideals in the essays on "My professional ideal", the other in the creation of respondents documentologists moral codes. Found that the hierarchy of values of future documentologists includes some contradictions caused by failure of the life and work experience. Proposed for the formation of the professional culture of the future use of indicators documentologists morality specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 р30

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Попчук О. 
Професійна культура документознавця: сутність феномена / О. Попчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 128-134. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність, зміст і структуру поняття «професійна культура документознавця». Проаналізовано професійну культуру як багатоаспектну категорію, оскільки це і особистісне досягнення, і соціально-професійна якість суб’єкта. Зазначено, що становлення документознавця як суб’єкта професійної діяльності супроводжується взаємодією зовнішніх і внутрішніх факторів і містить елементи творчості. Визначено феномен «професійна культура документознавця» як інтегрований результат особистісного розвитку та практичного оволодіння професією. Підсумовано необхідність забезпечення умов для формування професійної культури самоосвіти у ході професійної підготовки майбутніх документознавців.

Раскрыты сущность, содержание и структура понятия «профессиональная культура документоведов». Проанализирована профессиональная культура как многоаспектная категория, поскольку это и личностное достижение, и социально-профессиональное качество субъекта. Отмечено, что становление документоведов как субъекта профессиональной деятельности сопровождается взаимодействием внешних и внутренних факторов и включает элементы творчества. Определен феномен «профессиональная культура документоведов» как интегрированный результат личностного развития и практического овладения профессией. Подчеркнута необходимость обеспечения условий для формирования профессиональной культуры самообразования в ходе профессиональной подготовки будущих документоведов.

Disclosed the nature, content and structure of the concept of «professional culture in documentation expert». Analyzed as a multi-faceted professional culture category as this and personal achievement, and social and professional quality of the subject. Noted that the formation of the subject as documentologists professional activity is accompanied by the interaction of external and internal factors, and includes elements of creativity. Defined phenomenon of «professional culture in documentation expert» as a result of an integrated personal development and practical skills development. Summarize about the need to ensure the conditions for the formation of the professional culture of self in the training of future documentation expert.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч242

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського