Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Помиткіна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Помиткіна Л.  
Взаємодія педагогів і шкільних психологів у навчально-виховному процесі / Л. Помиткіна // Соц. психологія. - 2007. - № 3. - С. 138-145. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання професійної взаємодії психолога з вчителем як однієї з найважливіших умов успішної психологізації навчально-виховного процесу. Скоординованість дій психолога і вчителя забезпечує єдність, цілісність психолого-педагогічного впливу як на особистість учня, так і на батьків, що, зрештою, сприяє підвищенню рейтингу закладу шкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Помиткіна Л.  
Врегулювання емоційного стану засобами когнітивної психотерапії / Л. Помиткіна, Т. Ковальова // Соц. психологія. - 2008. - № 2. - С. 71-79. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено сучасні психологічні підходи до врегулювання емоційного стану особистості засобами когнітивної психотерапії. Проаналізовано зв'язок емоцій з когнітивною структурою особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Помиткіна Л.  
Проблема емоційного вигорання студентів / Л. Помиткіна, Т. Ковалькова // Соц. психологія. - 2008. - № 6. - С. 94-101. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Викладено результати дослідження такої актуальної проблеми як синдром емоційного вигорання студентів. Висвітлено основні причини і симптоми цього явища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Помиткіна Л. В. 
Корекція особистісних дисгармоній психодинамічно неконгруентних старшокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Помиткіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 24 c. - укp.

Уточнено психолого-педагогічний зміст поняття гармонії та дисгармонії особистісного розвитку старшокласників, визначено психологічні показники та критерії психодинамічної конгруентності та неконгруентності особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи щодо проблеми гармонізації особистісного розвитку неконгруентних старшокласників за умов освітньої діяльності. Розроблено та апробовано психодіагностичний інструментарій і концептуальну модель виявлення, інтерпретації та корекції особистісних дисгармоній старшокласників з психодинамічною неконгруентністю, створено та експериментально апробовано диференціальну програму їх психолого-педагогічної корекції. Наведено методичні рекомендації щодо гармонізації особистісного розвитку учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Помиткіна Л.  
Психологічна підготовка жінок до екстракорпорального запліднення / Л. Помиткіна, О. Білет // Соц. психологія. - 2009. - № 5. - С. 162-179. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено сучасні підходи до збереження та відновлення репродуктивного здоров'я особистості, висвітлено результати впровадження програми психологічної підготовки жінок до екстракорпорального запліднення, а також результати відповідного дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 + Р712.54-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Помиткіна Л.  
Психологічні особливості становлення у студентів життєвої позиції особистості / Л. Помиткіна // Соц. психологія. - 2010. - № 5. - С. 130-137. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено психологічні особливості становлення у студентів життєвої позиції особистості: подано аналіз двох основних підходів до вивчення процесу становлення життєвої позиції особистості, висвітлено результати пілотажного дослідження щодо сформованості активної конструктивної життєвої позиції у студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Помиткіна Л. В. 
Психологічні особливості прийняття студентами стратегічного життєвого рішення щодо вибору супутника життя / Л. В. Помиткіна // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 174-178. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - рус.

Досліджено основні зарубіжні та вітчизняні концепції вибору шлюбного партнера, визначено психологічні механізми прийняття студентами життєвого рішення щодо цього вибору. Описано загальні положення теорій вибору шлюбного партнера Бернарда Мурстейна "Стимул - Цінність - Роль", в якій визначено стимулювальну, ціннісну, рольову стадії такого вибору. Названо чотири основні процеси "кругової теорії любові" А.Райса: встановлення взаємозв’язку, саморозкриття, формування взаємної залежності, реалізація основних потреб особистості. Узагальнено основні психологічні особливості цього вибору: узгодженість поглядів партнерів щодо основних соціально-психологічних напрямів побудови сім‘ї, актуалізованість емоційних психологічних механізмів, що забезпечують процес прийняття стратегічного рішення.

Исследованы основные зарубежные и отечественные концепции выбора брачного партнера, определены психологические механизмы принятия студентами жизненного решения. Описаны общие положения теорий выбора брачного партнера Бернарда Мурстейна "Стимул - Ценность - Роль", в которой определены стимулирующая, ценностная, ролевая стадии такого выбора. Названы четыре основные процессы "круговой теории любви" А. Райса: установление взаимосвязи, самораскрытие, формирование взаимной зависимости, реализация основных потребностей личности. Обобщены основные психологические особенности этого выбора: согласованность взглядов партнеров по основным социально-психологическим направлениям построения семьи, актуализация эмоциональных и психологических механизмов, обеспечивающих процесс принятия стратегического решения.

Described the basic concept of foreign and domestic choice of marriage partner, defined psychological mechanisms making decisions about student life this choice. Described terms of theories of choice of marriage partner of Bernard Mursteyn "Stimulus-Value-Role".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю703.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Помиткіна Л. В. 
Психологія прийняття студентами стратегічних життєвих рішень : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Помиткіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 40 c. - укp.

Розв'язано проблеми прийняття студентами стратегічних життєвих рішень у трьох напрямах: визначенні життєвої позиції особистості, професійному самовизначенні та виборі шлюбного партнера. Презентовано акмео-гуманістичний підхід до вивчення проблеми прийняття студентами стратегічних життєвих рішень. Розкрито психологічний зміст і спрямованість стратегічних життєвих рішень, обгрунтовано етапи, критерії та психологічні механізми прийняття стратегічних життєвих рішень особистістю. Створено психологічну модель прийняття студентами стратегічних життєвих рішень на основі акмео-гуманістичного підходу, що дозволило емпірично дослідити розвиток особистісної готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень за чотирма компонентами: ціннісно-мотиваційним, емоційно-пізнавальним, цілеутворювальним та операціональним. Встановлено, що прийняття студентами стратегічних життєвих рішень детермінується такими вольовими якостями як самостійність, рішучість, цілеспрямованість та прагнення прогнозувати майбутнє. На першому місці за важливістю для студентів є професійне самовизначення, на другому - вибір шлюбного партнера, на третьому - визначення життєвої позиції, соціальний статус та стосунки з оточуючими. Визначено загальні та специфічні для кожного напряму рішень психологічні закономірності прийняття студентами стратегічних життєвих рішень, провідні психолого-педагогічні умови, обгрунтовано та впроваджено у практику діяльності ВНЗ психолого-педагогічну програму підготовки студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень, диференційовану з урахуванням індивідуальної спрямованості стратегічних життєвих рішень і специфіки актуалізації психологічних механізмів розвитку компонентів особистісної готовності до прийняття стратегічних життєвих рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42-39

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Помиткіна Л. 
Трансформація життєвої позиції студентської молоді як психологічна проблема / Л. Помиткіна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 113-124. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття життєвої позиції. Висвітлено результати теоретичного вивчення й емпіричного дослідження переважаючих видів життєвої позиції студентської молоді та визначено основні умови її трансформації. Вказано різновиди життєвої позиції на основі поглядів різних вчених. Представлено і проаналізовано емпіричне дослідження емоційно-пізнавального компонента як базового у загальній структурі готовності, яке показало нагальну потребу в створенні психолого-педагогічних умов у ВНЗ для трансформації життєвої позиції студентів, що можуть включати розвиток особистісних якостей, навчання активним стратегіям досягнення цілей, координацію взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу ВНЗ.

Раскрыто содержание понятия жизненной позиции. Представлены результаты теоретического изучения и эмпирического исследования превосходящих видов жизненной позиции студенческой молодежи и определены основные условия ее трансформации. Указано разновидности жизненной позиции на основе взглядов различных ученых. Представлены и проанализированы эмпирическое исследование эмоционально-познавательного компонента как базового в общей структуре готовности, которое показало насущную необходимость в создании психолого-педагогических условий в вузах для трансформации жизненной позиции студентов, которые могут включать развитие личностных качеств, обучение активным стратегиям достижения целей, координацию взаимодействия всех участников учебно-воспитательного процесса вуза

Revealed the content of concept of life positions. Considered the results of the theoretical study and empirical research species of prevailing position in student life and the main conditions of its transformation.Listed the specified types of life position based on the views of different scientists. Presented and analyzed the empirical study of emotional and cognitive component as basic in the structure of readiness that showed the urgent need for a psychological and pedagogical conditions in universities to transform vital position of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Помиткіна Л. В. 
Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема / Л. В. Помиткіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2014. - № 22. - С. 89-94. - Бібліогр.: с. 94 912 назв) - укp.

Висвітлено наукові підходи до проблеми цілепокладання особистістю; поданий теоретико-методологічний аналіз особливостей прийняття рішення щодо вибору стратегій досягнення життєвих цілей особистістю; висвітлені результати емпіричного дослідження вибору студентами стратегій досягнення життєвих цілей. Зроблено висновок щодо необхідності розробки та впровадження у практику ВНЗ психолого-педагогічного забезпечення з розвитку вмінь та навичок студентів щодо постановки стратегічних життєвих цілей та прийняття відповідальних доленосних рішень.

Раскрыты научные подходы к проблеме целеполагания личностью; подан теоретико-методологический анализ особенностей принятия решения по выбору стратегий достижения жизненных целей личностью; освещены результаты эмпирического исследования выбора студентами стратегий достижения жизненных целей. Сделан вывод о необходимости разработки и внедрения в практику вузов психолого-педагогического обеспечения по развитию умений и навыков студентов по постановке стратегических жизненных целей и принятия ответственных судьбоносных решений.

The article highlights the scientifi c approaches to goal-setting by person; presents theoretical and methodological analysis of peculiarities of the decision making on the person’s choice of strategies for achievement life goals; defi nes the results of an empirical study of students’ choice of strategies for achievement life goals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дяченко Т. О. 
Необхідність формування позитивного іміджу як основного фактора в підвищенні конкурентоспроможності компанії / Т. О. Дяченко, Л. Е. Помиткіна // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито взаємозв'язок іміджу фірми з його конкурентоспроможністю. Конкурентоспроможність можна визначити як комплексну порівняльну характеристику, яка відображає ступінь переваг над підприємствами-конкурентами. Але при цьому є особливості, завдяки яким компанія може стати конкурентоспроможною. До цих особливостей відноситься її імідж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень = Psychology of consciousness: theory and practice of scientific researches : тези ІІІ Міжнар. наук.-прак. конф. 21 листоп. 2019 р., Київ / ред.: О. В. Дробот, В. А. Семиченко, Л. В. Помиткіна, Л. О. Калмикова, І. В. Данилюк, О. М. Лозова, Е. Козеснік, В. А. Роменкова; Нац. авіац. ун-т. - Київ : Талком, 2019. - 206 c. - укp. - рус. - англ.

Наведено модель координатної площини психологічних досліджень свідомості особистості. Розкрито значеннєво-смислову природу концептуальної системи індивіда. Описано особливості психологізованої свідомості особистості. Розглянуто індивідуальні особливості як складову процесу прийняття рішень суб'єктами підприємницької діяльності. Увагу приділено розвитку національно-етнічної свідомості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки в магістратурі. Розглянуто формування міжнародної академічної мобільності майбутніх фахівців авіаційної галузі в процесі набуття професійної суб'єктності. Описано особливості формування свідомості у майбутніх інженерів за умов освітньо-інформаційного середовища технічного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю932.2 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839070 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського