Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Подосиннікова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Подосиннікова Г. І. 
Навчання студентів-філологів ідіоматичних предикативних конструкцій англійського розмовного мовлення на матеріалі автентичних художніх текстів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. І. Подосиннікова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2002. - 24 c. - укp.

Розкрито зміст і співвідношення понять "ідіомантичність", "правильність" та "стилістична адекватність мовлення". Розглянуто психолінгвістичні передумови розвитку в студентів-філологів ідіоматичного розмовного мовлення (ІРМ). Описано характерні риси виділених ідіоматичних предикативних конструкцій (ІПК) на базі даних суміжних наук - стилістики, лексикології, соціолінгвістики, психолінгвістики. Розроблено критерії відбору ІПК англійського розмовного мовлення з автентичними художніми текстами (АХТ) для навчання ІРМ студентів вищої мовної школи, вміщених у сучасних АХТ, систематизовано та класифіковано ІПК англійського розмовного мовлення. На підставі розроблених критеріїв підібрано ІПК англійського розмовного мовлення для навчання ІРМ студентів I - III курсів вищої мовної школи. Створено методику навчання та складено комплекс вправ, спрямований на розвиток у студентів III курсу вищої мовної школи лексико-граматичних навичок вживання ІПК англійського розмовного мовлення. Розроблено методичні рекомендації з оптимальних режимів навчання ІПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Подосиннікова Г. І. 
Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов / Г. І. Подосиннікова // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 3. - С. 196-208. - Бібліогр.: с. 207-208 - укp.

Розглянуто поняття інтерактивного навчання і технологій іноземних мов, надано характеристику інтерактивного навчання іноземних мов, а також запропоновано методичну класифікацію інтерактивних прийомів навчання іноземних мов. На конкретних прикладах пробного навчання англійського монологічного мовлення з використанням інтерактивних технологій у VIII класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов (м. Суми, Олександрівська гімназія) розроблено методичні рекомендації щодо організації уроку з використанням інтерактивних технологій навчання іноземних мов.

Рассмотрены понятия интерактивного обучения и технологий иностранных языков. Представлено характеристику интерактивного обучения иностранным языкам, предложена методическая классификация интерактивных приёмов обучения иностранным языкам. На конкретных примерах пробного обучения английского монологического разговора с использованием интерактивных технологий в VIII класе школы с углублением обучения иностранным языкам ( г. Сумы, Александровская гимназия) разработаны методические рекомендации организациии урока с использованием интерактивных технологий обучения иностранным языкам.

The article deals with the notions of interactive foreign language teaching and interactive technologies of foreign language teaching; the characteristics of interactive foreign language teaching are given and the classifi cation of interactive techniques in foreign language teaching is suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського