Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Подолкова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Подолкова С. В. 
Информативность научных текстов / С. В. Подолкова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. - 1999. - № 1. - С. 167-171. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены виды информации и способы их вербализации в научных текстах. Несомненный интерес представляют размышления автора об имплицитных связях, имплицитной информации и необходимости соблюдения принципа кооперации для появления коммуникативной импликатуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.712

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Подолкова С. В. 
Прагматическая направленность введения как элемента композиции в текстах технической рекламы / С. В. Подолкова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - № 3. - С. 82-86. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены тексты технической и коммерческой рекламы. Проанализированы функция и прагматическая направленность введения как элемента композиции текстов технической рекламы.


Ключ. слова: текст технической рекламы, текст коммерческой рекламы, прагматическая направленность, введение, композиция текста технической рекламы
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Подолкова С. В. 
Засоби реалізації комунікативності у науково-технічних текстах (на матеріалі текстів технічної реклами і анотацій науково-експериментальних статей) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 / С. В. Подолкова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2001. - 19 c. - укp.

Досліджено лексичні, синтаксичні та структурні засоби реалізації комунікативності у текстах технічної реклами та анотацій науково-експериментальних статей. Комунікативність трактовано як здатність тексту передавати інформацію, що забезпечує найефективнішу реалізацію комунікативного наміру автора. Характер мовних одиниць та структурно-композиційна організація текстів, зазначених жанрів, обумовлені їх комунікативними функціями. Домінуюча комунікативна функція текстів технічної реклами - вплив на цільового читача і переконання його в перевагах рекламованого об'єкта - реалізується за допомогою епістемічних та лінгвістичних засобів, що одночасно впливають на інтелект і почуття адресата. Експресивно-емоціонально-оцінні засоби у текстах технічної реклами допомагають передати технічну інформацію з максимальною ефективністю. Вплив анотацій до текстів науково-експериментальних статей здійснюється фактичною стороною інформації та її вірогідністю, що обумовлено провідною комунікативною функцією текстів даного жанру - функцією повідомлення. Домінуюча експліцитна фактична інформація є засобом реалізації комунікативності на рівні змісту. Кожний елемент композиції текстів технічної реклами має конкретну прагматичну задачу, виконання якої забезпечило реалізацію прагматичної настанови тексту. Принцип подання інформації у текстах (переважно дедуктивний) має на меті реалізацію прагматичної спрямованості. Лексичні, синтаксичні, структурно-композиційні особливості досліджуваних текстів є засобами реалізації їх комунікативності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-712

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Швачко С. О. 
Лінгвокогнітивні аспекти малих текстів : монографія / С. О. Швачко, Т. О. Анохіна, С. В. Баранова, І. К. Кобякова, Г. Б. Козловська, Ю. В. Косенко, С. В. Подолкова, В. О. Самохіна, І. В. Соколова, Г. В. Чуланова; ред.: ; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2008. - 178 c. - укp.

Проаналізовано поверхневі та глибинні структури малих за обсягом текстів на матеріалі англомовного дискурсу. Увагу приділено текстам малого жанру, топіковим автономним блокам і ситуаціям з стандартних текстів. Розглянуто кількісно-якісні словосполучення як засіб реалізації текстових категорій, особливості реалізації мовотворчої функції в авторських гумористичних висловлюваннях і неавторських жартах, теоретико-методологічні принципи інформативності в газетному повідомленні про погоду. Зазначено, що комплексний когнітивно-комунікативний підхід до даних об'єктів сприяє осмисленню їх семантико-прагматичного наповнення та є надійним засобом кореляції процесів концептуалізації та категоризації.

Проанализированы поверхностные и глубинные структуры малых по объему текстов на материале англоязычного дискурса. Уделено внимание текстам малого жанра, топиковым автономным блокам и ситуациям из стандартных текстов. Рассмотрены количественно-качественные словосочетания как средство реализации текстовых категорий, особенности реализации языкотворческой функции в авторских юмористических высказываниях и неавторских шутках, теоретико-методологические принципы информативности в газетном сообщении о погоде. Отмечено, что комплексный когнитивно-коммуникативный подход к данным объектам содействует осмыслению их семантико-прагматического наполнения и является надежным средством корреляции процессов концептуализации и категоризации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Подолкова С. В. 
Текст як складова комунікативного акту / С. В. Подолкова // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 3. - С. 61-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто текст як універсальний засіб передачі у науковій комунікації; надано різні точки зору щодо тексту (у тому числі й науково-технічного тексту) як комунікативної одиниці мовленнєвого акту, що корелює з типовою ситуацією спілкування; описано фактори комунікативної ситуації, що обумовлюють можливість та успішність наукової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Подолкова С. В. 
Мовленнєвий акт як компонент прагматичного аспекту науково-технічних текстів / С. В. Подолкова // Філол. трактати. - 2015. - 7, № 3. - С. 82-89. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто директивні комунікативні акти як компонент прагматичного аспекта текстів технічної реклами, що найбільш інтенсивно реалізують авторську інтенцію. Реалізуючи функцію впливу, директивна інформація сприяє ідентифікації, наміру автора, орієнтованої на адресата ілокутивної сили комунікативного акта, декодуванню зміста висловлення. Проаналізовано специфічні стилістичні риси науково-технічних текстів: об'єктивність, логічність, точність, узагальненість, які зумовлюють використання термінів, термінологічних словосполучень, пасивних конструкцій та безособовий характер викладення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського