Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Пирч М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Пирч М. І. 
Макроекономічний аналіз коливань ділової активності в перехідних економічних системах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / М. І. Пирч; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Наведено розширене визначення поняття економічного циклу й удосконалену класифікацію теорій циклічного розвитку економіки. Узагальнено основні причини трансформаційного спаду в перехідних економічних системах. Проведено порівняльну оцінку емпіричних властивостей коливань ділової активності в транзитних економіках і їх перевірку на відповідність висновкам основних теорій ділового циклу. Проаналізовано синхронізацію циклічних коливань ВВП у перехідних економіках і зоні євро. Визначено перспективи та запропоновано напрями зглядження коливань ділової активності в економіці України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.482 + У9(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пирч М. І. 
Теоретичні аспекти використання індикаторів ділової активності / М. І. Пирч // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 767. - С. 56-62. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти використання індикаторів ділової активності. Проаналізовано групи індикаторів, відповідно до їх поділу на кількісні та якісні; прості та складені; випереджувальні, збіжні та лагові; про-, анти- та ациклічні. Розглянуто історію виникнення індикаторів ділової активності. Охарактеризовано критерії їх вибору та правила оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.482 + У9(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Князик Ю. М. 
Маркетингове дослідження ідентичності малого міста (на прикладі Новояворівська) / Ю. М. Князик, М. І. Пирч // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 3. - С. 186-193. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Із маркетингових позицій досліджено ідентичність м. Новояворівськ (Львіська обл.). За допомогою методу опитування виявлено менталітет жителів і їх ставлення до міста. Проаналізовано слабкі та сильні сторони Новояворівська, можливості та загрози його розвитку. Запропоновано піраміду ідентичності міста та концепцію його позиціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(45УКР3-4ЛЬВ)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського