Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Передало Х$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Георгіаді Н. Г. 
Основи зовнішньоекономічної діяльності : навч. посіб. / Н. Г. Георгіаді, Х. С. Передало, С. В. Князь; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л., 2009. - 236 c. - Бібліогр.: с. 226-235. - укp.

Розглянуто сутність, суб'єкти, об'єкти, види та принципи зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД). Висвітлено особливості тарифного, нетарифного, валютного регулювання ЗЕД в Україні. Охарактеризовано поняття, структуру, особливості укладення, виконання та здійснення зовнішньоекономічних операцій і контрактів. Розкрито сутність інформаційного забезпечення, порядок аналізу та розрахунку ефективності ЗЕД підприємства.

Рассмотрены сущность, субъекты, объекты, виды и принципы внешнеэкономической деятельности (ВЭД). Освещены особенности тарифного, нетарифного, валютного регулирования ВЭД в Украине. Охарактеризованы понятие, структура, особенности подписания, исполнения и осуществления внешнеэкономических операций и контрактов. Раскрыта сущность информационного обеспечения, порядок анализа и расчета ВЭД предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.8я73

Шифр НБУВ: ВА719826  Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Огерчук Ю. В. 
Маркетингові стратегії та їх взаємозв'язок з організаційними структурами підприємств / Ю. В. Огерчук, Х. С. Передало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 567. - С. 124-131. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено взаємозв'язок маркетингових стратегій та організаційних структур, розглянуто вплив місії підприємства на побудову організаційних структур управління та формування посадових інструкцій, наведено характеристику "Pull"- і "Push"-стратегій, відображено взаємозв'язок між використанням "Pull"- і "Push"-стратегій та ринковою позицією підприємства, використовуючи цінові дослідження ринку кави в Україні та Німеччині, проаналізовано передумови організаційних змін на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Передало Х. С. 
Фактори впливу на формування змісту місії машинобудівних підприємств / Х. С. Передало, Т. В. Мирончук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 624. - С. 62-69. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто фактори впливу на формування напрямів діяльності організацій машинобудівної галузі. Проаналізовано погляди вітчизняних та іноземних науковців на цей аспект досліджень і виділено фактори, які впливають на формування напрямів діяльності організації на вітчизняних теренах. Виокремлено такі фактори впливу як тип мислення та мрія (ідея) керівника, історичний розвиток, національна особливість, вид діяльності підприємства та його конкурентні переваги, стратегічне бачення, корпоративна культура, стратегічні цілі, національне й іноземне законодавство, інтереси зацікавлених груп впливу та ринкове середовище. Охарактеризовано кожний із цих факторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузьмін О. Є. 
Управління персоналом : навч.-метод. посіб. / О. Є. Кузьмін, І. С. Процик, Х. С. Передало, Б. Б. Комарницька; МОНМС України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 236 c. - Бібліогр.: с. 195-207 - укp.

Розкрито закономірності й особливості формування, функціонування та розвитку персоналу організації. Висвітлено питання кадрової політики, стратегії управління персоналом організації, формування колективу та його соціального розвитку, а також оцінювання та мотивування персоналу. Охарактеризовано основні типи кадрової стратегії, види та методи кадрового планування. Увагу приділено проблемам професійного розвитку персоналу, заходам з підвищення рівня соціального розвитку колективу, особливостям управління кар'єрою на вітчизняних і зарубіжних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмін О. Є. 
Сутність місії організації як ключової категорії менеджменту / О. Є. Кузьмін, Х. С. Передало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 682. - С. 3-10. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано різні трактування поняття "місія організації" науковцями та практиками менеджменту, наведено результати соціологічних досліджень щодо розуміння місії організації управлінцями вітчизняних підприємств. Запропоновано визначення поняття "місія організації" на базі виявлених основних функцій цієї категорії менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1 + У9(4УКР)290-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Передало Х. С. 
Сутність проектів та їх загальна характеристика / Х. С. Передало, Ю. В. Огерчук, О. О. Пшик-Ковальська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 691. - С. 90-94. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто роль проектного підходу в управлінні підприємствами, проаналізовано різні трактування поняття "проект". Наведено основні характерні особливості проектів. Розглянуто принципи управління проектами, серед яких виділено принципи легітимності, екологічності та соціальної спрямованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Передало Х. С. 
Роль коучингу в системі мотивування працівників вітчизняних підприємств / Х. С. Передало, І. С. Процик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 727. - С. 131-135. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено сутність і розглянуто роль коучингу в системі мотивування працівників організацій (СМПО). Наведено переваги та недоліки застосування коучингу на вітчизняних підприємствах. Перераховано принципи введення та підтримання коучингу в СМПО.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузьмін О. Є. 
Чинники впливу на диверсифікацію діяльності підприємств / О. Є. Кузьмін, Х. С. Передало, Х. В. Дрималовська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 769. - С. 143-148. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто характерні ознаки диверсифікації діяльності підприємств (ДДП). Наведено різноманітні думки щодо чинників, які впливають на вказане економічне поняття. Виокремлено узагальнені чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що значно впливають на ДДП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мисик В. М. 
Специфіка виконання туристичних формальностей при здійсненні міжнародної діяльності / В. М. Мисик, Х. С. Передало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 776. - С. 56-60. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що сьогодні будь-яка туристична діяльність супроводжується низкою туристичних формальностей, які стосуються як туристичної фірми, так і безпосередньо самого туриста. Зокрема, для туристів виконання туристичних формальностей полягає в одержанні закордонного паспорта, здійсненні за потребою туру вакцинації тощо. Для туристичної фірми - це процедури одержання ліцензій і сертифікатів на ведення туристичної діяльності, розташування клієнтів у готелі, одержання ними віз тощо. Досліджено сутність трактування поняття "туристичні формальності" та наведено власне розуміння цієї категорії, конкретизовано специфіку виконання туристичних формальностей у процесі розроблення та реалізації міжнародного туру. Виявлено проблеми виконання туристичних формальностей вітчизняними туристичними організаціями та запропоновано низку заходів щодо їх вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Передало Х. С. 
Формування та оцінювання місії в системі менеджменту промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Х. С. Передало; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2012. - 25 c. - укp.

Розглянуто проблему розроблення теоретичних положень та прикладних рекомендацій з удосконалення процесів формування та оцінювання місії в системі менеджменту промислових підприємств. Уточнено поняття "місія організації", виокремлено її ключові ролі, систематизовано типологію місій, згруповано чинники впливу на результативність формування місії організації. Удосконалено процес формування місії з урахуванням очікувань цільових груп. Досліджено модель оцінювання місії в системі менеджменту промислових підприємств, яка грунтується на виокремленні трьох напрямів оцінювання: результативність, якість та впливовість на основні економічні показники підприємства. Дані напрями оцінювання дають змогу кількісно та різнобічно оцінити сформовану місію, зокрема рівень її сприйняття цільовими групами, правдивість проголошених у ній тверджень та їх виконання організацією тощо. Вперше запропоновано систему індикаторів оцінювання її якості та результативності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мисик В. М. 
Партизанський маркетинг як інструмент підвищення ефективності менеджменту на вітчизняних підприємствах / В. М. Мисик, Х. С. Передало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 790. - С. 42-47. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття "партизанський маркетинг" (ПМ), проаналізувано іноземний досвід використання ПМ у системі менеджменту підприємства. Проаналізовано стан і перспективи впровадження у ТзОВ "Місто-Д" ПМ, визначено ефективність його використання. Підкреслено, що ПМ є один з найпопулярніших інструментів маркетингу, який забезпечує ефективне просування товарів і послуг на ринку з найменшими витратами. Тому його ще називають "маловитратним маркетингом" і він є для багатьох компаній, особливо за умов кризи, найприйнятнішим методом донести інформацію про товар чи послугу до споживачів. Виділено найпопулярніші види ПМ, такі як провокаційний маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг і контент маркетинг. Як наявний приклад використано дані компанії "Sitronics", що вже мала нагоду втілювати в життя методи ПМ, а також деякі ідеї даної організації. Як результат, визначено ефективність впровадження ПМ на вітчизняних підприємствах. Під час проведення досліджень порівняно реальний 2013 р., де не використовувалися нетрадиційні методи маркетингу та альтернативний 2013 р. із використанням методів ПМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Куцин А. Р. 
Єврорегіони: характеристика та принципи функціонування / А. Р. Куцин, Х. С. Передало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851. - С. 174-178. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто тлумачення поняття "транскордонне співробітництво" та єврорегіонів у міжнародному праві та українським законодавством, проаналізована діяльність єврорегіонів, що функціонують в Україні на цьому етапі розвитку транскордонного співробітництва. Сформульовано принципи здійснення транскордонного співробітництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80 + У580

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Передало Х. С. 
Боротьба з контрабандою як один із методів забезпечення економічної безпеки держави / Х. С. Передало, Н. В. Стасів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851. - С. 206-211. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено, що внаслідок нестабільної економічної та політичної ситуації в країні контрабанда набуває розмірів масового негативного явища та становить реальну загрозу економічним інтересам держави. Висвітлено сутність поняття контрабанди та механізм класифікації дій, що підлягають визначенню цього терміна. Сформовано групи товарів, що перевозяться контрабандистами та охарактеризовано основні способи здійснення контрабанди. Визначено основні причини контрабанди в Україні та встановлено шляхи протидії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.0-803.4 + У584.30-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тиліпська Р. Б. 
Етика бізнесу в умовах європейської інтеграції / Р. Б. Тиліпська, Х. С. Передало, О. В. Мукан // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 858. - С. 132-139. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття "етика бізнесу", її види; досліджено етику взаємовідносин підприємств зі споживачами, висвітлено основні причини неетичної поведінки виробників по відношенню до споживачів; запропоновано низку заходів із підвищення рівня етичної поведінки підприємств; розроблено систему індикаторів, які надають змогу контролювати цей рівень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 + Ю751.4 + У9(4Укр)0-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Яригіна Т. О. 
Проблеми використання природних ресурсів в умовах глобалізації / Т. О. Яригіна, Х. С. Передало, Ю. В. Огерчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 899. - С. 119-125. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Надано класифікацію природних ресурсів, наведено статистику поточного забезпеченн природними ресурсами та частки наявності родовищ природних ресурсів у країнах світу та в Україні; досліджено водний та лісовий потенціал України; охарактеризовано програму збалансованого природокористування, ратифіковану в Україні; обгрунтовано заходи щодо збереження природних ресурсів; перераховано поради для їх оптимального використання на особистісному, підприємницькому та міжнародному рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-552

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Двуліт З. П. 
Ризики зовнішньоекономічної діяльності: особливості та методи управління ними / З. П. Двуліт, А. С. Завербний, Х. С. Передало, С. І. Наумчук // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2019. - 1, № 2. - С. 3-9. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На сучасному етапі розвитку економіки України в межах міжнародного співробітництва, важливим аспектом функціонування організації є проінформованість та освіченість як працівників відділу ризик-менеджменту, так і всього персоналу у сфері управління ризиками, які виникають у процесі здійснення зовнішньоторговельних операцій. Адже своєчасне реагування у ризикових ситуаціях або ж запобігання появи ризиків у зовнішньоекономічній діяльності (ЗЕД) мінімізує можливі втрати у майбутньому. Обгрунтовано актуальність дослідження даної тематики, зокрема причини появи ризиків у сфері ЗЕД; описано фактори впливу на появу ризиків; типологізовано ризики у процесі здійснення зовнішньоекономічних операцій і методи управління ризиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Двуліт З. П. 
Удосконалення системи управління якістю підприємств-виробників будівельних матеріалів / З. П. Двуліт, К. О. Ільницька, А. С. Завербний, Х. С. Передало // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 1. - С. 37-45. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто проблему необхідності запровадження та моніторингу системи управління якістю на прикладі галузі виробництва будівельних матеріалів (БМ). Проаналізовано ринок обсягів виробництва БМ у 2013 - 2018 рр., суб'єктів господарювання у галузі виготовлення виробів із цегли та підприємств у галузі БМ за 2010 - 2018 рр. Розвинено алгоритм виконання процесу контролювання засобів моніторингу та вимірювального устаткування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.21-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Передало Х. С. 
Роль емоційного інтелекту у системі основних компетенцій менеджера / Х. С. Передало // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 63-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сутність емоційного інтелекту, зокрема трактування даної категорії основними її дослідниками, модель емоційного інтелекту, що відображає його складові, сфери застосування та сфери впливу ("я", "ти" та "ми"). Вказано на відмінність між поняттями "компетенція" та "компетентність", а також на місце емоційного інтелекту чи компетентності у системі інших ключових компетенцій сучасного менеджера. Відображено взаємозв'язок між емоційним інтелектом та іншими навичками управлінця. Наведено поради щодо розвитку емоційного інтелекту менеджера, базуючись на його класифікації, що одночасно відображає рівень його зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Економіка та управління підприємствами: теорія, практика, перспективи розвитку : колект. монографія / К. С. Жадько, Ю. Г. Горященко, В. М. Ільченко, О. О Маслак, Н. Я. Петришин, Т. О. Маслак, В. А. Омельяненко, А. К. Калинка, Г. О. Панасенко г, О. В. Попова, Ю. З. Драчук, Д. Д. Чейлях, Є. О. Снітко, В. П. Козлов, Л. М. Сатир, В. В. Новікова, Р. П. Задорожна, О. С. Свістунов, Н. Ю. Буга, Т. В. Янчук, Ю. Є. Холодна, І. Ю. Шевченко, Є. О Сідякіна, О. Г. Бірюк, А. Д. Пілько, Н. Й. Радіонова, А. Р. Окончук, Л. К. Сук, П. Л. Сук, Н. В. Хом'як, І. В. Свиноус, С. М. Хомовий, С. І. Белей, В. В. Журило, Х. С. Передало, Л. В. Залізна, В. М. Антоненко, М. А. Мащенко, В. Ю. Онісіфорова, І. В. Осьмірко, Г. В. Стадник, Л. О. Радіонова; Центр фінансово-економічних наукових досліджень. - Полтава : Астрая, 2021. - 188 c. - Бібліогр.: с. 176-188 - укp.

Досліджено особливості розвитку підприємництва: аналізу ресурсного забезпечення діяльності підприємств України; теоретичних та практичних аспектів складових управління економічною діяльністю підприємств; аналізу маркетингової діяльності підприємств; обліку, аналізу та аудиту діяльності підприємств; особливостей зовнішньоекономічної діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1 + У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Самсоненко М. 
Значимість основних чинників економічної конкуренції через призму використання інструментів проєктного менеджменту у підприємництві / М. Самсоненко, Х. С. Передало, Ю. В. Огерчук // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - 3, № 1. - С. 138-145. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні чинники економічної конкуренції, а саме: люди, час, гроші та якість. Відображено можливість керувати даними чинниками через конкретні інструменти проєктного менеджменту. Підкреслено практичну значимість кожного з чинників економічної конкуренції та відповідного для управління ним інструменту проєктного менеджменту на прикладі компаній у різних сферах економіки, спираючись на результати досліджень чи статистичні дані. Запропоновано вдосконалений процес оцінювання зацікавлених груп впливу на проєкти з метою підвищення рівня їх конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13 + У521.011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського