Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Первушевська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Дем'янюк Т. Д. 
Нові технології позашкільної освіти і виховання / Т. Д. Дем'янюк, І. О. Первушевська; Наук.-метод. центр середньої освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2000. - 351 c. - укp.

Запропоновано нові технології позашкільного педагогічного процесу, розглянуто систему роботи педагогів у галузі розвитку творчої особистості, здатної діяти за умов ринкових відносин, з'ясовано проблеми науково-методичного й організаційно-педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу. Розглянуто діяльність освітніх і клубних структур - гуманітарної, екологічної, музичної, театральної шкіл, школи іноземних мов, сучасної хореографії, традиційної народної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Первушевська І.  
Трансформація мережі позашкільних закладів у систему позашкільної освіти України / І. Первушевська // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 49-57. - укp.

Висвітлено екскурс в історію розвитку та становлення позашкільної освіти в Україні. Виділено чотири основні педагогічні функції, що реалізувались до 1991 р. Охарактеризовано зміни в системі на сучасному етапі, коли почалося перетворення позашкільних закладів у заклади позашкільної освіти, що виконують функції додаткової освіти. Обгрунтовано важливість позашкільної освіти як необхідного компонента загальної. Значну увагу приділено інноваційному досвіду діяльності позашкільного закладу нової формації - Рівненського міського палацу дітей і молоді, в якому протягом 15-ти років реалізується авторська Концепція навчання та виховання дітей і молоді. Розкрито суть створеної адаптивної моделі позашкільного закладу, який за цільовими характеристиками є конкурентоспроможним у наданні освітніх послуг. Розглянуто проблеми повернення державного фінансування закладів позашкільної освіти, визначення статусу педагогічного працівника даного закладу з відповідною оплатою праці. З урахуванням існуючого негативного досвіду знищення позашкільної освіти в країнах Центральної та Західної Європи, де процес її реанімації є неможливим, висловлено сподівання на активне реформування галузі в Україні з метою її збереження та розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч33(4УКР)

Рубрики:


      
Категорія:    
3.

Первушевська І. О. 
Від профільного навчання - до профільної освіти. Стратегія локальних змін позашкільного навчального закладу нового типу (З досвіду роботи Палацу дітей та молоді м. Рівне) : наук.-метод. посіб. / І. О. Первушевська, Л. П. Щербакова, Н. О. Кушева, І. І. Куроченко, В. Г. Рискова, Л. О. Любчик, М. Б. Наумчук, Г. О. Троцюк, В. П. Ковальчук, Н. Г. Сторожук; Упр. освіти Рівнен. міськвиконкому, Рівнен. міськ. палац дітей та молоді. - Рівне, 2010. - 606 c. - укp.

Розкрито нові підходи та технології позашкільного педагогічного процесу у здійсненні профільного навчання, висвітлено проблеми науково-методичного й організаційно-педагогічного забезпечення на підставі педагогічних досліджень, експериментів і моніторингу досвіду інноваційної моделі освітньо-виховної системи Рівненського міського палацу дітей та молоді. Проаналізовано діяльність ресурсних центрів Палацу як фактор соціального розвитку муніципальної освітньої системи.

Раскрыты новые подходы и технологии внешкольного педагогического процесса в осуществлении профильного обучения, освещены проблемы научно-методического и организационно-педагогического обеспечения на основе педагогических исследований, экспериментов и мониторинга опыта инновационной модели образовательно-воспитательной системы Ровенского городского дворца детей и молодежи. Проанализирована деятельность ресурсных центров Дворца как фактор социального развития муниципальной образовательной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР)р + Ч421.204р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС49282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Первушевська І. 
Організація роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів як системоутворююча складова управлінської культури позашкільного закладу нового типу (З досвіду роботи діяльності Рівненського міського палацу дітей і молоді) / І. Первушевська // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 90-95. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито досвід Рівненського палацу дітей та молоді зі створення адаптивної моделі ПДМ, який за своїми цільовими характеристиками став конкурентноспроможним у наданні освітніх послуг населенню у порівнянні з іншими освітньо-виховними структурами як за якістю, так і за змістом. Акцентовано увагу на інноваційних структурних підрозділах ПДМ; розширенні функцій ПДМ і педагогічних працівників; школі професійно-особистісного зростання молодого педагога; атестації педагогічних працівників; створенні дев'яти ресурсних центрів зі стратегічних напрямів позашкільної освіти; дії на базі ПДМ лабораторії позашкільної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Апробовано систему моніторингу якості навчального процесу. У контексті загальної системи підвищення кваліфікації розроблено схему, яка надає можливість спеціалісту продовжити свою освіту через різні форми, зокрема, через майстер-класи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.387(4УКР-4РІВ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Первушевська І. 
Стратегічні інновації - довгострокова програма конкурентоспроможності освітньої системи ПНЗ нового типу / І. Первушевська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 101-105. - укp.

Описано авторську соціально-виховну модель профільної освіти в Рівненському міському Палаці дітей та молоді (ПДМ) - реальне know-how у позашкільній галузі освіти країни. Зазначено, що система внутрішньої та зовнішньої інтеграції окремих профільних шкіл і ресурсних центрів на рівні ПДМ, його зовнішніх зв'язків слугує оптимізації та синтезу наявних форм і механізмів діяльності. Проведено моніторинг результатів профільного навчання, який демонструє високий загальний підсумок діяльності ПДМ на рівні особистості, закладу, соціуму.

Описано авторскую социально-воспитательную модель профильного образования в Ровенском городском Дворце детей и молодежи - реальное know-how во внешкольной сфере образования страны. Отмечено, что система внутренней и внешней интеграции отдельных профильных школ и ресурсных центров на уровне ПДМ, его внешних связей служит оптимизации и синтезу имеющихся форм и механизмов деятельности. Представлен мониторинг результатов профильного обучения, который демонстрирует высокий общий итог деятельности ПДМ на уровне личности, учреждения, социума.

Describes the author's socio-educational model of professional education in Rivne City Palace of Children and Youth - the real know-how in extracurricular education of the country. It is noted that the system of internal and external integration of separate specialized schools and resource centers at the level of the VSD and its external relations is the optimization and synthesis of existing forms and mechanisms of action. Submitted by monitoring the results of school education, which shows high overall outcome of the VSD at the level of the individual, institution or society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Енциклопедія позашкільної освіти / ред.: Г. П. Пустовіт, В. В. Вербицький, Р. В. Павелків, О. Б. Петренко, А. Л. Черній, Л. М. Баліка, О. В. Геревич, О. А. Драгомерецька, Ю. І. Завалєвський, В. В. Климчук, О. В. Литовченко, В. В. Мачуський, І. О. Первушевська, О. В. Сухомлинська, Т. І. Сущенко, Л. В. Тихенко; НАПН України, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Зень О., 2017. - 525 c. - укp.

Розглянуто позашкільний освітньо-виховний процес у контексті культурно-історичного, культурологічного, соціального розвитку та становлення. Охарактеризовано сучасні теоретико-методичні, психолого-педагогічні та дидактичні основи освіти та виховання дітей та учнівської молоді в позашкільних навчальних закладах. Висвітлено проблеми теорії, історії та практики сучасної позашкільної освіти. Розкрито специфіку основних понять і категорій поняттєво-термінологічних основ цієї освітньо-виховної галузі, системи навчання, виховання, розвитку, адаптації та соціалізації дітей та учнівської молоді в позашкільних навчальних закладах різних типів, профілів і напрямів. Наведено персоніфіковану інформацію про педагогів і громадських діячів, які сприяли розвитку позашкільної освіти, зокрема в Україні. Подано інформацію про дитячі об'єднання, організації та фонди України та зарубіжних країн, які здійснюють неформальну освіту дітей та учнівської молоді, а також відомі своїми здобутками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА822315 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського