Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Парфенова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Парфенова Г. К. 
Антропогенные изменения солевого состава воды рек бассейна верхней Оби / Г. К. Парфенова // Гидробиол. журн.. - 2002. - 38, № 1. - С. 79-86. - Библиогр.: 15 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д225.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29103 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Парфенова Г. 
Стан сформованості усного зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / Г. Парфенова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 64-71. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати дослідження стану сформованості усного зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення та без порушень мовлення. Визначено критерії з відповідними показниками сформованості зв’язного мовлення у зазначеної категорії дітей, що охоплюють імпресивне та експресивне мовлення, які вважаються складовими елементами системи формування мовлення, що об’єднуються у складі мовленнєвого висловлювання. За показниками сформованості складових компонентів мовленнєвої системи визначено рівні усного зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення, моторною алалією та без мовленнєвих порушень. Виділено рівні сформованості усного зв’язного мовлення, зокрема: високий, достатній, середній та низький. Зроблено висновок, що діти із загальним недорозвитком мовлення та із моторною алалією мають значно нижчий рівень сформованості усного мовлення на відміну від дітей без порушень мовлення, що зумовлює необхідність створення системи психолого-педагогічних умов формування усного зв’язного мовлення у дітей із моторною алалією на основі сучасних комплексно-інтеграційних підходів до процесу корекційно-логопедичної роботи.

Представлены результаты исследования состояния сформированности устной связной речи у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи и без нарушений речи. Определены критерии с соответствующими показателями сформированности связной речи в указанной категории детей, охватывающие импрессивную и экспрессивную речи, которые считаются составными элементами системы формирования речи, объединяются в составе речевого высказывания. По показателям сформированности составляющих компонентов речевой системы определены уровни устной связной речи у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи, моторной алалией и без речевых нарушений. Выделены уровни сформированности устной связной речи, в частности: высокий, достаточный, средний и низкий. Сделан вывод, что дети с общим недоразвитием речи и с моторной алалией имеют значительно более низкий уровень сформированности устной речи в отличие от детей без нарушений речи, что приводит к необходимости создания системы психолого-педагогических условий формирования устной связной речи у детей с моторной алалией на основе современных комплексно-интеграционных подходов к процессу коррекционно-логопедической работы.

The article presents the results of studies of the condition of formation of oral coherent speech in preschool children with the general speech underdevelopment, in particular motor alalia and without speech disorder. Conducted analysis of the results of studying the speech of children with motor alalia confirmed the relevance of the presented research. A special diagnostic method of studying the coherent speech, which consists of two stages, namely the study of the understanding of reverse speech and formation of the communication skills in the forms of the dialigue and monologue speech. Criteria with related inducators of formation of coherents speech of this category of children, including an impressive and expressive speech, as components of system of the formatiom of speech, which are combined as part of a verbal utterance are defined. Characterized the levels of the development of oral coherent speech, namely: high, sufficient, medium and low. The experimental results revealed that children with the general underdevelopment of speech and motor alalia have a lower level of speech development, in children without speech disorders.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського