Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Парсяк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Парсяк В. Н. 
Малий бізнес: сутність, стан, засоби підтримки стабільності / В. Н. Парсяк, М. Б. Журавльова; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. Макарова. - Миколаїв, 2001. - 164 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Визначено критерії причетності підприємств до малого та середнього бізнесу. Проаналізовано особливості управління малими та середніми підприємствами. Досліджено тенденції та відображено організаційно-економічні проблеми розвитку малого та середнього бізнесу. Описано методику планування господарської діяльності малих та середніх підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.342 + У9(4УКР)0-131 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Парсяк В. Н. 
Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 172 c. - Библиогр.: 44 назв. - рус.

Определены роль и место маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы. Значительное внимание уделено процедурам и методам, используемым для накопления, обработки и анализа первичной и вторичной информации, которая характеризует состояние рынка, конкуренции, спроса, общих условий быта, конкурентоспособности товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4укр)421.0,021 я73 + У010.295 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Парсяк В.  
Проблемы малого бизнеса / В. Парсяк, М. Журавлева // Экономика Украины. - 2000. - № 4. - С. 83-86. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Парсяк В. Н. 
Малий бізнес в системі корпоративних відносин : Моногр. / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2003. - 456 c. - Бібліогр.: с. 439-454. - укp.

Висвітлено теоретичні засади розвитку підприємництва в економіці трансформаційного типу, а також методологію побудови корпоративної інтеграції малих підприємств. Визначено критерії причетності підприємств до категорії малих, а також корпоративні форми адаптації малих підприємств до економічної глобалізації. Наведено методики внутрішньофірмового менеджменту на малих фірмах та в їх об'єднаннях.

Освещены теоретические основы развития предпринимательства в экономике трансформационного типа, а также методология построения корпоративной интеграции малых предприятий. Определены критерии принадлежности предприятий к категории малых, а также корпоративные формы адаптации малых предприятий к экономической глобализации. Приведены методики внутрифирменного менеджмента на малых фирмах и в их объединениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.342 + У9(4УКР)291.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Парсяк В. Н. 
Мотиваційне управління в сфері малого підприємництва : Моногр. / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2003. - 248 c. - Бібліогр.: с. 239-247. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми використання мотиваційних методів управління в сфері малого підприємництва. З використанням системного підходу викладено засоби державного спонукання громадян до відтворення підприємницького потенціалу нації, описано методи внутрішньофірмової мотивації найманого персоналу. Розкрито мотиваційні аспекти інтеграції малих підприємств. Охарактеризовано державу як мотиватора підприємництва, а також еволюцію теорії мотиваційного управління.

Освещены актуальные проблемы применения мотивационных методов управления в сфере малого предпринимательства. С использованием системного подхода изложены способы государственной политики по вопросам воссоздания предпринимательского потенциала нации, описаны методы внутрифирменной мотивации наемного персонала. Раскрыты мотивационные аспекты интеграции малых предприятий. Охарактеризованы государство как мотиватор предпринимательства, а также эволюция теории мотивациооного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-210.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Економічні проблеми розвитку регіону : Тези доп. на міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів та студ., 19 - 21 квіт., 2006 р., Миколаїв / ред.: В. Н. Парсяк; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2006. - 244 c. - укp.

Розглянуто проблеми інноваційного розвитку різних галузей господарства регіонів. Сформульовано пропозиції щодо найбільш повного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів держави. Висвітлено економічні засади розвитку регіонального підприємництва. Розкрито шляхи удосконалення правової бази щодо ринку цінних паперів. Проаналізовано показники ефективності використання оборотних засобів в приватних та приватно-орендних сільськогосподарських підприємствах.

Рассмотрены проблемы инновационного развития разных отраслей хозяйства регионов. Сформулированы предложения, касающиеся наиболее полного использования материальных, трудовых и финансовых ресурсов государства. Освещены экономические основы развития регионального предпринимательства. Раскрыты пути усовершенствования правовой базы, касающейся рынка ценных бумаг. Проанализированы показатели эффективности использования оборотных средств в частных и частно-орендных сельскохозяйственных предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР) + У049(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Парсяк В. Н. 
Маркетинг: від теорії до практики : навч. посіб. / В. Н. Парсяк. - К. : Наук. думка, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 251-253. - укp.

Розкрито суть маркетингу, засади розробки й імплементації рішень щодо управління маркетинговою діяльністю. Описано технології та засоби маркетинових досліджень, зокрема, досліджень ринку, товару, покупців, підприємства. Висвітлено роль реклами в системі засобів стимулювання збуту.

Раскрыты сущность маркетинга, основы разработки и имплементации решений по управлению маркетинговой деятельностью. Описаны технология и средства маркетинговых исследований, в частности, исследований рынка, товара, покупателей, предприятия. Освещена роль рекламы в системе средств стимулирования сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Парсяк В. Н. 
Ринок цінних паперів. Маркетингові дослідження / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс. - К. : Центр учб. л-ри, 2007. - 222 c. - Бібліогр.: с. 149-154. - укp.

Обгрунтновано необхідність використання суб'єктами ринку цінних паперів концепції соціально-етичного маркетингу. Проаналізовано методологічні передумови та запропоновано концептуальну модель маркетингових досліджень. Викладено методику проведення маркетингових досліджень цінних паперів для здійснення портфельних вкладень. Розкрито сутність інформаційної підтримки прийняття управлінських рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля.

Обоснована необходимость использования субъектами рынка ценных бумаг концепции социально-этического маркетинга. Проанализированы методологические предпосылки и предложена концептуальная модель маркетинговых исследований. Изложена методика проведения маркетинговых исследований ценных бумаг для осуществления портфельных вложений. Раскрыта сущность информационной поддержки принятия управленческих решений по селекции акций и формированию фондового портфеля.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.2 + У9(4УКР)262.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Парсяк В. Н. 
Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях / В. Н. Парсяк // Пробл. науки. - 2005. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

З використанням системного підходу щодо визначення складових планових рішень, які приймають менеджери малих венчурних фірм, наведено аргументи на користь їх корпоративної інтеграції для зміцнення конкурентних позицій на обслуговуваних ринкових сегментах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.3-211.1-230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Парсяк В. Н. 
Прогнозування розвитку підприємства в умовах економіки інноваційного типу / В. Н. Парсяк // Пробл. науки. - 2007. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему забезпечення на інноваційних засадах економічного розвитку суб'єктів господарювання незалежно від їх розмірів і форм власності. Проаналізовано інноваційні процеси на підприємствах з урахуванням кількісних і якісних змін та взаємовідносин, які тут відбуваються. Аргументовано пропозицію щодо розширення сфери внутрішньофірмового планування бізнесу на підставі прогнозування інноваційного розвитку підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-96-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Парсяк В. Н. 
Формування корпоративних відносин в системі малого підприємництва : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01 / В. Н. Парсяк; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки". - К., 2004. - 32 c. - укp.

Досліджено теоретичні і методологічні передумови формування корпорацій у сфері малого бізнесу. Розкрито суть, місце, специфіку та виявлено напрями розвитку економічних відносин, що його супроводжують. Визначено наслідки побудови корпорацій як засобу мобілізації креативного потенціалу малого підприємництва, включаючи його участь у міжнародному маркетингу і розвитку економіки країни на інноваційних засадах. З'ясовано стан та перспективи розвитку малого підприємництва з урахуванням особливостей поточної ситуації в економіці. Розроблено методико-прикладні основи імплементації найважливіших складових цілісної системи внутрішньофірмового менеджменту на малих підприємствах. Запропоновано заходи щодо впровадження в практику управління корпораціями планових прогнозів господарської діяльності, мотиваційної підтримки підприємницької та трудової активності на макро- та мікроекономічному рівнях з урахуванням інтересів держави, інвестора та найманого персоналу. Наведено тезу про поширення у сфері малого підприємництва переваг маркетингової концепції організації бізнесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Парсяк В. Н. 
Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств : монографія / В. Н. Парсяк, І. Л. Дибач. - Миколаїв : О.С.Торубари, 2010. - 170 c. - укp.

Визначено економічну сутність невеликих підприємств (НП) та ідентифіковано критерії віднесення до зазначеної категорії. Уточнено визначення термінів "конкуренція", "конкурентоспроможність" і "економічна інтеграція". Розроблено методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності НП, що є основною передумовою прийняття рішення про його економічну інтеграцію. Запропоновано теоретичні засади її застосування невеликими операторами з метою посилення їх конкурентоспроможності. Визначено методологічні засади оцінювання наслідків реалізованих заходів, які дозволяють врахувувати специфіку інтеграційних процесів НП.

Определена экономическая сущность небольших предприятий (НП) и идентифицированы критерии отнесения к указанной категории. Уточнено определение терминов "конкуренция", "конкурентоспособность" и "экономическая интеграция". Разработан методический подход к оценке конкурентоспособности НП, являющейся основной предпосылкой принятия решения об его экономической интеграции. Предложены теоретические основы ее применения небольшими операторами с целью усиления их конкурентоспособности. Определены методологические основы оценивания последствий реализованных мероприятий, позволяющие учитывать специфику интеграционных процессов НП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Перспективи регіонального розвитку в умовах подолання економічної кризи : матріали III всеукр. наук.-екон. читання, 24 - 31 трав. 2010 року, Миколаїв / ред.: В. Н. Парсяк; Нац. ун-т кораблебуд. ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2010. - 226 c. - укp. - рус.

Висвітлено економічні аспекти суперечностей у період стабілізації економіки та шляхи їх розв'язання. Досліджено інноваційно-інвестиційні процеси за умов подолання кризи. Визначено перспективи розвитку обліку, аудиту й економічного аналізу. Запропоновано шляхи розвитку технологій менеджменту в морському транспортному комплексі України.

Освещены экономические аспекты противоречий в период стабилизации экономики и пути их решения. Исследованы инновационно инвестиционные процессы при условиях преодоления кризиса. Определены перспективы развития учета, аудита и экономического анализа. Предложены пути развития технологий менеджмента в морском транспортном комплексе Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я43(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА729601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Парсяк В. Н. 
Теорія та практика маркетингу : навч. посіб. / В. Н. Парсяк; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова, Ін-т післядиплом. освіти. - Миколаїв, 2010. - 122 c. - Бібліогр.: 58 назв. - укp.

Викладено теоретичні положення та прикладні методики маркетингу з використанням базових концепцій та понять відповідно до вимог державного освітнього стандарту. Розкрито сутність та сучасну концепцію маркетингу, зміст та структуру його інструментів. Розглянуто питання управління маркетингом, впровадження маркетингових програм. Наведено результати досліджень середовища маркетингу, ринку, товару, покупців, підприємств. Висвітлено маркетингову товарну, цінову, розподільчу політику.

Изложены теоретические положения и прикладные методики маркетинга с использованием базовых концепций и понятий в соответствии с требованиями государственного образовательного стандарта. Раскрыты сущность и современная концепция маркетинга, содержание и структура его инструментов. Рассмотрены вопросы управления маркетингом, внедрения маркетинговых программ. Приведены результаты исследований среды маркетинга, рынка, товара, покупателей, предприятий. Освещена маркетинговая товарная, ценовая, распределительная политика.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: СО29530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Парсяк В. Н. 
Трансформація діяльності операторів ринку освітніх послуг на засадах корпоративного менеджменту : монографія / В. Н. Парсяк, І. М. Драгомирова. - Миколаїв : О.С.Торубари, 2010. - 167 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні проблеми реформування менеджменту у вітчизняних ВНЗ. Увагу приділено економічній природі корпорацій. Проаналізовано теоретичні передумови використання системного підходу до ВНЗ як об'єктів корпоративного управління, розкрито інституціональні аспекти його застосування. Розглянуто генезис ринку освітніх послуг в контексті трансформаційних перетворень в Україні.

Освещены теоретические и практические проблемы реформирования менеджмента в отечественных ВУЗ. Уделено внимание экономической природе корпораций. Проанализированы теоретические предпосылки использования системного подхода к ВУЗ как объектам корпоративного управления, раскрыты институциональные аспекты его применения. Рассмотрен генезис рынка образовательных услуг в контексте трансформационных преобразований в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Буркинський Б. В. 
Планування економічної ефективності діяльності підприємств олійного виробництва : монографія / Б. В. Буркинський, В. Н. Парсяк, О. В. Мірошниченко, Н. В. Каткова. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2011. - 217 c. - укp.

Уточнено зміст планування ефективності господарської діяльності, визначено його основні складові. Проаналізовано критеріально-методичні підходи щодо оцінювання ефективності діяльності підприємств та відповідності їх вимогам управління в ринковій економіці. Висвітлено основні показники та тенденції розвитку олійного виробництва України, визначено та систематизовано фактори, що впливають на ефективність олійно-добувних підприємств. Запропоновано використання збалансованої системи показників, моделювання оптимальної структури виробництва та програму розвитку підприємства за пріоритетними напрямами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.91-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Фінанси суднобудівних підприємств : монографія / І. А. Воробйова, Г. В. Єфімова, П. М. Карась, О П. Кириченко, О. М. Крамаренко; ред.: В. Н. Парсяк; МОНМС України, Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв : НУК, 2012. - 232 c. - Бібліогр.: с. 216-230 - укp.

Розкрито актуальні питання суднобудування у світі й Україні. Розглянуто суднобудівні підприємства України за умов ринкових відносин. Подано оцінку фінансового стану підприємств суднобудівної промисловості. Висвітлено особливості оподаткування підприємств суднобудування. Описано взаємовідносини підприємств суднобудування з фінансово-кредитними установами. Акцентовано на методичному забезпеченні оцінки інвестиційної привабливості для підприємств суднобудування. Увагу приділено особливостям кризи фінансування інноваційної діяльності у вітчизняному суднобудуванні. Розглянуто правове регулювання фінансово-господарських відносин у суднобудівній галузі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.41-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Парсяк В. Н. 
Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу / В. Н. Парсяк, І. М. Драгомирова // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 11. - С. 69-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі узагальнення поглядів попередників і практичного досвіду викладено розуміння сутності корпорацій та систематизовано їх різновиди.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Парсяк В. Н. 
Корпоративна культура вищих навчальних закладів: сутність і складові / В. Н. Парсяк, І. М. Драгомірова // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 2. - С. 97-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Викладено бачення перспектив використання менеджментом вищих навчальних закладів корпоративної культури як засобу мотиваційного впливу на підпорядкований йому персонал.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-642.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Парсяк В. Н. 
Міста України: занедбана складова потенціалу держави / В. Н. Парсяк, Д. А. Ломоносов // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 188-199. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку та сучасне становище міст України. Визначено загальні та специфічні міські проблеми в контексті окремих категорій міст. Здійснено порівняння вітчизняних міст з містами, які займають передові позиції за якістю життя на світовому рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22 + У9(4УКР)441.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського