Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Паржницький В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Паржницький В. В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю у професійному ліцеї : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Паржницький; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Проаналізовано історико-педагогічні та сучасні аспекти підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю. Обгрунтовано концептуальні засади створення навчального закладу нового типу - професійного ліцею. Визначено організаційно-педагогічні умови підготовки даних робітників. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель дворівневої підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю у професійному ліцеї, здійснено відбір і структурування змісту їх професійного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К5 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Паржницький В. В. 
Використання сервісів Інтернет для підвищення якості теоретичного і виробничого навчання в закладах професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Паржницький. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/718/530

Виконано аналіз сервісів Інтернет, які доцільно використовувати під час уроків теоретичного і виробничого навчання в закладах професійно-технічної освіти. Йдеться про електронні бібліотеки, професійні форуми, фахові інтернет- та відео- журнали, проведення вебінарів, а також соціальні сервери, на яких міститься інформація за професійним спрямуванням, що уможливить поглиблення теоретичних і закріплення практичних знань учнів під час їхньої самостійної підготовки, підвищить ефективність теоретичного та виробничого навчання. Акцентовано увагу на дотриманні ергономіко-фізіологічних правил для ефективної та результативної роботи за комп'ютером учнів. Перспективним напрямом визначено використання сервісів Інтернет у контексті дистанційної освіти в закладах професійно-технічної освіти.

Проведен анализ сервисов Интернет, которые следует использовать во время уроков теоретического и производственного обучения в учреждениях профессионально-технического образования. Речь идет об электронных библиотеках, профессиональных форумах, специальных интернет- и видео- журналах, проведении вебинаров, а также социальных серверах, на которых содержится информация профессионального направления, которая поможет усовершенствованию теоретических и закреплению практических знаний учеников во время их самостоятельной подготовки, повысит эффективность теоретического и производственного обучения. Акцентировано внимание на выполнении эргономико-физиологических правил для успешной и результативной работы учеников за компьютером. Перспективным направлением работы является использование сервисов Интернет в контексте дистанционного образования в учреждениях профессионально-технического образования.

The article is devoted to analysis of the Internet services that can be reasonably used during the lessons for theoretical and industrial training at vocational education institutions. The services include electronic libraries, professional forums, occupational Internet and video journals, holding of webinars, and public servers that contain information concerning vocational issues. All these can improve and strengthen theoretical and practical knowledge of students during their self-instruction, canincrease efficiency of theoretical and industrial training. Attention is focused on ergonomics and physiological rules for effective and resulting work at students' computers. Prospective way of work here is using the internet services in a context of distance learning at vocational education institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Паржницький В. 
Перспективи розвитку соціального партнерства громадських організацій роботодавців та підприємців і державної системи підготовки кваліфікованих робітників / В. Паржницький // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 157-165. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано основні проблеми формування ефективного соціального партнерства громадських організацій роботодавців і підприємців та державної системи підготовки кваліфікованих робітників. Визначено мету, завдання та напрями його розвитку з урахуванням принципів загальної стратегії забезпечення реалізації соціально орієнтованої економічної політики держави. Встановлено якісні показники оцінювання ефективності роботи керівників підприємств, громадських організацій, діяльності професійно-технічних учбових закладів у сфері соціального партнерства.

Освещены основные проблемы формирования эффективного социального партнерства общественных организаций работодателей и предпринимателей и государственной системы подготовки квалифицированных рабочих. Определены цель, задания и направления его развития в соответствии с принципами общей стратегии обеспечения реализации социально ориентированной экономической политики государства. Установлены качественные показатели оценки уровня работы руководителей предприятий, общественных организаций, деятельности профессионально-технических учебных заведений в сфере социального партнерства.

Main problems of social partnership formation between employers and enterprisers' voluntary organizations and state skilled workers' training system are considered. The aim, tasks and development directions in accordance with principles of the general strategy of state socially oriented economic policy implementation are detemined. Evaluation quality indices of enterprise main managers' work level, the level of social organizations and vocational schools work in the field of social partnership are developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)7 + С5*665.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Паржницький В. 
Інноваційні підходи до формування професійно-кваліфікаційних рівнів у професійно-технічній освіті / В. Паржницький // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 55-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано та обгрунтовано як перспективу для інноваційної схеми навчання у професіонально-технічному навчальному закладі (ПТНЗ) ідею ступеневої, багаторівневої побудови професійної підготовки майбутніх робітників. Подано схему варіативних навчальних траєкторій з отриманням робітничих професій і вищої робітничої освіти у ПТНЗ, в якій розкрито нові резерви поетапного навчання. Наголошено, що оновлення професійно-технічної освіти потребує невідкладного розв'язання питань оновлення змісту освіти відповідно до світових стандартів, удосконалення системи обліку й оцінок професійних знань, перепідготовка и викладацького складу, видання оновлених посібників і підручників, розроблення законодавчих важелів впливу на керівництво підприємств усіх форм власності.

Предложена и обоснована как перспектива для инновационной схемы обучения в профессионально-техническом учебном заведении (ПТУЗ) идея ступенчатого, многоуровневого построения профессиональной подготовки будущих рабочих. Представлена схема вариативных учебных траекторий с получением рабочих профессий и высшего рабочего образования в ПТУЗ, в которой раскрыты новые резервы поэтапного образования. Подчеркнуто, что обновление профессионально-технического образования требует обновления содержания образования соответственно мировым стандартам, усовершенствования системы учета и оценок профессиональных знаний, переподготовки преподавательского состава, издания обновленных пособий и учебников, разработки законодательных рычагов влияния на руководство предприятий всех форм собственности.

The innovative educational device perspectives in a vocational school of a new type are grounded. The way of improvement of educational Ц qualifying levels in vocational education are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Паржницький В. 
Практика соціального партнерства в навчальному закладі / В. Паржницький, В. Макаров, О. Юденкова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 81-85. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено питання формування соціального партнерства в освітній галузі, зокрема, професійно-технічних навчальних закладів з виробничими підприємствами (працедавцями). Обгрунтовано завдання соціального партнерства. Акцентовано увагу на змісті соціальних договорів, на яких мають базуватися відносини професійно-технічних навчальних закладів та соціальних партнерів. Окреслено процедуру участі соціальних партнерів у визначенні змісту професійно-технічної освіти, розробці навчальних планів та програм. Визначено стратегічну мету створення соціального партнерства та зобов'язання, які мають брати на себе працедавці під час підписання угод з навчальним закладом. Розкрито принципи соціального партнерства та фактори, які заважають його системному розвитку. Розглянуто зміст поняття "соціальне партнерство" та його застосування у професійні освіті. На прикладі досвіду Дніпропетровського центру професійно-технічної освіти з поліграфії та інформаційних технологій розкрито основні напрями соціального партнерства з підприємствами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Паржницький В. 
Психолого-педагогічне забезпечення підготовки учнівської молоді до вибору кар'єри в процесі професійно-технічної освіти / В. Паржницький, Д. Закатнов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5. - С. 96-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки учнівської молоді до планування професійної кар'єри. Психолого-педагогічне забезпечення й супровід підготовки підростаючого покоління до планування професійної кар'єри визначено як цілісний комплекс організаційних і психолого-педагогічних заходів, спрямованих на вивчення, формування, розвиток і корекцію професійного становлення особистості, теоретико-методологічною базою якого на сучасному етапі виступає особистісно-орієнтований підхід. Розкрито завдання психолого-педагогічного супроводу професійного становлення учня ПТНЗ. Зосереджено увагу на педагогічних технологіях як перспективного засобу такої підготовки, зокрема використання розвивальної психодіагностики. Запропоновано експериментальний курс "Планування кар'єри", призначений для учнів ПТНЗ, який може бути організаційно-предметним середовищем реалізації процесу послідовного включення учня в пізнавальну (репродуктивну за характером), дослідницьку й проектно-практичну діяльність з побудови особистого плану кар'єри. Зазначено важливість психологічної служби як одного з провідних елементів єдиної багатоступеневої системи психолого-педагогічної підтримки процесу підготовки учнівської молоді до професійної діяльності. До організаційного забезпечення процесу підготовки учнів до планування кар'єри віднесено його законодавче забезпечення й інтеграцію роботи освітніх установ різного типу (загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих тощо). Розкрито плани подальшого дослідження проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Паржницький В. В. 
Удосконалення діяльності ПТНЗ за умов регіоналізації / В. В. Паржницький // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 1. - С. 36-39. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто пріоритети вдосконалення освіти за Національною доктриною розвитку освіти (2002 р.). Розкрито принципи та напрями розвитку професійно-технічної освіти (ПТО) за Концепцією розвитку ПТО України (2005 р.). Виявлено чинники, які впливають на розвиток і удосконалення роботи конкретного професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ): децентралізацію та регіоналізацію системи ПТО; урахування вимог работодавців-замовників робітничих кадрів до організації навчально-виробничого процесу та кваліфікаційного рівня робітників; орієнтацію на вимоги світового ринку праці. Визначено характеристики нового типу (моделі) ПТНЗ, який відповідатиме вимогам часу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Паржницький В. 
Підручник для професійно-технічної освіти: від рукопису до видання / В. Паржницький // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2. - С. 21-22. - укp.

Висвітлено позитивні напрацювання Відділення змісту професійно-технічної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України щодо розробки відповідно до вимог Державних стандартів ПТО уніфікованих комплектів навчальної літератури для ПТНЗ. Зазначено причини, що унеможливили бажаний прорив у цьому напрямі. Окреслено перспективи вирішення означеної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215.1

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського