Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Падерін І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Падерін І. Д. 
Маркетинг : навч. посіб. для студ. / І. Д. Падерін, К. В. Комарова, К. О. Сорока, С. А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. - Д., 2007. - 200 c. - Бібліогр.: с. 184. - укp.

Розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також сутність товарної, цінової політики та політики розподілу. Розглянуто питання реклами та стимулювання збуту. Запропоновано класифікацію ринків. Визначено внутрішні та зовнішні фактори маркетингу, показано роль його дослідницької функції. Надано оцінку ринкових можливостей фірми. Виявлено типи маркетингових систем. Проаналізовано особливості організації маркетингової діяльності, оптової та роздрібної торгівлі, регулювання діяльності учасників товароруху. Наведено методи стимулювання збуту товарів, ціноутворення на підставі рівня поточних цін.

Раскрыты сущность и содержание основных понятий маркетинга, а также сущность товарной, ценовой политики и политики распределения. Рассмотрены вопросы рекламы и стимулирования сбыта. Предложена классификация рынков. Определены внутренние и внешние факторы маркетинга, показана роль его исследовательской функции. Дана оценка рыночных возможностей фирмы. Выявлены типы маркетинговых систем. Проанализированы особенности организации маркетинговой деятельности, оптовой и розничной торговли, регулирования деятельности участников товародвижения. Приведены методы стимулирования сбыта товаров, ценообразования на основе уровня текущих цен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Падерін І. Д. 
Підвищення економічної ефективності промислового підприємства : автореф. дис... д-ра екон. наук / І. Д. Падерін; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2008. - 28 c. - укp.

Розроблено нову цілісну наукову концепцію щодо підвищення економічної ефективності промислового підприємства, яка є базовою для досягнення сучасного рівня за умов перехідної економіки. Для реалізації даної концепції обгрунтовано категорію "сучасне підприємство", рівень сучасності підприємства, економіко-математичну модель оптимального вкладення інвестицій у промислове підприємство. Досліджено планування, маркетинг і менеджмент на підприємстві за умов перехідної економіки. Надано кількісну оцінку соціально-економічній результативності підприємства та визначено синергетичний ефект. За умов інноваційного розвитку підприємств розроблено економічний механізм реалізації концепції. Досліджено фактори, що визначають розвиток малих промислових підприємств у регіоні, які створюють реальні передумови для підвищення економічної ефективності їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Падерін І. Д. 
Бізнес-планування : навч. посіб. / І. Д. Падерін; Дніпропетр. держ. фін. акад. - Д. : Свідлер А. Л., 2012. - 137 c. - Бібліогр.: с. 82-83 - укp.

Розкрито нову методику на методичні основи бізнес-планування на прикладі відомих методик за міжнародними вимогами, за вимогами Міністерства економіки України, Фонду державного майна України, Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів. Розкрито основні теми бізнес-плану. Увагу приділено характеристиці фірми, дослідженню ринку та збуту продукції, питанням планування розвитку фірми, підтримки професійного рівня персоналу, охорони навколишнього середовища тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-233.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Падерін І. Д. 
Управління потенціалом малого бізнесу промислового регіону / І. Д. Падерін, О. М. Фещенко, Т. С. Чернишова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 4. - С. 199-205. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти управління потенціалом малого бізнесу регіону. Надано визначення потенціалу малого бізнесу. Узагальнено практичний досвід малих підприємств Дніпропетровської області. Подано висновки та рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ДНІ)291.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Падерін І. Д. 
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І. Д. Падерін, О. В. Романов, Є. С. Титовец // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернет-маркетингу на підприємстві харчової промисловості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Падерін І. Д. 
Парадигма функціонування малого підприємництва в умовах децентралізації регіонів / І. Д. Падерін, Ю. Г. Горященко // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 3. - С. 90-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Здійснено аналіз децентралізаційних перетворень в країні та визначено його характер. Акцентовано увагу на концепції перетворення партнерської взаємодії малого та середнього бізнесу, влади та громадськості в головний критерій успіху підприємництва. Охарактеризовано позицію держави щодо малого підприємництва за сучасних умов розвитку. Рекомендовано органам державної влади та місцевого самоврядування використовувати досвід деяких зарубіжних країн.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Падерін І. Д. 
Стратегічне управління на підприємствах малого та середнього бізнесу / І. Д. Падерін, Ю. Г. Горященко, Є. Е. Новак // Екон. вісн. Донбасу. - 2017. - № 2. - С. 163-167. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні підходи до визначення понять "стратегічне управління", "стратегічні зміни", "управління стратегічними змінами". Розкрито теоретичні основи стратегічного управління змінами на підприємствах малого і середнього бізнесу. Проведено дослідження за визначенням місця стратегічних змін у системі стратегічного управління підприємством. Проаналізовано основні етапи процесу стратегічного управління і розглянуто основні підходи до розробки алгоритму управління стратегічними змінами на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Падерін І. Д. 
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І. Д. Падерін, Є. Е. Новак // Екон. вісн. Донбасу. - 2015. - № 3. - С. 135-141. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з метою застосування їх до умов національної економіки України. Подані групи впливу складаються з семи внутрішніх факторів та шести зовнішніх факторів, які відповідають основним аспектам формування та функціонування стратегій. Розглянуто основні види стратегій підприємств: еволюційна стратегія, стратегія диференціації, стратегія контролю над витратами, стратегія скорочення. Визначено вплив факторів на розглянуті стратегії. Розроблено схему взаємодії внутрішніх і зовнішніх факторів із стратегіями підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)291.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Стратегічне управління підприємствами малого та середнього бізнесу промислового регіону : монографія / І. Д. Падерін, О. О. Борншайн, Б. С. Ватченко, О. Б. Ватченко, О. О. Гетьман, Л. І. Гладка, Є. В. Гончарова, Ю. Г. Горященко, Т. С. Дронова, К. С. Жадько, В. М. Ільченко, Є. Ш. Ісхаков, К. В. Комарова, Н. В. Ковальчук, А. О. Корнецький, І. О. Лебідь, О. В. Лисенко, Л. В. Михальчук, Є. Е. Новак, Л. Ш. Олійник, Н. Ю. Пікуліна, О. В. Романов, Є. С. Тітовець, О. М. Фещенко, О. Л. Черевко; ред.: І. Д. Падерін; Ун-т мит. справи та фінансів. - Дніпро : Акцент, 2016. - 183 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади підвищення економічної ефективності малого та середнього бізнесу промислового регіону. Проаналізовано вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на стратегії таких підприємств. Розкрито основні засади регуляторної політики держави щодо малого та середнього бізнесу в Україні. Розглянуто корпоративну соціальну відповідальність як складову стратегії управління підприємствами. Увагу приділено дослідженню математичних моделей і методів ідентифікації кластерів у промисловому регіоні. Окреслено тенденції розвитку технологій у малому та середньому бізнесі. Висвітлено питання зміцнення економіки країни як основи програми розвитку малого підприємництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Організація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : монографія / К. С. Жадько, І. Д. Падерін, Д. А. Міщенко, В. В. Даценко, С. В. Каюн, Б. С. Ватченко, О. Б. Ватченко, Ю. Г. Горященко, В. М. Ільченко, Н. Ю. Пікуліна, М. В. Тимошенко, О. М. Фещенко, Л. В. Михальчук, О. І. Єссе, Н. В. Гуртова, С. В. Давидько, Є. Е. Новак, Д. М. Самойленко, А. Ю. Сірко, К. О. Свистун, Є. С. Тітовець; ред.: К. С. Жадько; Ун-т мит. справи та фінансів. - Дніпро : УМСФ, 2019. - 223 c. - (Бізнес. Економіка. Фінанси). - укp.

Висвітлено актуальні питання розробки концепції розвитку виробничо-маркетингової діяльності малого та середнього бізнесу (МСБ) регіонів. Проаналізовано стан МСБ Дніпропетровської області та України. Розглянуто проблеми розвитку малого підприємництва в Україні. Розкрито механізм стратегічного управління ефективністю підприємств МСБ промислового регіону. Оцінено сучасний стан залучення іноземних інвестицій у середні та малі підприємства України. Увагу приділено питанням інформаційного та методичного забезпечення управління МСБ у регіоні. Визначено стратегічні напрями розвитку інтелектуального капіталу підприємств. Обгрунтовано ефективність франчайзингової форми ведення бізнесу на українському ринку. Подано інформацію щодо розробки концепції та підготовки заходів підвищення економічної ефективності МСБ регіону. Розкрито особливості формування державної підтримки малого бізнесу в умовах сталого регіонального розвитку. Розглянуто питання входження вітчизняних підприємств до світового ринку e-commerce. Висвітлено проблеми організації маркетингової діяльності малих і середніх підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9 + У9(4УКР-4ДНІ)291.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838798 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Падерін І. Д. 
Стратегічні пріоритети інноваційного розвитку підприємництва / І. Д. Падерін, Ю. Г. Горященко // Екон. вісн. Донбасу. - 2021. - № 1. - С. 103-107. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено критичний огляд досягнень цільових показників Стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності та інших державних програм. Визначено переваги та важливість стратегічного інноваційного розвитку підприємництва для суспільства і держави. Підкреслено виключну роль планування у системі управління інноваційним розвитком. Вказано на існуючі протиріччя між загальними напрямами та способами розв'язання проблем інноваційного розвитку (фінансування R and D, розвиток освіти тощо). Представлено матрицю застосування технічних інновацій за напрямами розвитку В2, С2, G2. Надано оцінку таймлайн проєктам Міністерства цифрової трансформації, Міністерства освіти і науки, Національного банку України та інших державних органів, що регулюють інноваційний розвиток у країні. Доведено важливість посилення функції контролю в управлінні інноваційним розвитком підприємництва, зокрема, підсилення відповідальності державних органів за пріоритетні напрями: підприємництво, наука, технології, інновації, космічна галузь, освіта. Запропоновано створення координуючого органу, здатного розробити і проконтролювати виконання єдиної стратегії інноваційного розвитку за участю усіх міністерств і відомств в умовах реальних українських економічних можливостей, порівнянних з фінансовими й технологічними.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського