Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Очкас М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мищенко С. Г. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / С. Г. Мищенко, М. В. Очкас, В. Н. Тимохин // Модели упр. капиталом. Новое в экон. кибернетике: Сб. науч. ст. - 1999. - № 2. - С. 54-70. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства, введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга.При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Очкас М. В. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Макаров К. Г. 
Моделирование процессов принятия решений в производственно-экономической системе / К. Г. Макаров, М. В. Очкас, В. Л. Петренко, А. Г. Ремпель; Донец. гос. ун-т. - Донецк, 1998. - 27 c. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Изложена модель взаимодействия системы управления и системы производства. Введены показатели, характеризирующие качество работы системы управления. Раскрыт механизм взаимодействия подразделений системы управления между собой и системой производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.11 + У9(4УКР)290-210.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Очкас М. В. 
Моделювання маркетингових рішень в управлінні виробничим комплексом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / М. В. Очкас; Донец. держ. ун-т. - Донецьк, 2000. - 18 c. - укp.

Досліджено питання прийняття маркетингових рішень на основі економіко-математичного моделювання процесів з метою найкращого виявлення ринкових потреб та врахування споживчих пріоритетів. Розглянуто та проаналізовано основні концепції управління маркетингом, доповнені механізмами, методами та моделями маркетингового управління. Розроблено моделі структурної сталості промислового комплексу на підставі синергетичного ефекту, моделі поведінки споживачів та виробників. Висвітлено методи вибору маркетингових рішень у разі формування цільової аудиторії, оптимізації витрат на рекламу, сегментування ринку, рівноважного ціноутворення та принципи створення інтегрованої системи підтримки маркетингових рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У9(4УКР)210.301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310518 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського