Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Остапчук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Власенко Н. С. 
Перший Всеукраїнський перепис населення: історичні, методологічні, соціальні, економічні, етнічні аспекти / Н. С. Власенко, І. О. Курило, Е. М. Лібанова, О. Г. Осауленко, О. Е. Остапчук, О. В. Позняк, В. Г. Саріогло, Л. М. Стельмах, В. С. Стешенко; Ін-т демографії та соц. дослідж. НАН України, Держ. ком. статистики України. - К. : ІВЦ Держкомстату України, 2004. - 558 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні питання проведення перепису населення, обробки та аналізу його результатів, а також розробки на їх базі концептуальних засад державної демографічної політики. Викладено концепцію демографічного розвитку України на 2005 - 2015 рр.

Освещены теоретико-методологические и методические вопросы проведения переписи населения, обработки и анализа его результатов, а также разработки на их базе концептуальных основ государственной демографической политики. Представлена концепция демографического развития Украины на 2005 - 2015 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: С72(4УКР)11"2001" + С73(4УКР)64я31"2001"

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бондаренко Е. Л. 
Комбинированная пелоидофармакотерапия в реабилитации детей с хроническим гематогенным остеомиелитом / Е. Л. Бондаренко, Л. С. Костюкова, Т. Н. Чуб, О. А. Остапчук, Е. И. Волошин // Вестн. физиотерапии и курортологии. - 2007. - 13, № 4. - С. 83. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.456.14-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14976 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бондарук А. Т. 
Оцінювання рівня фізичного розвитку та його гармонійності у дітей молодшого шкільного віку / А. Т. Бондарук, О. А. Остапчук, Л. Й. Сидорчук // Медицина трансп. України. - 2007. - № 3. - С. 51-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проанализирован уровень физического развития и его гармоничности у 750 детей младшего школьного возраста двумя способами - с использованием массо-ростового индекса и индекса Пушкарева. Определены недостатки и преимущества каждого из них. Предложено в практической деятельности для оценки уровня физического развития и состояния здоровья ребенка применять индекс Пушкарева.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Остапчук О. І. 
Вплив антиоксидантів та омепразолу на протизапальну активність, побічну дію та фармакокінетику індометацину (експериментально-клінічне дослідження) : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.03.05 / О. І. Остапчук; АМН України. Ін-т фармакології та токсикології. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена обгрунтуванню доцільності використання антиоксидантів (ретинолу, токоферолу, аевіту, селени) та омепразолу як засобів підвищення ефективності та безпечності фармакотерапії нестероїдним протизапальним препаратом індометацином. Встановлено, що фармакотерапія індометацином поглиблює викликане ад'ювантним артритом зниження вмісту ретинолу та токоферолу в плазмі крові, спричиняє ушкодження шлунково-кишкового тракту. Включення до комплексу лікування антиоксидантів (аевіту та селени) ліквідує дефіцит вітамінів в організмі і зменшує ульцерогенний ефект індометацину. Максимальні гастропротекторні властивості виявлено при поєднанні аевіту з селеною. Омепразол уповільнює елімінацію незміненої форми індометацину з плазми крові, збільшує ефективність протизапальної терапії і зменшує частоту побічних ефектів з боку шлунково-кишкового тракту. У хворих на ревматоїдний артрит встановлено зниження рівня селену в плазмі крові, показана доцільність включення до комплексу лікування антиоксидантів аевіту та селени. Це дозволило прискорити зворотній розвиток клінічних симптомів захворювання і зменшити частоту та важкість побічних ефектів індометацину.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.703-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Остапчук О. В. 
Розробка методів і засобів компенсації складових струму однофазного замикання на землю в електричних мережах кар'єрів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.03 / О. В. Остапчук; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2005. - 18 c. - укp.

Розроблено методи мінімізації складових струму замикання на землю та системи автоматичної компенсації в кар'єрних розподільних мережах напругою 6 - 10 кВ, що забезпечує підвищення рівня експлуатаційної надійності й електробезпеки. Встановлено характер впливу на формування складових струму однофазного замикання на землю параметрів ізоляції відносно землі. Теоретично обгрунтовано на основі накладення на мережу одночасно двох оперативних синусоїдальних сигналів метод виміру ємнісної й активної провідності ізоляції мережі відносно землі. Розроблено метод розрахунку очікуваних значень ємнісної й активної складової аварійного струму. Запропоновано метод автоматичного настроювання будь-якого заданого режиму компенсації. Розроблено алгоритм, функціональну та принципову схеми системи автоматичної компенсації ємнісної та активної складової струму однофазного замикання на землю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И-421.2-053.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Півняк Г. Г. 
Екологічна та економічна складові використання геотехнічних систем України : монографія / Г. Г. Півняк, О. С. Бешта, П. І. Пілов, О. М. Кузьменко, Ф. П. Шкрабець, М. М. Табаченко, Р. О. Дичковський, В. С. Фальштинський, С. В. Саллі, О. В. Остапчук; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2011. - 224 c. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.

Проведено оцінювання високоефективного використання енергетичного потенціалу геотехнічних видобувних систем України. Розглянуто питання ефективного застосування видобувної техніки нового рівня в зонах структурних змін гірського масиву. Проаналізовано особливості енергопостачання та живлення підземних споживачів рудних і вугільних шахт. Наведено рекомендації щодо вибору складних систем високоефективних очисних механізованих комплексів, збагачення енергетичної та мінеральної сировини. Визначено екологічну складову комплексного використання геотехнічних систем України, економічну складову функціонування гірничовидобувних підприємств у контексті становлення їх інвестиційної привабливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.4 + И31-42,021 + И333.5-42,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Остапчук О. П. 
Формування стресостійкості у військовослужбовців, що виконують завдання в особливих умовах : навч.-метод. посіб. / О. П. Остапчук; Нац. ун-т оборони України. - К., 2010. - 50 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми стресостійкості особистості. Розглянуто проблеми підвищення резервних можливостей психіки людини та забезпечення оптимальної працездатності військових спеціалістів під час виконання бойових завдань за особливих і екстремальних умов. Увагу приділено механізмам та шляхам формування, а також методикам діагностики стресостійкості військовослужбовців.

Освещены теоретико-методологические проблемы стрессоустойчивости личности. Рассмотрены проблемы повышения резервных возможностей психики человека и обеспечения оптимальной трудоспособности военных специалистов при выполнении боевый заданих в особых и экстремальных условиях. Уделено внимание механизмам и путям формирования, а также методикам диагностики стрессоустойчивости военнослужащих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 я7 + Ц2,8(4УКР)44:Ю9 я7 + Ю942-69 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Остапчук О. Є. 
Педагогічне проектування як умова становлення системи професійної діяльності майбутнього учителя / О. Є. Остапчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 108-113. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано можливості педагогічного проектування в процесі становлення системи професійної діяльності, виділено основні етапи і умови становлення педагогічної системи учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Новодворська В. В. 
Актуальні питання організації обліково-аналітичного процесу на підприємствах агропромислового комплексу України : колект. моногр. / В. В. Новодворська, Н. Мовчан, О. В. Анепська, О. В. Остапчук, М. М. Настенко; ред.: Н. Л. Правдюк; Вінниц. нац. аграр. ун-т. - Вінниця : Балюк І.Б., 2010. - 680 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні засади гармонійного та збалансованого формування й організації обліково-аналітичного процесу на підприємствах галузей національної економіки України за різних форм власності та господарювання. Проаналізовано сучасний стан організації обліково-аналітичної роботи, досліджено основні тенденції та проблеми формування системи бухгалтерського обліку. Розглянуто процес реформування й удосконалення системи бухгалтерського обліку та фінансової звітності на Україні, що потребує розуміння сутності міжнародних стандартів фінансової звітності та міжнародної практики ведення обліку. Досліджено теоретичні, методичні та практичні питання обліку розрахунків за податками на сільськогосподарських підприємствах. Запропоновано шляхи вдосконалення методики обліку розрахунків за податками та виокремлено складові уніфікації бухгалтерського та податкового обліків. Розглянуто питання стандартизації фінансової звітності й її гармонізації до міжнародних стандартів та організації контрольного процесу на вітчизняних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)232.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Остапчук О. Є. 
Творчий потенціал авторського проектування педагогічних систем : монографія / О. Є. Остапчук; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2012. - 174 c. - Бібліогр.: с. 170-[175] - укp.

Розкрито сутність суб'єктності учителя, можливості побудови ним "суб'єктивної педагогічної реальності". Показано загальні принципи, закономірності становлення педагогічної системи учителя, а також професійно значимих особистісних якостей учителя-автора. Запропоновано систему критеріїв оптимізації діяльності вчителя, що забезпечують реалізацію авторської позиції учителя. Досліджено сутність самопроектування педагога-професіонала як необхідної умови професійного становлення та самореалізації особистості. Охарактеризовано синергетичний підхід у проектній діяльності вчителя, визначено сутність педагогічної діяльності на основі синергетичного підходу. Описано досвід проектування авторських педагогічних систем, технологію управлінської підтримки професійного саморозвитку вчителя, розкрито специфіку діяльності вчителя за умов інноваційного розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Остапчук О. 
Проектування багатовимірного педагогічного процесу: пошуки нових резервів освіти / О. Остапчук // Рідна шк.. - 2007. - № 9. - С. 10-13. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність багатовимірності педагогічного процесу. Описано особливості проектування багатовимірних педагогічних систем. Охарактеризовано гуманістичний вимір і предмет педагогічного проектування. Досліджено системний та синергетичний підходи у педагогічному проектуванні. Проаналізовано напрями реалізації ідеї багатовимірності та педагогічну майстерність у багатовимірному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Остапчук О. 
Педагогічна система вчителя - базовий рівень модернізації освіти України / О. Остапчук // Рідна шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 37-41. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему модернізації освіти, яка є надзвичайно складною проблемою і пов'язана насамперед зі здатністю педагога до сприйняття новітніх ідей та їх поширення в освітній практиці, здійсненням переходу з формального, теоретичного рівня наукових знань на щабель педагогічних технологій і практики. Відзначено сутність педагогічної системи вчителя, який сьогодні, в контексті модернізації освіти, є носієм інновацій. Досліджено природу професійної діяльності вчителя, розглянуто механізм розвитку його власної педагогічної системи особистісної орієнтованості, яка має бути багатовимірною, являти собою педагогічний простір, де народжуються освітні тенденції, з'ясовуються реальний стан запровадження інновацій.

Освещена проблема модернизации образования, которая является чрезвычайно сложной проблемой и связана прежде всего со способностью педагога к восприятию новейших идей и их распространения в образовательной практике, осуществлением перехода с формального, теоретического уровня научных знаний на высшую ступень педагогических технологий и практики. Отмечено сущность педагогической системы учителя, которая сегодня, в контексте модернизации образования, является носителем инноваций. Исследована природа профессиональной деятельности учителя, рассмотрен механизм развития его собственной педагогической системы личностной ориентированности, которая должна быть многомерной, представлять собой педагогическое пространство, где рождаются образовательные тенденции, выясняется реальное состояние внедрения инноваций.

Тhere is a problem of modernization of education, which is an extremely difficult problem and is primarily concerned with the ability of teachers to accept new ideas and their dissemination in educational practice, the implementation of the transitionfrom the formal, theoretical level of scientific knowledge at the level of educational technologies and practices. Pointed out the essence of the pedagogical system teacher, who today, in the context of the modernization of education, is a carrier of innovation. The nature of professional teachers, considers the mechanism of development of its own pedagogic system of personal orientation, which should be multidimensional, to provide a pedagogical space where educational trends are born, it turns out thereal state of innovation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Остапчук О. 
Сучасна школа: повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук // Рідна шк.. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Досліджено гуманітарний потенціал педагогічних систем. Проаналізовано його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, інноваційність. Відзначено основні категорії, які відображають специфіку гуманітарної освіти: суб'єктивність учителя і учня, "м'яка" модель гуманітарної системи, на відміну від "жорсткої, яка грунтується на класичній педагогічній теорії". Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти, як технократизм (надмірне захоплення моніторинговими процедурами, прагнення до тотального визначення за різними показниками процесу просування учня у власному розвитку, посилення технологічності й процесуальності педагогічної дії, іноді необдумане використання комп'ютерних ресурсів) і маніпулятивність (придушення волі людини шляхом впливу на неї через програмування її поведінки). Відзначено, що сьогодні на перший план виходить гуманітарна практика функціонування і розвитку педагогічних систем, яка визнає цінність людини та її індивідуальний розвиток.

Исследован гуманитарный потенциал педагогических систем. Проанализированы его сущностные характеристики: человечность, целостность, духовность, открытость, инновационность. Отмечены основные категории, которые отражают специфику гуманитарного образования: субъективность учителя и ученика, "мягкая" модель гуманитарной системы, в отличие от "жесткой", основанной на классической педагогической теории. Рассмотрены такие ключевые проблемы современного образования, как технократизм (чрезмерное увлечение мониторинговыми процедурами, стремление к тотальному определению по различным показателям процесса продвижения ученика в собственном развитии, усиление технологичности и процессуальности педагогического воздействия, иногда необдуманное использование компьютерных ресурсов) и манипулятивность (подавление воли человека путем воздействия на нее через программирование его поведения). Отмечено, что сегодня на первый план выходит гуманитарная практика функционирования и развития педагогических систем, которая признает ценность человека и его индивидуальное развитие.

Іnvestigated the humanitarian potential of educational systems. Commented on its essential characteristics: humanity, integrity, spirituality, openness, and innovation. Pointed out the major categories that reflect the specifics of liberal education: the subjectivity of teacher and student, the "soft" model of the humanitarian system, in contrast to "hard, based on classical educational theory." Address such key issues of modern education, as technocratism (overreliance on monitoring procedures, the desire for total measurement of various parameters on the process of promoting student in their own development, strengthening of technological and procedural pedagogical influence, sometimes injudicious use of computer resources) and manipulative (suppression of a person's will by acting on it by programming its behavior). It was noted that today in the forefront humanitarian practice operation and development of educational systems that recognize the value of man and his personal development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Остапчук О. 
Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти / О. Остапчук // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 13-18. - укp.

Досліджено орієнтири та показники вищої педагогічної освіти. Наголошено на потребі зміни всієї парадигми освіти в контексті формування нового погляду на професіоналізм. Виокремлено два основних підходи до визначення суті професіоналізації. Проаналізовано етапи професійного саморозвитку. Визначено показники професійного саморозвитку. Розглянуто й охарактеризовано модель культури самопроектування. Доведено, що підготовка педагогів-професіоналів є складною дидактичною системою, що об'єднана ідеєю саморозвитку студента в освітньому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Остапчук О. 
Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем / О. Остапчук // Шлях освіти. - 2010. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано стан розвитку гуманітарної освіти (ГО). Визначено, що на сьогодні науковці виділили базові характеристики гуманітарних систем, однак водночас залишається відкритим і малорозробленим центральне питання ГО - про її зміст, що не дозволяє вийти на технологічний рівень, внаслідок чого ГО лише декларується, а за масового впровадження зводиться до традиційного. Зазначено, що ядром гуманітарності є проблема свободи як джерела створення нової реальності. Проведено порівняльний аналіз класичної та гуманітарної моделей педагогічних систем, за результатами якого показано, що за традиційного підходу розвиток розуміється як безальтернативний, його ядром є "статичне знання", а ядром гуманітарного підходу є суб'єктність і суб'єктивність. ГО звертається до одиничного, "авторського", педагогічна дія виходить із незавершеності людини, яка добуває довершеності в результаті добудови особистісними смислами учня. Висвітлено синергічні механізми модернізації педагогічних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сологуб А. 
Креативна освіта в ліцеї: пошуки і технології / А. Сологуб, О. Остапчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 9-15. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлено діяльність Криворізького (Саксаганського) природничо-наукового ліцею, що забезпечує високий рівень креативної профільної природничо-наукової освіти творчо обдарованих дітей, та функціонує як експериментальний заклад Академії педагогічних наук України та Національного еколого-натуралістичного центру молоді України. Акцентовано увагу на основній ідеї, науковій новизні та практичному значенні педагогічних технологій креативної освіти - природничо-наукового навчання, самотворення особистості, науково-дослідницької діяльності творчо обдарованих учнів та охорони їх здоров'я, локального моніторингу якості креативної освіти, управління ліцеєм, організації науково-методичної роботи в сучасному навчальному закладі, проектування педагогічної системи діяльності учителя як інноваційної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Остапчук О. 
Підготовка нової генерації керівників шкіл / О. Остапчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 4. - С. 80-82. - укp.

Охарактеризовано проблему підготовки нової генерації керівників навчальних закладів та запропоновано шляхи її вирішення. Висвітлено причини зазначеної проблеми: помилка у роботі з "кадровим резервом" і наступне невміння директорів узяти на себе керівну роль; необ'єктивний характер призначення директорів; відсутність механізму ротації директорів; ротація можлива після спеціальної підготовки нової генерації керівників шкіл. Наведено варіанти вирішення проблеми. У восьми пунктах визначено шлях навчання за становлення нової генерації директорів ЗОШ (відкриття при інститутах підвищення кваліфікації вчителів відділення керівників навчальних закладів; відбір кандидатів для навчання у "школах керівників" за рекомендацією комісії управління освіти та громадської ради з питань освіти і вступним тестуванням в інституті; громадські слухання освітянських проектів їх випускників тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Остапчук О. 
Презентація досвіду: сила шкільних традицій / О. Остапчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 32-34. - укp.

Розкрито досвід педагогічного колективу школи № 6 ім. Назарія Яремчука м. Тернополя зі створення образу школи для учня. Привернено увагу до нововведення - "Стимул-карточки", яка вручається учню за перемогу в одному виді позашкільної діяльності. Розглянуто програму організації "Особливого дня учня". Висвітлено потенціал позитивного сприйняття школи, закладений у різних виховних заходах, зокрема, традиційних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Остапчук О. 
Освіта м. Тернополя в числах і фактах / О. Остапчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 8-16. - укp.

Розглянуто діяльність загальноосвітніх закладів м. Тернополя, яка здійснюється у рамках 3 - 4 проектів. Розглянуто проекти управління освітою, які демонструють напрями пізнавально-виховної роботи закладу, творчий підхід до форм і метолів їх втілення у життя. Акцентовано увагу на окремих оригінальних проектах управління освітою, серед яких "Міжшкільний класний обмін", "Фестиваль художньої самодіяльності педагогів", "Найпрестижніший та найпопулярніший навчальний заклад міста", "Сто українських пісень", "На випускний - у вишиванках", "Спортивні кімнати в класах" тощо. Визначено інформаційні видання, які висвітлюють діяльність навчальних закладів освіти м. Тернополя, серед яких "Освіта Тернополя" та "Дошкільні навчальні заклади Тернополя".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ТЕР-2ТЕР) я3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Остапчук О. 
Оценка громадськістю рівня ЗНЗ. Моніторинг конкурентоспроможності загальноосвітніх навчальних закладів: кількісні показники / О. Остапчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему іміджу загальноосвітнього навчального закладу, яка є найважливішим показником вибору батьками закладу для навчання їх дітей. Визначено значення терміну "конкурентоспроможність загальноосвітнього навчального закладу". Розглянуто самоаналіз діяльності, який є вважливим на етапі запровадження моніторингу в закладі освіти. Наведено характеристику різних шкіл, що знаходяться в м. Тернополі. Зроблено висновок, про підтримку іміджу навчального закладу, який має бути готовий до змін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського