Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Османова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Османова А. М. 
Міфолого-релігійні чинники становлення етнічної свідомості кримських татар (кримців) : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / А. М. Османова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2014. - 20, [1] c. - укp.

Досліджено основні тенденції, проблеми та психологічні чинники становлення етнічної свідомості кримських татар. Обгрунтовано зміст і етапи становлення етнічної свідомості кримськотатарського народу. Виявлено, що визначальним елементом етнічної свідомості кримських татар є міфологія. Доведено, що міфологічні константи свідомості кримськотатарських пращурів виступили головним чинником процесу формування етнічної свідомості кримців на наступних етапах їх історичного та культурно-психологічного розвитку. Розглянуто основні етапи життєвого циклу - народження, весілля та смерть, які постають осердям найрізноманітніших етномаркірувальних елементів прилучення особистості до етнокультурних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю957.2 + Т594.5 + Ю958(4УКР-6КРИ=ТАТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Османова А. М. 
Патопсихологія : навч.-метод. посіб. / А. М. Османова, Г. В. Хорунженко; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ : Талком, 2022. - 187 c. - Бібліогр.: с. 185-187 - укp.

Висвітлено основні сучасні клініко-психологічні уявлення про порушення психічних процесів і структури особистості при різних психічних захворюваннях, що дозволяє здобувачам освіти оволодіти теоретичними основами і принципами патопсихологічного синдромного аналізу порушень психічної діяльності людини. Структура посібника допомагає виділити головні аспекти досліджуваних тематичних розділів, організувати і конкретизувати освітній процес у контексті компетентнісного підходу. Розглянуто особливості розладів відчуттів та сприймання, а також розлади психічних пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери: розлади уваги, розлади пам’яті, розлади мислення та мовлення і рухової активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-32 я73 + Ю948.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Османова А. М. 
Клінічна психологія : навч. посіб. / А. М. Османова, Г. В. Хорунженко; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т "Україна", 2023. - 227 c. - Бібліогр.: с. 225-227 - укp.

Висвітлено основні положення з питань клінічної психології, що надає можливість формування уявлень про загальні закономірності порушень і відновлення психічної діяльності при різних патологічних станах і аномаліях особистості. Увагу приділено розвитку в майбутніх фахівців навичок психологічного аналізу та клінічного мислення, психодіагностики, прямої і непрямої психотерапії. Досліджено процес вирішення конфліктів для досягнення найбільшого ефекту при наданні психологічної допомоги та проведення психологічної профілактики. Розглянуто клінічні вияви психічної норми і патології, аномалії розвитку нервової системи. Репрезентовано організаційні аспекти діяльності клінічного психолога та організацію психотерапевтичної допомоги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соціально-психологічна підтримка осіб з інвалідністю в умовах війни : колект. монографія / І. Маслянікова, А. Базиленко, Н. Барна, Н. Гаєвська, О. Гаєвська, С. Георгієва, А. Гребенюк, Г. Давиденко, О. Литовченко, К. Мілютіна, В. Найчук, О. Овчаренко, А. Османова, Т. Острянко, О. Поджинська, І. Таланчук, Ю. Турчина; ред.: І. Маслянікова; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т "Україна", 2023. - 215 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Створено за результатами найкращих доповідей, представлених на XXII Міжнародній науково-практичній конференції "Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики" (30 листопада — 1 грудня 2022 року). Визнано, що тема інвалідності не втрачає своєї актуальності в українському суспільстві, адже крім відомих причин її набуття додається ще одна — "інвалідність внаслідок війни". Зазначено, що питання надання соціально-психологічної підтримки особам з інвалідністю в умовах війни постає особливо гостро та привертає увагу все більшого кола людей. Наголошено, що з’являється нагальна потреба у висвітленні на широку аудиторію результатів наукових та практичних напрацювань у цій галузі. Саме такою є основна ідея видання монографії авторським колективом Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна". Обґрунтовано, що світова гармонія в житті людей настане тоді, коли будуть створені такі системи освіти й виховання, що кожна людина матиме можливість максимально розвинути свої індивідуальні здібності і готова буде об’єднати свої можливості із зусиллями інших людей, щоб отримати синергетичний ефект — максимум щастя для максимальної кількості людей. Стрижнем поведінки буде божий принцип: не роби людині те неприємне, що не хочеш, аби тобі його робили. Показано, що внесок у це досягнення інклюзивних принципів і дистанційних технологій та цифровізації навчання буде дуже вагомим, якщо не вирішальним, так, сьогодні, коли йде війна, онлайн навчання чи не єдине місце, де студенти, учні й усі інші учасники процесу найменше відчувають, що ведуться бойові дії. Необхідно тільки організувати кваліфіковану соціоемоційну підтримку. Встановлено, що онлайн-майданчик Університету "Україна" є тим місцем, де народжуються нові ідеї та творяться інклюзивні дива. Зауважено, що Університет "Україна" твориться десятками регіонів і сотнями людей з усієї України і майже ровесник в останнє відродженої української держави, а також університет належить до потужних освітянських структур вищої освіти. Окреслено роль міжнародного стажування в підготовці студентів з інвалідністю, досвід Болгарії в умовах надання тимчасового прихистку українцям. Розглянуто навчання самообороні жінок з інвалідністю та без, як превенція насилля та відновлення почуття безпеки, втрачене через військові дії. Зроблено огляд закордонного досвіду в роботі з набутою інвалідністю (ампутантами). Описано технології подолання апатії, паніки і тривоги людьми з інвалідністю в умовах війни, теорії та підходи до поняття стресу, як складової дослідження стресостійкості студентів з інвалідністю. Розкрито особливості психологічної допомоги особистості в наслідок дії травмуючих ситуацій у воєнний час, висвітлено соціально-психологічну підтримку дітей в умовах війни та роль закладів позашкільної освіти. Виокремлено особливості психологічного супроводу дітей з інвалідністю під час війни (арт-терапевтичний підхід).


Індекс рубрикатора НБУВ: С49-35(4УКР) + С493.9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870816 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського