Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Онофрійчук Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Онофрійчук Л. М. 
Формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. М. Онофрійчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Доведено залежність ефективності формування творчих умінь підлітків від педагогічного керівництва й умов, якими передбачається активізація мотиваційних орієнтацій учнів, впровадження поетапного формування творчих умінь з поступовим ускладненням запропонованих завдань, організація занять у формі діалогу та педагогічної взаємодії на засадах співтворчості, опора, орієнтація на синтез художніх засобів видів мистецтва, запровадження системи інтеграції мистецтва. Конкретизовано сутність та структуру творчих умінь підлітків, визначено їх компонентну структуру, а також критерії та рівні сформованості. Визначено та проведено експериментальну апробацію методики формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок. Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес методику формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок, яка поєднує в собі організаційний, репродуктивно-творчий і самостійно-творчий етапи формування творчих умінь. Здійснено експериментальну апробацію створеної методики, яка супроводжується статистичними даними, та засвідчує її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.2 + Щ338.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Онофрійчук Л. О. 
Підготовка майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів до управлінської діяльності у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Онофрійчук; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2013. - 16 c. - укp.

Вивчено особливості підготовки майбутніх фахівців ДНЗ до управлінської діяльності, охарактеризовано базові поняття "професійна підготовка", "готовність до управлінської діяльності", "професійно-орієнтовані дисципліни" та розкрито своєрідність ДНЗ як об'єкта управління. Виявлено стан готовності майбутніх фахівців зі спеціальності "Дошкільна освіта" до управлінської діяльності у процесі підготовки у педагогічному ВНЗ. Виокремлено, теоретично обгрунтовано та апробовано організаційно-методичні умови означеної підготовки: сформованість компонентів готовності майбутніх фахівців ДНЗ до управлінської діяльності, спрямованість змісту професійно-орієнтованих дисциплін на підготовку до управлінської діяльності, впровадження інноваційних організаційних форм і методів підготовки майбутніх фахівців ДНЗ до управлінської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Онофрійчук Л. 
Сучасні підходи у підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до управлінської діяльності / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 118-121. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито необхідність підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до управлінської діяльності. Зроблено аналіз концептуальних підходів щодо підготовки майбутніх вихователів до управлінської діяльності. Охарактеризовано підходи: індивідуально-орієнтований, синергетичний, діяльнісний, комунікативно-діалогічний. Акцентовано увагу на дотриманні базових принципів навчання у процесі підготовки фахівців, що сприятиме підвищенню професійної майстерності керівників, успішному розв’язанню ними управлінських завдань, надасть можливість людині як керівнику, досягти вершин майстерності, закладе основу готовності до управлінської кар’єри.

Подчеркнута необходимость подготовки будущих воспитателей детей дошкольного возраста к управленческой деятельности. Сделан анализ концептуальных подходов к подготовке будущих воспитателей к управленческой деятельности. Дана характеристика следующих подходов: индивидуально-ориентированный, синергетический, деятельностный, коммуникативно-диалогический.

The article emphasized the need to prepare future educators preschoolers to management activities. The analysis of conceptual approaches in the preparation of future preschool education specialists for management. The characteristic of the examined approaches (individual focused, synergistic, active, communicative-dialogical).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Онофрійчук Л. 
Ретроспектива проблеми підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку / Л. Онофрійчук // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 32-36. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Подано шляхи здійснення цієї підготовки в ході історичного розвитку суспільства. Зокрема, розглянуто питання започаткування підготовки вихователів дошкільних закладів в 1905 р. в школах нянь, що поклало початок історії вітчизняної дошкільної педагогічної освіти. Розкрито здобутки у професійній підготовці дошкільних педагогів на початку ХХ ст. − у Фребелівському жіночому педагогічному інституті (1907 р.), Інституті народної освіти та Вищих трирічних педагогічних курсах (1917−1919 рр.). Виокремлено проблеми у стані підготовки майбутніх дошкільних працівників у 1920-і рр., що пояснювалися відсутністю потреби у фахівцях дошкільного профілю в цей час. Визначено позитивні та негативні аспекти даної підготовки в 1930-і рр. Зазначено, що саме в 1930-і рр. було закладено багато негативних рис, характерних для дошкільної педагогічної освіти − орієнтація змісту підготовки дошкільних працівників на виховання дітей "без роду та племені", його ідеологізація та політизація, відсутність грунтовного вивчення дитини. Охарактеризовано успіхи, досягнуті суспільним дошкільним вихованням в 1950−1980-і роки, його стан в 1990-і рр. та на сучасному етапі, коли мережа педагогічних навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка педагогів дошкільного профілю, охоплює всю територію України.

Проведен ретроспективный анализ подготовки будущих воспитателей детей дошкольного возраста. Подано пути осуществления этой подготовки в ходе исторического развития общества. В частности, рассмотрены вопросы начала подготовки воспитателей дошкольных учреждений в 1905 г. в школах нянь, что положило начало истории отечественного дошкольного педагогического образования. Раскрыты достижения в профессиональной подготовке дошкольных педагогов в начале ХХ в. – в Фребеливском женском педагогическом институте (1907 г.), Институте народного образования и Высших трехлетних педагогических курсах (1917–1919 гг.). Выделены проблемы в состоянии подготовки будущих дошкольных работников в 1920-е гг., которые объяснялись отсутствием потребности в специалистах дошкольного профиля в это время. Определены положительные и отрицательные аспекты данной подготовки в 1930-е гг. Отмечено, что именно в 1930-е гг. было заложено много отрицательных черт, характерных для дошкольного педагогического образования – ориентация содержания подготовки дошкольных работников на воспитание детей "без роду и племени", его идеологизация и политизация, отсутствие основательного изучения ребенка. Охарактеризованы успехи, достигнутые общественным дошкольным воспитанием в 1950–1980-е годы, его состояние в 1990-е гг. и на современном этапе, когда сеть педагогических учебных заведений, в которых осуществляется подготовка педагогов дошкольного профиля, охватывает всю территорию Украины.

Made a retrospective analysis of training future teachers of preschool children. Posted ways to implement this training in the historical development of society. In particular, the issues start training teachers of preschool institutions in 1905 nurses in schools, which marked the beginning of the history of Soviet preschool teacher education. Reveals the achievements in the training of preschool teachers in the early twentieth century - Frebelivskomu Women's Pedagogical Institute (1907), Institute of Education and Higher three-year pedagogical courses (1917-1919.). Thesis there is determined the problem in a state of pre-preparation of future workers in the 20 years that were due to lack of demand for specialists preschool profile at this time. Positive and negative aspects of the training in 30 years. It is noted that in the 30 years laid many negative features characteristic for pre-school teacher education - pre-orientation training content workers in the education of children "without family and tribe," his indoctrination and politicization, lack of thorough study of the child. Characterized gains made public pre-school education in 50-80 years, its status in the 90 years of the twentieth century and at the present stage, when the network of pedagogical schools in which teachers are trained pre-school profile, covering the entire territory of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського