Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Омеляненко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Вісник Черкаського університету. Вип. 4 / ред.: В. Л. Омеляненко; Черкас. держ. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 1997. - 157 с. - (Психол.-пед. науки). - рус.

Містяться статті з актуальних питань теорії освіти, навчання, виховання та психології. Досліджуються проблеми формування педагогічної майстерності учителів, технологія удосконалення навчально-виховного процесу на уроці, системності у підході до педагогічних явищ. Висвітлюється роль народного мистецтва у системі національного виховання молоді та в духовному відродженні національної свідомості українського народу, педагогічний потенціал творчої спадщини Л.Українки, особливості спілкування викладачів із студентами, педагогічні умови становлення професіоналізму технічних вузів. Розглядається використання краєзнавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення учнів, словесний опис зовнішності як комунікативне уміння, дещо з історії застосування ідей системного підходу в педагогіці та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Омеляненко В. Л. 
Педагогіка : Навч. посіб. для студ. пед. навч. закл. Ч. 2. Теорія виховання. Школознавство / В. Л. Омеляненко, С. Г. Мельничук, С. В. Омеляненко; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2001 . - 138 c. - укp.

Розкрито сутність, зміст і процес виховання. Висвітлено загальні методи виховання. Охарактеризовано процес формування колективу, його вплив на виховання особистості, наведено типи виховання, зокрема: моральне, розумове, трудове, естетичне та фізичне. Розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності спілкування, функції, напрямки та форми роботи класного керівника. Визначено місце та роль сім'ї у вихованні, форми зв'язку школи та сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.4/5я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьмінський А. І. 
Педагогіка : Підруч. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : Знання-Прес, 2004. - 446 c. - (Навч.-метод. комплекс з педагогіки). - укp.

Розглянуто загальні засади педагогіки, теорії навчання (дидактики), теорії виховання та основи школознавства. Приділено увагу опорним схемам та сигналам, які допоможуть більш грунтовно засвоїти навчальний матеріал. Наведено педагогічний словник, структурований за тематичним принципом.

Рассмотрены основные принципы педагогики, теории обучения (дидактики), теории воспитания и основы школоведения. Уделено внимание опорным схемам и сигналам, которые помогут более основательно усвоить учебный материал. Приведен педагогический словарь, структурированный по тематическому принципу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузьмінський А. І. 
Педагогіка родинного виховання : Навч. посіб. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання, 2006. - 324 c. - (Навч.-метод. комплекс з педагогіки). - Бібліогр.: с. 317-324. - укp.

Уперше розглянуто виховання дітей в сім'ї на підставі надбань наукових педагогіки та світового досвіду в царині виховання, вікових традицій, звичаїв, вірувань українського етносу, урахування особливостей національної ментальності. Розкрито різноманітні аспекти морального, фізичного, трудового, розумового й естетичного виховання, проаналізовано діяльність батьків у процесі реалізації провідних функцій родини.

Впервые рассмотрено воспитание детей в семье на основе достижений научных педагогики и мирового опыта в сфере воспитания, вековых традиций, обычаев, верований украинского этноса, учета особенностей национальной ментальности. Раскрыты разнообразные аспекты морального, физического, трудового, умственного и эстетического воспитания, проанализирована деятельность родителей при реализации ведущих функций семьи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмінський А. І. 
Педагогіка у запитаннях і відповідях : Навч. посіб. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання, 2006. - 312 c. - (Навч.-метод. комплекс з педагогіки). - укp.

Висвітлено основні наукові засади теорії навчання та виховання, шляхи та способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах та у сфері родинного виховання. Викладено загальні питання розвитку та виховання особистості, принципи, форми, засоби, методи та прийоми навчання та виховання. Описано особливості розумового, трудового, естетичного, морального та фізичного виховання, запропоновано методики аналізу й оцінювання навчальної діяльності учнів.

Освещены основные научные основы теории обучения и воспитания, пути и способы организации учебно-воспитательного процесса в образовательных заведениях и в сфере семейного воспитания. Изложены основные вопросы развития и воспитания личности, принципы, формы, средства, методы и приемы обучения и воспитания. Описаны особенности умственного, трудового, эстетического, морального и физического воспитания, предложены методики анализа и оценивания учебной деятельности учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузьмінський А. І. 
Педагогіка : підруч. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання, 2007. - 447 c. - укp.

Висвітлено загальні засади педагогіки, показано роль учителя у суспільному розвитку, розкрито сутність і засоби формування педагогічної майстерності. Охарактеризовано основні етапи розвитку особистості, визначено мету та завдання виховання. Розглянуто принципи, закономірності, методи, засоби, рушійні сили та сучасні концепції навчання та виховання, описано систему освіти в Україні. Розкрито місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь і навичок учнів у навчальному процесі, показано вплив колективу на виховання особистості. Обгрунтовано шляхи, засоби та методи морального, розумового, трудового, естетичного, фізичного виховання. Розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності спілкування, напрямки та форми роботи класного керівника. Встановлено соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей. Визначено місце і роль сім'ї у вихованні. Висвітлено питання підвищення ефективності управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами.

Освещены общие основы педагогики, показана роль учителя в общественном развитии, раскрыта сущность и средства формирования педагогического мастерства. Охарактеризованы основные этапы развития личности, определены цель и задания воспитания. Рассмотрены принципы, закономерности, методы, средства, движущие силы и современные концепции обучения и воспитания, описана система образования в Украине. Раскрыты место и роль анализа и оценки знаний, умений и навыков учащихся в учебном процессе, показано влияние коллектива на воспитание личности. Обоснованы пути, средства и методы морального, умственного, трудового, эстетического, физического воспитания. Рассмотрены психолого-педагогические условия эффективности общения, направления и формы работы классного руководителя. Установлены социально-педагогические причины появления тяжеловоспитуемых детей. Раскрыты место и роль семьи в воспитании. Освещены вопросы повышения эффективности управления общеобразовательными учебно-воспитательными заведениями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Омеляненко В. Л. 
Теорія і методика виховання : навч. посіб. / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський. - К. : Знання, 2008. - 415 c. - (Навч.-метод. комплекс з педагогіки). - Бібліогр.: с. 415. - укp.

Висвітлено найважливіші теоретичні та методичні проблеми сучасної виховної роботи з учнівською молоддю. Розкрито сутність, місце та роль педагогіки в життєдіяльності сучасного суспільства, принципи, методи, засоби виховання молодого покоління, шляхи досягнення виховної мети. Значну увагу приділено надбанням української народної та релігійної педагогіки, питанням формування взаємовідносин особистості у колективі, педагогічним засадам оптимізації спілкування.

Освещены наиболее важные теоретические и методические проблемы современной воспитательной работы с ученической молодежью. Раскрыты сущность, место и роль педагогики в жизнедеятельности современного общества, принципы, методы, средства воспитания молодого поколения, пути достижения воспитательной цели. Значительное внимание уделено достижениям украинской народной и религиозной педагогики, вопросам формирования взаимоотношений личности в коллективе, педагогическим основам оптимизации общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3я73

Шифр НБУВ: ВА701959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Омеляненко В. О. 
Взаємодія рухомих електричних зарядів / В. О. Омеляненко // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - 5, вип. 10. - С. 159-163. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто взаємодії рухомих електричних зарядів як в провідниках так і в вакуумі. Вказано сили, які діють на електричні заряди і їх природу. Порівняно сили електричного і магнітного походження залежно від середовища, в якому рухаються заряди.


Індекс рубрикатора НБУВ: В313.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського