1. |
Волкова Н. І. Маркетинг : навч. посіб. / Н. І. Волкова, Т. О. Окландер, Е. М. Забарна, О. М. Козакова, О. Б. Мішина, С. І. Рассадникова, Н. О. Черепанова; Одес. нац. політехн. ун-т. - О. : Наука і техніка, 2009. - 160 c. - укp.Висвітлено теоретичні й практичні аспекти маркетингу, його сутність та види, функції та роль в практичній діяльності підприємств, особливості розробки товарної, цінової, збутової і комунікаційної політики, специфіку організації маркетингової діяльності. Наведено класифікацію та характеристики маркетингу, викладено концепцію життєвого циклу товарів як теоретичну основу планування нових товарів, описано методи ціноутворення та стратегічного планування, особливості політики розподілу, проведено оцінки комерційного ризику та рівня беззбитковості. Освещены теоретические и практические аспекты маркетинга, его сущность и виды, функции и роль в практической деятельности предприятий, особенности разработки товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики, специфика организации маркетинговой деятельности. Приведены классификация и характеристики маркетинга, изложена концепция жизненного цикла товаров как теоретическая основа планирования новых товаров, описаны методы ценообразования и стратегического планирования, особенности политики распределения, проведены оценки коммерческого риска и уровня безубыточности. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У010.357я73
Шифр НБУВ: ВА726051 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
6. |
Окландер Т. О. Маркетингова діяльність промислового підприємства в умовах зростання ризиків : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Окландер; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2014. - 38, [1] c. - укp.Визначено напрями і школи економічної теорії, які стали підгрунтям теорії маркетингу. Розкрито сутність сучасної концепції маркетингу, встановлено її соціально відповідальний характер, тип і спрямованість. Розроблено періодизацію теорії маркетингу та запропоновано її базовий принцип. Визначено родові ознаки теорії маркетингу, виявлено роль і місце маркетингу в системі економічних наук. Розроблено послідовність маркетингових дій з формування зв'язків зі споживачем. Визначено сутність ризиків у маркетингу, їх ключові характеристики, запропоновано класифікацію ризиків у маркетингу промислових підприємств. Розроблено послідовність управління ризиками в маркетингу в процесі маркетингового менеджменту. Визначено типи маркетингових систем залежно від домінуючої ролі одного з учасників ланцюга продавець - покупець. Розкрито сутність пертинентності маркетингових комунікацій та розроблено методику оцінювання коефіцієнту пертинентності маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств. Досліджено сутність маркетингу інновацій та умови впливу на зростання інноваційної активності таких підприємств. Сформовано модель новітніх маркетингових комунікацій і відображено специфіку прогресивних інструментів цифрових маркетингових комунікацій. Визначено специфіку ринку машин та устаткування спеціального призначення, її вплив на особливості маркетингової діяльності машинобудівних підприємств в умовах зростання ризиків. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА412521 Пошук видання у каталогах НБУВ
|