Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Ніколаєнко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ніколаєнко С. М. 
Освіта і наука: людський потенціал : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ніколаєнко. - К. : Освіта, 2003. - 159 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання розвитку загальноосвітньої та вищої школи, професійної освіти, науки, законодавчого забезпечення освіти і науки в Україні. Розглянуто проблеми забезпечення економіки України робітничими кадрами відповідно до положень Конституції України.

Освещены актуальные вопросы развития общеобразовательной и высшей школы, профессионального образования, законодательного обеспечения образования и науки в Украине. Рассмотрены проблемы обеспечения экономики Украины рабочими кадрами в соответствии с положениями Конституции Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31 я73 + Ч34(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ніколаєнко С. М. 
Інноваційний розвиток професійно-технічної освіти в Україні / С. М. Ніколаєнко. - К. : Книга, 2007. - 232 c. - Бібліогр.: с. 214-226. - укp.

Системно проаналізовано діяльність професійно-технічних навчальних закладів України за умов переходу від кризи до стабільного розвитку українського суспільства та реформування управлінської системи. Висвітлено шляхи розвитку професійно-технічної освіти в аспекті забезпечення державної економіки висококваліфікованими робітничими кадрами. Проаналізовано особливості впровадження інноваційних педагогічних і виробничних технологій у навчальний процес, а також потреби ринку праці та демографічні проблеми в державі.

Системно проанализирована деятельность профессионально-технических учебных заведений Украины в условиях перехода от кризиса к стабильному развитию украинского общества и реформирования управленческой системы. Освещены пути развития профессионально-технического образования в аспекте обеспечения государственной экономики высококвалифицированными рабочими кадрами. Проанализированы особенности внедрения инновационных педагогических и производственных технологий в учебный процесс, а также потребности рынка труда и демографические проблемы в государстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ніколаєнко С. М. 
Наукові дослідження в університетах - визначальний чинник зростання якості освіти / С. М. Ніколаєнко. - К. : Прок-Бізнес, 2007. - 176 c. - укp.

Розглянуто діяльність ВНЗ України, проблеми модернізації української науки й освіти, посилення зв'язку науки та виробництва з метою прискорення інноваційних змін в економіці країни. Особливу увагу приділено питанням підвищення ефективності наукових досліджень в університетах і інших ВНЗ, наукового забезпечення змісту освіти, діяльності аспірантури та докторантури, участі студентів у науковій роботі. Висвітлено проблеми матеріально-технічного забезпечення наукових досліджень та інноваційної діяльності.

Рассмотрены деятельность ВУЗ Украины, проблемы модернизации украинской науки и образования, усиления связи науки и производства с целью ускорения инновационных изменений в экономике страны. Особое внимание уделено вопросам повышения эффективности научных исследований в университетах и других ВУЗ, научного обеспечения содержания образования, деятельности аспирантуры и докторантуры, участия студентов в научной работе. Освещены проблемы материально-технического обеспечения научных исследований и инновационной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л3

Шифр НБУВ: ВА686770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ніколаєнко С. М. 
Освіта в інноваційному поступі суспільства / С. М. Ніколаєнко. - К. : Знання, 2006. - 208 c. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Висвітлено стан діяльності закладів освіти за умов динамічних змін у суспільному житті, реформування владної системи, посилення ролі місцевих рад та органів самоврядування у розв'язанні назрілих соціальних завдань. Розглянуто проблеми прискорення інноваційного розвитку, підвищення конкурентоспроможності освіти, а також забезпечення фізичного та духовного здоров'я молодих людей, високої моральної культури.

Освещены состояние деятельности учреждений образования в условиях динамических изменений в общественной жизни, реформирования системы власти, усиления роли местных советов и органов самоуправления в решении назревших социальных заданий. Рассмотрены проблемы ускорения инновационного развития, повышения конкурентоспособности образования, а также обеспечения физического и духовного здоровья молодых людей, высокой моральной культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми освіти : наук.-метод. зб. Вип. 50 / ред.: С. М. Ніколаєнко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 102 с. - укp.

Проаналізовано дистанційне навчання як інноваційний процес у галузі вищої освіти. Викладено технологічні підходи до розробки педагогічного наповнення курсів дистанційного навчання. Описано технології сучасної дистанційної освіти. Розкрито сутність та перспективи розвитку освітнього простору дистанційного навчання. Висвітлено особливості проектування кредитно-модульної системи на різних рівнях організації навчального процесу у ВНЗ.

Проанализировано дистанционное обучение как инновационный процесс в области высшего образования. Изложены технологические подходы к разработке педагогического наполнения курсов дистанционного обучения. Описаны технологии современного дистанционного образования. Раскрыты сущность и перспективы развития образовательного пространства дистанционного обучения. Освещены особенности проектирования кредитно-модульной системы на разных уровнях организации учебного процесса в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290я43

Шифр НБУВ: Ж68951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми освіти : наук.-метод. зб. Вип. 51 / ред.: С. М. Ніколаєнко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 119 с. - укp.

Проаналізовано роль аграрних ВНЗ ІІІ - IV рівнів акредитації в професійній екологічній підготовці фахівців. Висвітлено проблеми становлення біотехнологічної освіти в Україні. Розглянуто питання застосування рейтингової системи контролю знань та умінь студентів під час навчання колоїдної хімії. Розкрито теоретичні основи програмування навчальної діяльності студентів у процесі вивчення молекулярної фізики і термодинаміки. Визначено зміст, роль та місце математичного моделювання в системі розвивального навчання вчителів математики, готовність студентів та викладачів до використання інформаційних технологій в навчанні.

Проанализирована роль аграрных ВУЗ ІІІ - IV уровней аккредитации в профессиональной экологической подготовке специалистов. Освещены проблемы становления биотехнологического образования в Украине. Рассмотрены вопросы применения рейтинговой системы контроля знаний и умений студентов в период обучения коллоидной химии. Раскрыты теоретические основы программирования учебной деятельности студентов в процессе изучения молекулярной физики и термодинамики. Определены содержание, роль и место математического моделирования в системе развивающего обучения учителей математики, готовность студентов и преподавателей к использованию информационных технологий в обучении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж68951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проблеми освіти : наук.-метод. зб. Вип. 52 / ред.: С. М. Ніколаєнко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 366 с. - укp.

Проаналізовано фактори професійного самовизначення викладачів педагогічних ВНЗ, шляхи розвитку вищої професійної освіти в Україні. Розкрито теоретичні основи проблеми розвитку індивідуальності студента в процесі професійної підготовки, методичні напрямки кредитно-модульної організації безперервної комп'ютерної підготовки студентів. Описано особливості розробки змісту формування управлінської культури керівників дошкільної освіти. Висвітлено соціокультурні проблеми інноваційної діяльності вчителів, гуманізації вищої освіти на початку ХХІ ст.

Проанализированы факторы профессионального самоопределения преподавателей педагогических ВУЗ, пути развития высшего профессионального образования в Украине. Раскрыты теоретические основы проблемы развития индивидуальности студента в процессе профессиональной подготовки, методические направления кредитно-модульной организации непрерывной компьютерной подготовки студентов. Описаны особенности разработки содержания формирования управленческой культуры руководителей дошкольного образования. Освещены социокультурные проблемы инновационной деятельности учителей, гуманизации высшего образования в начале ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж68951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми професійного становлення молоді на основі духовно-моральних цінностей : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Вінниця, 8 - 10 листоп. 2006 р. / ред.: С. М. Ніколаєнко; Акад. пед. наук України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти М-ва освіти і науки України, Ін-т експертизи змісту освіти і духовн.-морал. виховання (Росія), Ін-т проф. освіти АПН України, Тавр. нац. ун-т, Мінськ. держ. ун-т, Вінниц. соц.-екон. ін-т Ун-ту "Україна". - К.; Вінниця, 2006. - 388 с. - (Пробл. освіти; Вип. 3 (спец.)). - укp. - рус.

Розглянуто питання формування професійного спрямування і компетентності молоді на основі духовно-моральних цінностей, здорового способу життя суспільства і удосконалення технології навчання. Проаналізовано особливості виховання особистості в контексті традиційної вітчизняної культури та в межах правових норм у навчальних закладах України, Білорусії та Росії. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розвитку і становлення особистості в контексті сучасного розвитку науки, освіти, релігії, культури. Визначено духовні цінності, соціально-економічні та екологічні аспекти виховання і професійного становлення молоді.

Рассмотрены вопросы формирования профессионального направления и компетентности молодежи на основе духовно-моральных ценностей, здорового образа жизни общества и усовершенствования технологии обучения. Проанализированы особенности воспитания личности в контексте традиционной отечественной культуры и в пределах правовых норм в учебных заведениях Украины, Белоруссии и России. Освещены психолого-педагогические аспекты развития и становления личности в контексте современного развития науки, образования, религии, культуры. Определены духовные ценности, социально-экономические и экологические аспекты воспитания и профессионального становления молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203я431 + Ч311.352я431

Шифр НБУВ: Ж68951/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тихенко Л. В. 
Розвиток творчих здібностей учнівської молоді в освітньо-виховній системі "Мала академія наук України" : навч.-метод. посіб. / Л. В. Тихенко, С. І. Ніколаєнко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 120 c. - Бібліогр.: с. 116-119. - укp.

Висвітлено історію формування та функціонування Малої академії наук (МАН) України як цілісної освітньо-виховної системи, спрямованої на розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді засобами пошуково-дослідницької діяльності. Висвітлено наукові засади й організаційні особливості освітньо-виховної та розвивальної роботи в системі МАН України, розглянуто методи визначення інтелектуальної й творчої обдарованості старшокласників. Розкрито роль практичного психолога в організації освітньо-розвивального та виховного процесу. Викладено освітньо-виховні програми "Основи творчої діяльності" та "Я - дослідник". Розглянуто особливості діяльності територіальних відділень МАН України, обгрунтовано психолого-педагогічні засади формування та розвитку творчої особистості й мотивації учнів до навчальної діяльності. Проаналізовано основні проблеми та перспективи розвитку освітньо-виховної системи "Мала академія наук України".

Освещена история формирования и функционирования Малой академии наук (МАН) Украины как целостной образовательно-воспитательной системы, направленной на развитие творческих способностей детей и учащейся молодежи средствами поисково-исследовательской деятельности. Освещены научные основы и организационные особенности образовательно-воспитательной и развивающей работы в системе МАН Украины, рассмотрены методы определения интеллектуальной и творческой одаренности старшеклассников. Раскрыта роль практического психолога в организации образовательно-развивающего и воспитательного процесса. Приведены образовательно-воспитательные программы "Основы творческой деятельности" и "Я - исследователь". Рассмотрены особенности деятельности территориальных отделений МАН Украины, разработаны психолого-педагогические основы формирования и развития творческой личности и мотивации учащихся к учебной деятельности. Проанализированы основные проблемы и перспективы развития образовательно-воспитательной системы "Малая академия наук Украины".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) я7 + Ю983.724 я7 + Ю984.53 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ніколаєнко С. М. 
Стратегія розвитку освіти України: початок ХХІ століття / С. М. Ніколаєнко. - К. : Знання, 2006. - 254 c. - укp.

Проаналізовано ключові проблеми розвитку системи освіти, підвищення якості професійної підготовки фахівців, законодавчого регулювання розвитку системи вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Розкрито органічну єдність змісту освіти і програм наукової діяльності.

Проанализированы ключевые проблемы развития системы образования, повышения качества профессиональной подготовки специалистов, законодательного регулирования развития системы высшего образования в Украине в контексте Болонского процесса. Раскрыто органичное единство содержания образования и программ научной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шляхи розвитку духовності та освіти / ред.: С. М. Ніколаєнко; АПН України. Вінниц. соц.-екон. ін-т Ун-ту "Україна". - К.; Вінниця, 2006. - 176 с. - (Пробл. освіти: Наук.-метод. зб.; Спец. вип. 4). - укp. - рус.

Розглянуто питання професійного становлення молоді у формуванні професійного спрямування та компетентності молоді на основі духовно-моральних цінностей, здорового способу життя суспільства і удосконалення технології навчання, виховання особистості в контексті традиційної вітчизняної культури та в межах провових норм у навчальних закладах України, Білорусі і Росії. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розвитку і становлення особистості в контексті розвитку науки, освіти, релігії, культури. Визначено динаміку релігійності в інформаційному суспільстві, роль інформаційних технологій у відродженні православних духовних цінностей.

Рассмотрены вопросы профессионального становления молодежи в формировании профессионального направления и компетентности молодежи на основе духовно-моральных ценностей, здорового способа жизни общества и усовершенствования технологии обучения, воспитания личности в контексте традиционной отечественной культуры и в границах правовых норм в учебных заведениях Украины, Беларуси и России. Освещены психолого-педагогические аспекты развития и становления личности в контексте развития науки, образования, религии, культуры. Определены динамика религиозности в информационном обществе, роль информационных технологий в возрождении православных духовных ценностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352я43 + Ч311.203я43

Шифр НБУВ: Ж68951/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми освіти : наук. зб. Вип. 53 / ред.: С. М. Ніколаєнко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 131 с. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку аграрної освіти за умов модернізації вищої освіти та сучасних вимог ринку праці. Розглянуто питання про триступеневу системи вищої освіти. Висвітлено проблему морально-естетичного виховання старшокласників. Визначено організаційно-педагогічні умови формування готовності викладачів до виховної роботи у ВНЗ, професійної культури у студентів.

Проанализированы тенденции развития аграрного образования в условиях модернизации высшего образования и современных требований рынка труда. Рассмотрен вопрос о трехступенчатой системе высшего образования. Освещена проблема морально-эстетического воспитания старшеклассников. Определены организационно-педагогические условия формирования готовности преподавателей к воспитательной работе в ВУЗ, профессиональной культуры у студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ніколаєнко С. М. 
Теоретико-методологічні основи управління інноваційним розвитком системи освіти України : монографія / С. М. Ніколаєнко. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. - 419 c. - укp.

Розкрито сучасні наукові підходи, принципи, тенденції, напрями, умови, форми та технології управління інноваційним розвитком національної освіти України. Увагу приділено сучасним проблемам розвитку теорії управління інноваційними процесами в освіті, формуванню стратегії інформаційно-інноваційного освітнього середовища, правовому регулюванню освітнього простору, розвитку інноваційного потенціалу кадрів системи освіти. Розглянуто принципи, шляхи та засоби адаптації вітчизняної освіти до європейських стандартів.

Раскрыты современные научные подходы, принципы, тенденции, направления, условия, формы и технологии управления инновационным развитием национального образования Украины. Уделено внимание современным проблемам развития теории управления инновационными процессами в образовании, формированию стратегии информационно-инновационной образовательной среды, правовому регулированию образовательного пространства, развитию инновационного потенциала кадров системы образования. Рассмотрены принципы, пути и средства адаптации отечественного образования к европейским стандартам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Локтєва І. М. 
Концептуальні питання моніторингу епідемічної ситуації з малярією в Україні / І. М. Локтєва, А. М. Зарицький, Є. В. Доброштан, Т. М. Павліковська, О. С. Сагач, С. М. Ніколаєнко, В. І. Кикоть, Г. В. Сопіль // Журн. Акад. мед. наук України. - 2005. - 11, № 4. - С. 817-825. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Ключ. слова: міграція населення, завіз малярії, переносники малярії, ризик передачі, районування території України
Індекс рубрикатора НБУВ: Р194.48-0(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14793 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Ніколаєнко С.  
Психологічний аналіз проблеми сугестії в концепції В. Бехтерєва / С. Ніколаєнко // Соц. психологія. - 2006. - № 2. - С. 151-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто окремі аспекти проблеми сугестії в концепції В. Бехтерєва. Показано, що підхід до психіки як цілісної, динамічної, біполярної структури, що функціонує за різних режимів в єдності модальностей "Я" та "Не-Я", дозволив вченому розкрити сутність навіювання, психологічні механізми підвищення навіюваності, психологічну структуру сугестивного впливу.


Ключ. слова: модель психіки, сугестія, рефлексивна сфера свідомості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4РОС)6-731 + Р357в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Панікар І. І. 
Бактеріальні хвороби перепелів на фермах Полтавської, Донецької та Одеської областей / І. І. Панікар, С. О. Ніколаєнко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2008. - № 3. - С. 94-95. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вивчено мікробне обсіменіння повітря перепелятників та мікрофлору загиблих перепелів. Перепели мають природну стійкість до збудників хвороб, які уражають інші види птиці. Незважаючи на це, зареєстровано спалахи окремих хвороб перепелів. Спалахи хвороб бактеріальної етіології - псевдомоноз і колібактеріоз - спостережено на перепелиних фермах Полтавської області, а на фермах Донецької - колібактеріоз і на одній фермі Одеської області - стафілококоз. Проведено штучне інфікування птиці ізольованою від перепелят кишковою паличкою з позитивним результатом.


Індекс рубрикатора НБУВ: П817.324 + П873.361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ніколаєнко С. М. 
Епідеміологічні аспекти пневмоцистозу у ВІЛ-інфікованих та осіб з неспецифічними захворюваннями легень і заходи щодо його профілактики : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.02 / С. М. Ніколаєнко; АМН України. Ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В.Громашевського. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Установлено рівні інфікованості пневмоцистами ВІЛ-інфікованих осіб з неспецифічними захворюваннями легень (НЗЛ) та визначено чинники, які сприяють інфікуванню пневмоцистами. Показано, що зазначене інфікування споживачів ін'єкційних наркотиків (СІН) відбувається за достовірно вищого вмісту лімфоцитів крові фенотипу CD4+ у крові, ніж у хворих, інфікованих статевим шляхом ВІЛ. Установлено, що епідеміологічні особливості пневмоцистозу за ВІЛ-інфекції/СНІД обумовлені можливістю реалізації в СІН двох механізмів передачі пневмоцист - крапельного та парентерального. Визначено рівні інфікування пневмоцистами пацієнтів з НЗЛ і показано їх залежність від гостроти, тяжкості, локалізації патологічного процесу у легенях, наявності в анамнезі життя виробничої шкідливості, звички паління, сезону року та кліматичних умов. Показано, що циркуляції пневмоцист у відділеннях для хворих зі СНІДом та пульмонологічних стаціонарах сприяє значна інфікованість пневмоцистами хворих з ВІЛ-інфекцією/СНІДом, пацієнтів з НЗЛ, медичного персоналу. Установлено, що кров осіб з ВІЛ-інфекцією/СНІДом у кашльовий аерозоль від хворих вміщують ДНК пневмоцист, відтак, можуть бути чинниками їх передачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.301.7-3 + Р514,0-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ніколаєнко С. М. 
Теоретико-методологічні основи управління інноваційним розвитком системи освіти України : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.06 / С. М. Ніколаєнко; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти". - К., 2009. - 44 c. - укp.

Комплексно визначено та науково обгрунтовано методологію, сучасні наукові підходи, принципи, тенденції та їх зв'язок з розвитком європейського та світового освітнього простору, напрями, умови, форми та технології управління інноваційним розвитком національної освіти України. Визначено об'єктивізовані показники оцінювання рівня управління інноваційними процесами освіти. Розроблено й обгрунтовано модель системи управління інноваційним розвитком національної системи освіти, її концептуальний, змістовий, технологічний і прогностичний рівні, а також схему її практичної реалізації. Науково обгрунтовано та втілено у практику на державному рівні нормативно-правову основу, на якій будується та функціонує стратегічна політика управління національною системою інноваційного розвитку освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч34(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пуцов В. І. 
Елективні програми з розвитку україномовної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти : навч.-метод. посіб. / В. І. Пуцов, М. І. Скрипник, Л. Я. Набока, Л. Т. Ніколенко, К. М. Старченко, В. Ю. Наумова, С. В. Ніколаєнко; АПН України, Ун-т менедж. освіти, Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К., 2010. - 115 c. - укp.

Проаналізовано особливості формування україномовної компетентності (УМК) в системі післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто питання вдосконалення офіційно-ділової мовленнєвої культури керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Подано програми з визначення рівня володіння педагогом українською мовою, розвитку складових УМК педагогів.

Проанализированы особенности формирования украиноязычной компетенции (УЯК) в системе последипломного педагогического образования. Рассмотрены вопросы усовершенствования официально-деловой речевой культуры руководителей общеобразовательных учебных заведений. Даны программы по определению уровня владения педагогом украинским языком, развития составляющих УЯК педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-919 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вясіліу Є. 
Аналіз послідовної атаки пасивного перехоплення декількох зловмисників на пінг-понг протокол з переплутаними парами кубітів / Є. Вясіліу, С. Ніколаєнко // Захист інформації. - 2013. - 15, № 1. - С. 39-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано послідовну атаку пасивного перехоплення двох і більшого числа зловмисників на оригінальний пінг-понг протокол з парами переплутаних кубітів. Одержано загальний рекурсивний вираз для імовірності d виявлення атаки довільної кількості n зловмисників, що дозволяє обчислити цю імовірність через відповідну імовірність при атаці n - 1 зловмисників. Показано, що збільшення кількості атакуючих у квантовому каналі призводить до збільшення ймовірності виявлення їх атаки легітимними користувачами. Одержано вирази для максимальної кількості інформації зловмисників при послідовній атаці двох і трьох зловмисників. Показано, що максимальна кількість інформації зловмисників визначається тим же виразом, що й у випадку атаки одного зловмисника, змінюється тільки величина d. Показано, що пінг-понг протокол з парами переплутаних кубітів вразливий до атаки пасивного перехоплення декількох зловмисників не більше, ніж до атаки одного.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-016.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22801 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського