Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (46)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Ніколаєва С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вісник Київського державного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2000. - 221 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 3). - укp.

Проаналізовано особливості навчання монологічного мовлення на основі автентичних навчальних відеокурсів. Наведено технологію реалізації формуючої індивідуалізації навчання профорієнтованого читання англійською мовою студентів технікумів і коледжів економічного профілю. Розглянуто інформаційні технології навчання іноземних мов, сучасні проблеми педагогіки та психології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/Пед. Псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ніколаєва С. Ю. 
Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підруч. для студ. вузів / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк, Т. І. Олійник, К. І. Онищенко, О. П. Петращук, Л. А. Сажко; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 1999. - 319 c. - Бібліогр.: с. 306-316. - укp.

Розглядаються система навчання іноземної мови та комунікативний підхід да її навчання, можливі цілі, зміст, принципи, методи і засоби навчання. Зроблений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов, зокрема, дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, висвітлюється проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов і система вправ для її формування. Показана технологія навчання мовних аспектів, практика роботи з граматичним, лексичним і фонетичним матеріалом. Досліджуються проблеми формування навичок і вмінь учнів у 4 видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, говорінні, читанні і письмі) та їх особливості. Викладені питання організації та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах: особливості навчання на різних ступенях, типи та структура уроків, планування навчального процесу і контроль у навчанні іноземної мови, можливості реалізації індивідуалізованого та інтенсивного навчання тощо. Дається короткий огляд методів навчання іноземних мов - перекладних, прямих, усного методу Г.Пальмера, методичної системи навчання М.Уеста, аудіо-лінгвального, сугестивного та комунікативного методів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогіка та психологія / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2000. - 214 с. - (Вісн. Київ. держ. лінгв. ун-ту; Вип. 2). - укp. - рус.

Розглянуто теоретичні передумови навчання іноземних мов, зокрема, лексико-граматичний аспект письма старшокласників за методом активізації резервних можливостей особистості та колективу. Визначено місце і роль культурно-країнознавчого аспекту в іншомовному спілкуванні. Викладено нові підходи до формування іншомовної компетенції усного та писемного спілкування, сучасні інформаційні технології навчання іноземних мов, проблеми підготовки вчителя іноземної мови, а також психологічні передумови розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ніколаєва С. Ю. 
Практикум з методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах (На матеріалі англійської мови) : Посіб. для студ. вищ. закл. освіти / С. Ю. Ніколаєва, Г. С. Бадаянц, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, К. І. Онищенко, Л. А. Сажко, Н. К. Скляренко, М. І. Соловей, Е. Г. Хоменко; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2001. - 296 c. - Бібліогр.: с. 289-290. - укp.

Використано результати сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень для апробації методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Запропоновано рекомендації щодо підготовки лекцій і практичних занять, самостійного опрацювання тем. Значну увагу приділено контролю та самоконтролю рівня сформованості професійно-методичної компетенції студентів. Наведено рекомендації щодо написання курсової, бакалаврської та дипломної робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА608210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми сучасної методики викладання іноземних мов / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 1998. - 232 с. - (Вісн. Київ. держ. лінгв. ун-ту. Сер. "Педагогіка та психологія"; Вип. 1). - укp. - рус.

Наведено психолінгвістичну характеристику текстів офіційно-ділових листів банківської справи. Розглядаються чинники, що впливають на успішність виконання тесту з іноземної мови, і шляхи подолання їх негативного впливу. Запропоновано модель навчального процесу для реалізації тестового контролю лексичного компоненту читання в немовному вузі, застосування алгоритмів у навчанні писемного мовлення, а також використання комп'ютерів для навчання граматики у вищих технічних навчальних закладах. Висвітлюються організаційно-методичні аспекти дистантного навчання іноземних мов тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69303/пед Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах / уклад.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 1999. - 191 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглядаються питання навчання різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, читання, письма та письмового мовлення, охарактеризовано кожен з видів мовленнєвої діяльності. Висвітлюються питання навчання учнів середніх навчальних закладів іншомовного матеріалу. Представлений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов. Дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, аналізується проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов. Показана технологія навчання іншомовного матеріалу, узагальнена практика роботи над граматичним, лексичним та фонетичним матеріалом, розкрита методика навчання техніки письма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2004. - 327 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 7). - укp.

Визначено психолого-педагогічні передумови навчання ділових переговорів англійською мовою. Розкрито психолінгвістичні аспекти мультилінгвального навчання майбутніх економістів. Розглянуто освітню анатомію як сучасну тенденцію процесу іншомовної освіти в початковій школі, а також вплив культури спілкування на формування моральних і культурних якісних показників учнівської молоді.

Определены психолого-педагогические предпосылки обучения ведения деловых переговоров на английском языке. Раскрыты психолингвистические аспекты мультилингвального обучения будущих экономистов. Рассмотрена образовательная анатомия как современная тенденция процесса иностранного образования в начальной школе, а также влияние культуры общения на формирование моральных и культурных качественных показателей учащейся молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих.н Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2005. - 324 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 8). - укp.

Наведено результати експериментальної перевірки ефективності методики навчання учнів школи англійського діалогічного мовлення з соціокультурним компонентом. Розглянуто систему вправ для навчання студентів аудіювання автентичних англомовних драматичних творів. Описано модель організації процесу навчання для формування у вчителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні, а також тематичну модель формування у молодших школярів стратегічної компетенції оволодіння іншомовним аудіюванням. Висвітлено етапи навчання професійно спрямованого англомовного монологу-повідомлення. Проаналізовано сучасні тенденції навчання студентів-іноземців іншомовного писемного мовлення. Розкрито лінгводидактичні основи формування у старшокласників соціокультурної компетенції у процесі читання. Викладено методичну типологію англомовних термінологічних словосполучень в аспекті формування у економістів мультилінгвальної лексико-граматичної компетенції. Представлено критерії відбору автентичних англомовних публіцистичних текстів для формування у вчителів соціокультурної компетенції у процесі читання.

Приведены результаты экспериментальной проверки эффективности методики обучения учеников школы английской диалогической речи с социокультурным компонентом. Рассмотрена система упражнений для обучения студентов аудированию автентичных англоязычных драматических произведений. Представлены модель организации процесса обучения для формирования у учителей профессионально ориентированной англоязычной грамматической компетенции в устной речи, а также тематическая модель формирования у младших школьников стратегической компетенции овладения иностранным аудированием. Освещены этапы обучения профессионально направленного англоязычного монолога-сообщения. Проанализированы современные тенденции обучения студентов-иностранцев иноязычной письменной речи. Раскрыты лингводидактические основы формирования у старшеклассников социокультурной компетенции в процессе чтения. Изложена методическая типология англоязычных терминологических словосочетаний в аспекте формирования у экономистов мультилингвальной лексико-грамматической компетенции. Представлены критерии отбора автентичных англоязычных публицистических текстов для формирования у учителей социокультурной компетенции в процессе чтения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ніколаєва С. Ю. 
Практикум з методики викладання англійської мови у середніх навчальних закладах : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. Ю. Ніколаєва, С. В. Гапонова, Н. К. Скляренко, Е. Г. Хоменко, Л. П. Голованчук. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К. : Ленвіт, 2004. - 360 c. - англ.

Запропоновано методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень. Наведено лінгвопсихологічну характеристику мовленнєвої діяльності для формування іншомовної комунікативної компетенції учнів. Розглянуто питання підготовки та складання курсового екзамену, захисту бакалаврської та дипломної робіт, а також особливості планування навчального процесу з англійської мови.

Предложены методики преподавания иностранных языков в средних учебных заведениях с учетом современных отечественных и зарубежных достижений. Приведена лингвопсихологическая характеристика речевой деятельности для формирования иностранной коммуникативной компетенции учеников. Рассмотрены вопросы подготовки и сдачи курсового экзамена, защиты бакалаврской и дипломной работ, а также особенности планирования учебного процесса по английскому языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912 + Ш143.21-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ніколаєва С. Ю. 
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2002. - 327 c. - укp.

Висвітлено всі розділи програми курсу методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень. Подано стислий аналіз понять і визначень методичних категорій, розглянуто сучасний стан вивчення проблеми викладання. Наведено приклади англійською, німецькою, французькою та іспанською мовами.

Представлены все разделы программы курса методики преподавания иностранных языков в средних учебных заведениях с учетом современных отечественных и зарубежных исследований. Дан короткий анализ понятий и определений методических категорий, рассмотрено современное состояние изучения проблемы преподавания. Приведены примеры английским, нимецким, французским и испанским языками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС36330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2002. - 338 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 5). - укp.

Висвітлено проблеми підготовки вчителя іноземної мови. Проаналізовано чинні програми методичної підготовки та навчальні посібники для майбутніх учителів іноземних мов. Викладено нові підходи до формування іншомовної компетенції усного та писемного спілкування, мовної компетенції. Розглянуто систему вправ для навчання іншомовного аудіювання, читання та одночасного аудіювання і читання аудіокнижок художніх творів. Наведено результати експериментального дослідження навчання писемного професійного мовлення студентів фінансово-економічних спеціальностей, результати експериментального навчання техніки читання англійською мовою учнів початкової школи. Висвітлено етапи навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням їх когнітивних стратегій. Розкрито теоретичні передумови формування іншомовної комунікативної компетенції, психофізіологічні передумови створення двоступеневої системи навчання іноземних мов у початковій школі, педагогічні аспекти їх навчання у магістратурі. Описано особливості навчання іноземної мови за проектною методикою, сучасні інформаційні технології навчання.

Освещены проблемы подготовки учителя иностранного языка. Проанализированы действующие программы методической подготовки и учебные пособия для будущих учителей иностранных языков. Изложены новые подходы к формированию иноязычной компетенции устного и письменного общения, языковой компетенции. Рассмотрена система упражнений для обучения иноязычному аудированию, чтению и одновременному аудированию и чтению аудиокниг художественных сочинений. Приведены результаты экспериментального исследования обучения письменной профессиональной речи студентов финансово-экономических специальностей, результаты экспериментального обучения техники чтения на английском языке учеников начальной школы. Освещены этапы обучения студентов-экономистов английской специальной лексике с учетом их когнитивных стратегий. Раскрыты теоретические предпосылки формирования иноязычной коммуникативной компетенции, психофизиологические предпосылки создания двухступенчатой системы обучения иностранному языку в начальной школе, педагогические аспекты его обучения в магистратуре. Описаны особенности обучения иностранному языку за проектной методикой, современные информационные технологии его обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ш12-91я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ніколаєва С. Ю. 
Педагогічна практика з методики викладання іноземних мов : Посіб. для студ. / С. Ю. Ніколаєва, В. В. Черниш, Г. С. Бадаянц, О. Б. Бігич, Г. Е. Борецька, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Л. П. Голованчук, К. І. Онищенко, Л. М. Пасічник. - К. : Ленвіт, 2003. - 250 c. - Бібліогр.: с. 234-242. - укp.

Визначено головні завдання та зміст педагогічної практики студентів-філологів. Висвітлено права та обов'язки студента-практиканта. Розкрито зміст навчально-виховної, позакласної та науково-дослідної роботи під час педагогічної практики. Наведено критерії оцінювання роботи студентів за підсумками практики, зразки оформлення звітної документації.

Определены главные задания и содержание педагогической практики студентов-филологов. Освещены права и обязанности студента-практиканта. Раскрыто содержание учебно-воспитательной, внеклассной и научно-исследовательской работы во время педагогической практики. Приведены критерии оценки работы студентов по итогам практики, примеры оформления отчетной документации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2006. - 247 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 10). - укp.

Висвітлено теоретичні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи. Проаналізовано ефективність методики навчання учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою. Описано модель навчання студентів мовних спеціальностей написання наукового проблемно-тематичного повідомлення англійською мовою, а також модель навчального процесу з навчання учителів читання англомовних газетно-журнальних статей. Розкрито методичні засади використання мовного портфеля у процесі навчання англійського писемного мовлення студентів-філологів та методичні аспекти інтерпретації лінгвостилістичних засобів художніх текстів у процесі навчання читання у ВНЗ. Наведено методичну класифікацію англійських фразеологізмів. Визначено соціокультурні особливості продукування німецькомовного монологу-презентації.

Освещены теоретические предпосылки дифференцированного обучения англоязычному аудированию учеников начальной школы. Проанализирована эффективность методики обучения учителей использовать паралингвистические средства в устном общении на английском языке. Описаны модель обучения студентов языковых специальностей написанию научного проблемно-тематического сообщения на английском языке, а также модель учебного процесса по обучению учителей чтению англоязычных газетно-журнальных публикаций. Раскрыты методические основы использования языкового портфеля в процессе обучения английской письменной речи студентов-филологов и методические аспекты интерпретации лингвостилистических средств художественных текстов в процессе обучения чтению в ВУЗ. Приведена методическая классификация английских фразеологизмов. Определены социокультурные особенности продуцирования немецкоязычного монолога-презентации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2006. - 188 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 11). - укp.

Проаналізовано психологічні передумови створення презентації-реклами та презентації-доповіді німецькою мовою. Наведено критерії відбору автентичних аудіотекстів для навчання учителів англомовного професійно-спрямованого аудіювання. Висвітлено методичні засади навчання магістрантів професійно-орієнтованого читання наукових англомовних текстів. Описано модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики за умов кредитно-модульної системи. Розглянуто питання автономного навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей, формування у вчителів умінь використання аудіокнижок на уроках англійської мови.

Проанализированы психологические предпосылки создания презентации-рекламы и презентации-доклада на немецком языке. Приведены критерии отбора автентических аудиотекстов для обучения учителей англоязычного профессионально-направленного аудиирования. Освещены методические основы обучения магистрантов профессионально-ориентированному чтению научных англоязычных текстов. Описана модель организации процесса обучения иноязычной профессиональной лексики в условиях кредитно-модульной системы. Рассмотрены вопросы автономного обучения иностранному языку студентов технических специальностей, формирования у учителей умений использования аудиокниг на уроках английского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2007. - 211 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 12). - укp.

Визначено теоретичні передумови навчання учнів початкових шкіл іноземної мови на основі комунікативно-ігрової діяльності, психофізіологічні передумови навчання молодших школярів французького діалогічного мовлення, методичні передумови використання методу проектів для навчання маркетологів професійно-орієнтованого англійського мовлення. Викладено методику навчання студентів-магістрів технічних спеціальностей написання рефератів англійською мовою. Описано модель навчання писемної ділової англійської мови з використанням електронного підручника. Проаналізовано психолінгвістичні та лінгвістичні особливості реферування текстів професійного спрямування, особливості формування граматичної компетенції у викладачів французької мови в контексті нейропедагогічного підходу. Розкрито зміст індивідуального та диференційованого підходів до навчання іноземної мови старшокласників. Наведено сутнісні характеристики функціональної моделі дослідження досвіду самонавчання іноземних мов. Розглянуто питання професійно-методичної підготовки учителів іноземної мови до використання мультимедійних курсів.

Определены теоретические предпосылки обучения учеников начальных школ иностранному языку на основе коммуникативно-игровой деятельности, психофизиологические предпосылки обучения младших школьников французской диалогической речи, методические предпосылки использования метода проектов для обучения маркетологов профессионально-ориентированной английской речи. Изложена методика обучения студентов-магистров технических специальностей написания рефератов на английском языке. Описана модель обучения письменного делового английского языка с использованием электронного учебника. Проанализированы психолингвистические и лингвистические особенности реферирования текстов профессионального направления, особенности формирования грамматической компетенции у преподавателей французского языка в контексте нейропедагогического подхода. Раскрыто содержание индивидуального и дифференцированного подходов к обучению иностранного языка старшеклассников. Приведены сущностные характеристики функциональной модели исследования опыта самообучения иностранных языков. Рассмотрены вопросы профессионально-методической подготовки учителей иностранного языка к использованию мультимедийных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2007. - 177 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 13). - укp.

Розглянуто питання використання відеозаписів для оцінювання англійського діалогічного спілкування філологів. Проаналізовано ефективність навчання англомовного аудіювання з використанням відеофонограми зі спрямуванням на німецьку мову, менеджерів писемному діловому спілкуванню англійською мовою з використанням електронного підручника. Розкрито методичні засади реферування англомовних професійних текстів. Описано типологію помилок студентів-філологів у процесі оволодіння системою письма французькою мовою після англійської, модель організації навчального процесу з формування усної англомовної перекладацької компетенції. Визначено шляхи реалізації когнітивного підходу до формування в студентів граматичної компетенції стосовно іспанської мови.

Рассмотрены вопросы использования видеозаписей для оценки английского диалогического общения филологов. Проанализированы эффективность обучения англоязычному аудиированию с использованием видеофонограммы с направлением на немецкий язык, менеджеров письменному деловому общению на английском языке с использованием электронного учебника. Раскрыты методические основы реферирования англоязычных профессиональных текстов. Описаны типология ошибок студентов-филологов в процессе овладения системой письма на французском языке после английского, модель организации учебного процесса по формированию устной англоязычной переводческой компетенции. Определены пути реализации когнитивного подхода к формированию у студентов грамматической компетенции в испанском языке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ніколаєва С. О. 
Вплив іноземного капіталу на капіталізацію банківської системи України / С. О. Ніколаєва // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 2. - С. 328-333. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Ніколаєва С. О. 
Сучасний стан та перспективи розвитку лізингових компаній в Україні / С. О. Ніколаєва, І. С. Каракулова // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Євроінтеграц. курс України: фін. вимір. - 2006. - Вип. 3 ч. 1. - С. 118-124. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Ніколаєва С. Ю. 
Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці) : навч. посіб. / С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 2008. - 286 c. - укp.

Висвітлено лінгвопсихологічні засади навчання іноземних мов, розглянуто загальні питання та етапи розвитку методики їх викладання. Розкрито особливості формування мовної/лінгвістичної та мовленнєвої компетенції, описано систему навчання іноземної мови. Визначено основні завдання, цілі, етапи, психологічні закономірності, зміст і принципи навчання другої іноземної мови. Розглянуто характеристики граматико-перекладного, текстуально/лексико-перекладного, прямого, аудіолінгвального, аудіовізуального та комунікативного методів навчання іноземної мови, а також методів Г. Пальмера, М. Уеста, Г. Лозанова та методу проектів. Наведено матеріали про організацію та забезпечення процесу навчання іноземної мови у середніх навчальних закладах. Теоретичний матеріал курсу методики викладення іноземних мов узальнено та подано у вигляді опорних структурно-логічних схем і таблиць.

Освещены лингвопсихологические основы изучения иностранных языков, рассмотрены общие вопросы и этапы развития методики их преподавания. Раскрыты особенности формирования языковой/лингвистической и речевой компетенции, описана система изучения иностранного языка. Определены основные задачи, цели, этапы, психологические закономерности, содержание и принципы обучения второго иностранного языка. Рассмотрены характеристики граматико-переводного, текстуально/лексико-переводного, прямого, аудио-лингвального, аудио-визуального и коммуникативного методов изучения иностранного языка, а также методов Г. Пальмера, М. Уэста, Г. Лозанова и метода проектов. Изложены материалы об организации и обеспечении процесса обучения иностранного языка в средних учебных заведениях. Теоретический материал курса методики преподавания иностранных языков обобщен и подан в виде опорных структурно-логических схем и таблиц.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ніколаєва С. В. 
Прегравідарна підготовка та ведення вагітності у пацієнток з невиношуванням вагітності на фоні герпесвірусної інфекції : автореф. дис... канд. мед. наук / С. В. Ніколаєва; Одес. держ. мед. ун-т. - О., 2007. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514.37 + Р716.218.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352226 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського