Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Нечепоренко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
| | | | |
1. |
Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. Вип. 11 / ред.: Л. С. Нечепоренко; Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж. - Х. : Основа, 2004. - 230 с. - укp.Розглянуто питання двомовності в Україні як педагогічну проблему. Описано інноваційні технології етнокультурного виховання старшокласників, особливості виховання студентів - майбутніх менеджерів. Викладено системний підхід до реформування освіти в Україні. Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження професійних якостей педагога, проаналізовано розвиток морально-регулятивних якостей у майбутнього вчителя, діяльність студентського самоврядування у ВНЗ. Рассмотрены вопросы двуязычия в Украине как педагогическая проблема. Описаны инновационные технологии этнокультурного воспитания старшеклассников, особенности воспитания студентов - будущих менеджеров. Изложен системный подход к реформированию образования в Украине. Раскрыты теоретико-методологические основы исследования профессиональных качеств педагога, проанализированы развитие морально-регулятивных качеств у будущего учителя, деятельность студенческого самоуправления в ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж69289 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. Вип. 12 / ред.: Л. С. Нечепоренко; Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж. - Х., 2004. - 230 с. - укp.Розглянуто питання підготовки студентів - майбутніх вчителів до професійної діяльності, педагогічні умови формування їх інтересу до науково-педагогічних знань у навчальному процесі. Викладено нові підходи до формування наукового світогляду студентів. Проаналізовано вплив вербального засобу спілкування на процес міжкультурної комунікації в українській системі вищої освіти, педагогічний вплив комунікативної культури педагога на формування учнівського колективу, розвиток емоційно-комунікативних якостей як складової формування лідерських якостей майбутнього педагога. Описано педагогічні механізми впливу телебачення на соціальне виховання студентів. Рассмотрены вопросы подготовки студентов - будущих учителей к профессиональной деятельности, педагогические условия формирования их интереса к научно-педагогическим знаниям в учебном процессе. Изложены новые подходы к формированию научного мировоззрения студентов. Проанализированы влияние вербального средства общения на процесс межкультурной коммуникации в украинской системе высшего образования, педагогическое влияние коммуникативной культуры педагога на формирование ученического коллектива, развитие эмоционально-коммуникативных качеств как составной части формирования лидерских качеств будущего педагога. Описаны педагогические механизмы влияния телевидения на социальное воспитание студентов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69289 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Наукові записки кафедри педагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: Л. С. Нечепоренко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х. : Константа, 2001. - 255 с. - укp.Висвітлено соціально-педагогічні аспекти діяльності органів міського самоврядування. Проаналізовано історико-педагогічні умови формування соціального досвіду студентів як шлях до успіху. Розглянуто педагогічні умови поліпшення підготовки майбутніх менеджерів у бізнес-коледжі. Вивчено проблему інтеграції педагогіки в теорію, практику та мистецтво управління. Досліджено проблеми взаємовідносин вчителів та учнів у процесі навчання та виховання. Визначено соціально-педагогічні засади виховання студентів медичних університетів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж69289 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Нечепоренко Л. С. Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка : Навч. посіб. / Л. С. Нечепоренко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х. : "Основа", 2001. - 237 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.Розкрито зміст онтопедагогіки та інвайронментальної педагогіки. Висвітлено єдність онтопедагогіки з інвайронментальною педагогікою. Розглянуто психологічну культуру особи як умову правильного вибору в житті. Проаналізовано мовленнєву діяльність особи як шлях до інтеграції та збереження рівня порозуміння. Акцентовано увагу на питаннях краси та здоров'я. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА614804 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Наукові записки кафедри педагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Л. С. Нечепоренко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж. - Х., 2002. - 263 с. - укp.Розглянуто мовленнєву культуру вчителя в контексті його педагогічної майстерності, мовленнєву культуру студента як елемент особистісної культури. Висвітлено проблеми гуманізації та гуманітаризації у галузі неперервної освіти. Описано теорію нейролінгвістичного програмування в технології конструювання позитивного іміджу вчителя, нові технології в методиці навчання української мови, методику формування культури мовлення студентів. Проаналізовано значення фізичного виховання у процесі підготовки майбутніх професіоналів-лідерів. Розкрито зміст теоретичної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в Україні. Рассмотрены речевая культура учителя в контексте его педагогического мастерства, речевая культура студента как элемент личностной культуры. Освещены проблемы гуманизации и гуманитаризации в области непрерывного образования. Описаны теория нейро-лингвистического программирования в технологии конструирования положительного имиджа учителя, новые технологии в методике обучения украинскому языку, методика формирования культуры речи студентов. Проанализировано значение физического воспитания в процессе подготовки будущих профессионалов-лидеров. Раскрыто содержание технической подготовки будущих учителей физического воспитания в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69289 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Нечепоренко Л. С. Методологія і ідеологія онто-інвайронментальної педагогіки (педагогіка гармонізації і злагоди особистості з довкіллям) : Моногр. / Л. С. Нечепоренко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 207 c. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.Викладено основи методологічного підгрунтя онто-інвайронментальної педагогіки. Висвітлено ідею єдності онтопедагогіки з інвайронментальною та загальною педагогікою, телеологію педагогіки, особистісний сенс життя. Розглянуто питання онто-інвайронментальності педагогіки йоги. Описано акмеологічну парадигму як методологічну засаду онто-інвайронментальної педагогіки. Розкрито сутність загальної педагогіки та проаналізовано її ідеологічне і методологічне значення для розвитку онто-інвайронментального напрямку. Изложены методологические основы онто-инвайронментальной педагогики. Освещены идея единства онтопедагогики с инвайроментальной и общей педагогикой, телеология педагогики, личностный смысл жизни. Рассмотрены вопросы онто-инвайронментальности педагогики ёги. Описана акмеологическая парадигма как методологическая основа онто-инвайроментальной педагогики. Раскрыта сущность общей педагогики и проанализированы идеологическое и методологическое значения для развития онто-инвайроментального направления. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА646538 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. Вип. 10 / ред.: Л. С. Нечепоренко; Ін-т сходознавства і міжнар. відносин "Харк. колегіум", Харк. пед. коледж. - Х. : Основа, 2003. - 231 с. - укp.Розглянуто педагогічні умови підготовки до соціальної адаптації студентів бізнес-коледжу. Розкрито особливості технології самореалізації особистості старшокласників у системі навчання. Викладено концепти професійної адаптації педагога. Описано метод проектів як нетрадиційну форму проведення практичних занять з підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності, принципи адаптації іноземних студентів в Україні. Проаналізовано розвиток перспективного мислення як умову формування конкурентної спроможності студентів. Висвітлено педагогічні технології виховної діяльності у позашкільних навчальних закладах. Рассмотрены педагогические условия подготовки к социальной адаптации студентов бизнес-колледжа. Раскрыты особенности технологии самореализации личности старшеклассников в системе обучения. Изложены концепты профессиональной адаптации педагога. Описаны метод проектов как нетрадиционная форма проведения практических занятий по повышению эффективности подготовки студентов к профессиональной деятельности, принципы адаптации иностранных студентов в Украине. Проанализировано развитие перспективного мышления как условие формирования конкурентной способности студентов. Освещены педагогические технологии воспитательной деятельности во внешкольных учебных заведениях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж69289 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. Вип. 16 / ред.: Л. С. Нечепоренко. - Х. : Вид-во "Основа", 2006. - 280 с. - укp.Розглянуто питання соціалізації студентів засобами мовленнєвої діяльності. Наведено характеристики життєвих стратегій студентів за умов трансформаційного суспільства. Визначено місце освітніх технологій у гуманістичній педагогіці. Проаналізовано роль толерантних відносин студентів у підвищенні ефективності їх навчально-пізнавальної діяльності, психолого-педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів, психологічні основи формування професійної комунікативної компетентності студентів технічних ВНЗ. Висвітлено взаємозв'язок освіти та виховання як умову адаптації іноземних студентів до навчального процесу в Україні. Рассмотрены вопросы социализации студентов в контексте речевой деятельности. Приведены характеристики жизненных стратегий студентов в условиях трансформационного общества. Определено место образовательных технологий в гуманистической педагогике. Проанализированы роль толерантных отношений студентов в повышении эффективности их учебно-познавательной деятельности, психолого-педагогические условия эффективности самостоятельной работы студентов, психологические основы формирования профессиональной коммуникативной компетентности студентов технических ВУЗ. Освещена взаимосвязь образования и воспитания как условие адаптации иностранных студентов к учебному процессу в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69289 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Нечепоренко Л. С. До 160-річчя кафедри педагогіки : наук. доп. / Л. С. Нечепоренко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2010. - 38 c. - укp.Висвітлено історію розвитку та сучасний стан науково-дослідної та навчально-методичної роботи кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Увагу приділено проблемам онто-інвайронментального виховання студентів в контексті їх підготовки до успішної педагогічної діяльності. Освещены история развития и современное состояние научно-исследовательской и учебно-методической работы кафедры педагогики Харьковского национального университета им. В.Н. Каразина. Уделено внимание проблемам онто-инвайронментального воспитания студентов в контексте их подготовки к успешной педагогической деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)718.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р117091 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Нечепоренко Л. С. Педагогічна майстерність : монографія / Л. С. Нечепоренко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2009. - 276 c. - Бібліогр.: с. 266-272. - укp.Проаналізовано теоретичні, методологічні та практичні засади педагогічної майстерності (ПМ). Увагу приділено емоційно-вольовим аспектам ПМ. Розкрито проблеми розробки нових технологій формування ПМ вчителя на базі онтоінвайронментальної педагогіки. Висвітлено історико-педагогічні засади теорії та практики виховання в системі формування ПМ. Проанализированы теоретические, методологические и практические основы педагогического мастерства (ПМ). Уделено внимание эмоционально-волевым аспектам ПМ. Раскрыты проблемы разработки новых технологий формирования ПМ учителя на базе онтоинвайронментальной педагогики. Освещены историко-педагогические основы теории и практики воспитания в системе формирования ПМ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА721768 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Нечепоренко Л. С. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті ім. В. Н. Каразіна : до 160-річчя каф. педагогіки : монографія / Л. С. Нечепоренко, С. М. Куліш ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Каф. педагогіки. - Х., 2010. - 212 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.Розглянуто питання відкриття кафедри педагогіки в 1850 р., надано відповідну оцінку й аналіз сучасного стану науково-дослідної, навчальної та методичної роботи. Визначено основні напрямки пошуків - підготовка студентів до навчальної діяльності шляхом залучення їх до вивчення глибоких наукових джерел і навчально-виховної та методичної діяльності з метою підготовки їх до роботи в школі. Зазначено, що провідним є онто-інвайроментальне виховання студентів з погляду підготовки їх до успішної професійної діяльності, спрямованої на формування позитивного почуття, бажання, намірів, створення активно-позитивного морально-духовного мікроклімату. Розглянуто формування успішної особистості, готової до співпраці з іншими, що є унікальним екзотеричним завданням. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)718.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА735289 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Нечепоренко Л. С. Професійно-педагогічна діяльність М. О. Корфа : монографія / Л. С. Нечепоренко, О. І. Попельнюх; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2010. - 213 c. - укp.Розглянуто науково-педагогічну та просвітницьку діяльність М. О. Корфа. Охарактеризовано розроблену ним модель земської народної школи. Визначено систему принципів загальнопедагогічних і дадактичних праць М. О. Корфа, виявлено етапи, методи та форми його професійно-педагогічної діяльності. Розкрито можливості використання педагогічної спадщини М. О. Корфа за сучасних умов. Рассмотрена научно-педагогическая и просветительская деятельность Н. А. Корфа. Охарактеризована разработанная им модель земской народной школы. Определена система принципов общепедагогических и дидактических трудов Н. А. Корфа, выявлены этапы, методы и формы его профессионально-педагогической деятельности. Раскрыты возможности использования педагогического наследия Н. А. Корфа в современных условиях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-8 Корф, М. О.
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА732507 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Нечепоренко Л. С. Визначення сутності онто-інвайроментальної педагогіки / Л. С. Нечепоренко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 3. - С. 107-112. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розкрито телеологію педагогіки як наукове обґрунтування постановки і роз’яснення мети та конкретних завдань навчання і виховання, що забезпечують гармонійний розвиток особистості. Телеологію педагогіки проаналізовано як задоволення різнобічних потреб будь-якими способами, через постійний процес пошуку гармонії та злагоди із собою і довкіллям. Раскрыта телеология педагогики как научное обоснование постановки и решения цели и конкретных задач обучения и воспитания, обеспечивающих гармоничное развитие личности. Телеология педагогики проанализирована как удовлетворение разносторонних потребностей любыми способами, через постоянный процесс поиска гармонии и согласия с собой и окружающей средой. It is disclosed the teleology of pedagogy as a scientific basis for formulating and solving goal and specific objectives of training and education to ensure the harmonious development of the individual, leads to success . Teleology pedagogy analyzed as meeting diverse needs in any way, through a constant process of finding harmony and agreement with them, with the consent of the environment. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|