Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Набок М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Набок М.  
Штрихи до характеристики світогляду героїв українських народних дум / М. Набок // Нар. творчість та етнографія. - 2003. - № 4. - С. 95-102. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено відомості про зміст українських народних дум "Плач невольника", "Хмельницький і Барабаш", "Маруся Богуславка" та ін. Зазначено, що народний епос розкриває внутрішній світ української душі, а через дії та вчинки героїв дум простежується релігійність народу, пошана до звичаїв, обрядів, традицій. Зроблено висновок, що релігійність героїв українських народних дум є синтезом язичницьких і християнських народних вірувань.

Приведены сведения о содержании украинских народных дум "Плач невольника", "Хмельницкий и Барабаш", "Маруся Богуславка" и др. Указано, что народный эпос раскрывает внутренний мир украинской души, а через действия и поступки героев дум прослеживается религиозность народа, уважение к обычаям, обрядам, традициям. Сделан вывод, что религиозность героев украинских народных дум является синтезом языческих и христианских народных верований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1Ук)-613

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Набок М. В. 
Резерви модернізації малочисельної сільської школи / М. В. Набок // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 111-115. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто специфічні соціальні, організаційні та психолого-педагогічні аспекти управління малочисельною сільською школою, які виникають внаслідок реформування аграрного сектору економіки, та обгрунтовано необхідність особливого підходу до її модернізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Набок М. В. 
Соціально-педагогічні засади управління освітою сільського району в сучасних умовах : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. В. Набок; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

На підставі аналізу теорії та практики управління освітніми системами сільських районів визначено впливові чинники, які спричинили труднощі, наявні у сільських школах. Виявлено специфічний взаємозв'язок між економічною та загальнокультурною сферами життя села, та доведено необхідність удосконалення управління освітою у селах України. Установлено, що для концептуального визначення перспектив розвитку сільської освіти необхідно здійснити соціально-економічний прогноз і розробити програму розвитку економіки та соціуму села з урахуванням його особливостей. Виявлено та теоретично обгрунтовано соціально-педагогічні засади управління освітою сільського населення за сучасних умов, впровадження яких передбачає здійснення узгоджених соціальних і організаційно-педагогічних заходів. Структура даних засад складається з чотирьох частин, кожна з яких розкриває зміст діяльності відділу освіти відповідно до сучасного змісту функцій управління. Експериментально доведено, що впровадження соціально-педагогічних засад до практики сприяє підвищенню ефективності управлінської діяльності відділу освіти сільського населення. Розроблено практичні рекомендації щодо підвищення ефективності управління освітою даної частини населення України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Набок М. М. 
Українські народні думи: типологія героя і особливості національного характеру : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.07 / М. М. Набок; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2010. - 18 c. - укp.

Досліджено жанрову природу думового епосу, національну своєрідність характеру епічного героя, типологію дум, специфіку їх образотворення. Розроблено зіставлення героїв українських народних дум та героїв епосів інших народів світу. Визначено спільні та відмінні сюжетно-композиційні елементи у їх творенні. Показано, що своєрідність національного характеру епічного героя дум визначається психологізмом, особливістю епічного та ліричного зображення, народною філософічністю. На підставі аналізу вперше в фольклористиці виділено типи епічного героя народних дум: первісно-поетичний, епічний тип героя українських народних дум, епічно-героїчний, родинно-побутовий, комедійно-сатиричний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(4УКР)-613

Шифр НБУВ: РА369547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Набок М. В. 
Оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону: теорія та технологія : монографія / М. В. Набок; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К. : Пед. думка, 2013. - 217 c. - Бібліогр.: с. 195-217 - укp.

Розглянуто актуальні питання розробки моделі та технології оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону. Узагальнено особливості і тенденції існуючої практики оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону та вплив ефективності управління на розвиток системи загальної середньої освіти. Охарактеризовано взаємозв'язок ефективності управління та якості загальної середньої освіти. Обгрунтовано модель оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону за домінуючим критерієм та технологію оцінювання ефективності управління. Описано напрями вдосконалення оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Набок М. 
Сільська школа сьогодні: організаційно-правові та фінансові проблеми управління / М. Набок // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 1. - С. 4-9. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості освіти сільських районів України взагалі та в контексті важливого чинника соціальних перетворень зокрема. Проаналізовано актуальні проблеми сільської школи: недостатнє і нераціональне бюджетне фінансування, погіршення демографічної ситуації, відтік кваліфікованих педагогічних кадрів, панування репродуктивних методів навчання тощо. Внесено пропозиції до Верховної Ради України щодо врегулювання проблем розподілу повноважень місцевого самоврядування та підвищення самостійності шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Набок М. 
Підвищення ефективності управління - визначальний чинник загальної середньої освіти / М. Набок // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 61-66. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою як визначального чинника розвитку її системи. Визначено особливості управління системою загальної середньої освіти за сучасних умов. Розглянуто низку управлінських аспектів, яких потребує модернізація освіти. Зазначено, що методи й прийоми управління освітою мають враховувати цілісність бачення перспектив її розвитку на рівні регіону, грунтуватися на постійному аналізі ситуації та коригуванні робочих планів з урахуванням запитів і потреб населення та громадських інституцій.

Обосновано повышение эффективности государственного управления средним образованием как определяющего фактора развития ее системы. Определены особенности управления системой общего среднего образования в современных условиях. Представлен ряд управленческих аспектов, которых требует модернизация образования. Указано, что методы и приемы управления образованием должны учитывать целостность видения перспектив ее развития на уровне региона, основываться на постоянном анализе ситуации и корректировке рабочих планов с учетом запросов и потребностей населения и общественных институтов.

Improve governance in secondary education as a determining factor in the development of its system. The features of the control system of secondary education in the modern world. Presents a number of managerial aspects, which requires modernization ofeducation. Indicated that the methods and techniques of management education should consider the integrity of the vision of its development at the regional level, based on a continuous analysis of the situation and adjusting business plans based on the needs and requirements of the public and public institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Набок М. 
Соціально-педагогічні аспекти управління сільською школою в умовах реформування освіти України / М. Набок // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 3. - С. 123-128. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто соціальні та психолого-педагогічні аспекти управління сільською школою, що виникають внаслідок соціально-економічних перетворень в аграрному секторі економіки та в умовах реформування освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Набок М. 
Курсове підвищення кваліфікації державних службовців освітньої галузі за очно-дистанційною формою навчання / М. Набок // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 31-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено особливості підвищення кваліфікації державних службовців освітньої галузі у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) Університету менеджменту освіти. Розглянуто запропоноване ЦІППО курсове підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів відділів та управлінь освіти. Розкрито його характерні якості: теоретичне обгрунтування проблем реальної практики, можливість коригування навчальних планов і програм, можливість підвищення кваліфікації за індивідуальним планом, широке використання активних та інтерактивних методів навчання, орієнтація навчального процесу переважно на групові форми роботи, на модель державного службовця, компетентного також у сфері психолого-педагогічних, технологічних знань. Курс стимулює самостійну роботу і посилює її роль у курсовий та післякурсовий періоди, пізнавальна діяльність слухачів стимулюється відповідним ресурсним забезпеченням.

Рассмотрены особенности повышения квалификации государственных служащих образования в Центральном институте последипломного педагогического образования (ЦИППО) Университета менеджмента образования. Представлено предложенное ЦИППО курсовое повышение квалификации руководителей и специалистов отделов и управлений образования. Раскрыты его характерные качества: теоретическое обоснование проблем реальной практики, возможность корректировки учебных планов и программ, возможность повышения квалификации по индивидуальному плану, широкое использование активных и интерактивных методов обучения, ориентация учебного процесса преимущественно на групповые формы работы, на модель государственного служащего, компетентного, в том числе, в сфере психолого-педагогических, технологических знаний. Курс стимулирует самостоятельную работу и усиливает ее роль в курсовой и послекурсовой периоды, познавательная деятельность слушателей стимулируется соответствующим ресурсным обеспечением.

The article discusses the features of raising civil servants qualification educational field for full-time-distance form of training in the Central Institute for postgraduate education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Набок М. 
Оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону. Правові аспекти та реальна практика / М. Набок, Л. Макриця // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зроблено аспектний аналіз реальної практики та чинної нормативної бази щодо оцінювання ефективності управління освітою регіону. Виокремлено основні напрями його розвитку відповідно до тенденцій, що складаються у сфері регіонального управління освітою. Відзначено, що оцінювання ефективності функціонування освітніх систем міст і районів Київської області встановлюється на основі "Положення про рейтингову систему оцінювання ефективності їх функціонування", і на підставі якого діє управління освіти і науки обласної державної адміністрації. Зазначено, що оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону має бути системним і здійснюватися за науково обгрунтованою технологією, відсутність теоретичної розробки якої, зокрема показників і критеріїв, не дають змоги об'єктивно її оцінювати.

Сделан аспектный анализ реальной практики и действующей нормативной базы по оцениванию эффективности управления образованием региона. Выделены основные направления его развития в соответствии с тенденциями, которые складываются в сфере регионального управления образованием. Отмечено, что оценка эффективности функционирования образовательных систем городов и районов Киевской области устанавливается на основании "Положения о рейтинговой системе оценки эффективности их функционирования", и на основании которого действует Управление образования и науки областной государственной администрации. Указано, что оценка эффективности управления средним образованием региона должна быть системной и осуществляться по научно обоснованной технологии, отсутствие теоретической разработки которой, в частности показателей и критериев, не позволяют объективно ее оценивать.

Normative principles and real practice of evaluation of efficiency of management of region universal middle education are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Набок М. В. 
Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок // Шлях освіти. - 2012. - № 4. - С. 18-23. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано та порівняно з європейськими нормативами підходи та реальну практику застосування моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону як основу оцінювання ефективності регіональної системи управління загальною середньою освітою. Розглянуто напрями моніторингових досліджень відповідно до річних планів роботи відділів управлінь освітою в регіоні. Відзначено, що основне місце в діяльності регіональних моніторингових структур належить питанням організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання випускників ЗНЗ. Акцентовано увагу на необхідності розв’язання першочергових базових проблем школи, а саме: покращання підготовки вчителів, удосконалення підручників, упровадження державного тестування навчальних досягнень, збільшення впливу місцевої громади на навчальні програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Набок М. 
Оцінювання ефективності діяльності державних службовців відділів (управлінь )освіти райдержадміністрацій та міськвиконкомів / М. Набок // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2. - С. 79-81. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З’ясовано актуальність розробки концепції реформування системи підготовки кадрів для державної служби. Акцентовано увагу на тому, що перед державою стоїть завдання запровадження цілеспрямованої, системної й послідовної державної кадрової політики, яка має грунтуватися на чіткому уявленні про особливості та перспективи розвитку українського суспільства з урахуванням як світових тенденцій розвитку цивілізації, так і власних національних інтересів та культурно-історичних особливостей, для чого необхідно створити ефективну систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, спроможних забезпечити розвиток системи місцевого самоврядування, що сприятиме ефективному функціонуванню системи державного управління, зокрема: раціональному використанню потенціалу державних службовців вищого корпусу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Набок М. В. 
Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано поняття якості загальної середньої освіти (ЗСО) як одного із засобів оцінювання ефективності управління освітою регіону. Визначено якість освіти фахівця як сукупність набутих характеристик, що відображають його здатність здійснювати професійну діяльність відповідно до вимог розвитку економіки, з врахуванням соціальної відповідальності за результати професійної діяльності. На основі дослідження ефективності управління ЗСО запропоновано визначити брати якість освіти як один із багатьох важливих критеріїв її ефективності.

Проанализировано понятие качества общего среднего образования (ОСО) как одного из средств оценки эффективности управления образованием региона. Определено качество образования специалиста как совокупность приобретенных характеристик, отражающих его способность осуществлять профессиональную деятельность в соответствии с требованиями развития экономики, с учетом социальной ответственности за результаты профессиональной деятельности. На основе исследования эффективности управления ОСО предложено определять качество образования как один из многих важных критериев его эффективности.

Analyzes the concept of quality of secondary education (QSA) as a means of evaluating the effectiveness of management education in the region. Determine the quality of education as a collection specialist acquired characteristics, reflecting its ability to carry out professional activities in accordance with the requirements of economic development with an understanding of social responsibility for professional practice. Based on the study the effectiveness of QSA scientists propose to take the quality of education as one of many important criteria for effectiveness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч34(4УКР)7к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Євтух М. Б. 
Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 79-86. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто фінансування регіональних систем загальної середньої освіти, яке має свої особливості, зумовлені різними можливостями, плануванням, оперативним регулюванням і контролем з боку органів влади і місцевого самоврядування. Констатовано неефективність механізму державного фінансування освіти, незважаючи на щорічне збільшення бюджетних видатків на неї. Вказано, що однією з причин ускладнення фінансування є розпорошеність освітянської мережі, суттєва різниця вартості навчання і неефективність механізму їхнього державного фінансування. Зауважено, що подолання цих проблем полягає у сприянні такої законодавчої атмосфери, яка допомагала б системі загальної середньої освіти поступово впроваджувати механізми фінансування, перегляд відповідних ролей центральної, регіональної та місцевої влади з метою встановлення добре інтегрованих зв’язків, які повинні забезпечити відповідне фінансування й ефективне управління. Наведено таблицю видатків зведеного бюджету України на дошкільну й загальну середню освіту у 2005 - 2011 рр. Підкреслено, що перелік стратегічних заходів з підвищення ефективності використання коштів на освіту визначено в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 - 2020 рр. Зауважено, що поступове впровадження ринкових відносин у царину освітніх послуг слід вивчати й використовувати досвід країн з ринковою економікою. Обгрунтовано фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону. Висловлено думку, що особливості їх використання зумовлюють певний рівень ефективності управління.

Рассмотрено финансирование региональных систем общего среднего образования, которое имеет свои особенности, обусловленные различными возможностями, планированием, оперативным регулированием и контролем со стороны органов власти и местного самоуправления. Констатирована неэффективность механизма государственного финансирования образования, несмотря ежегодное увеличение бюджетных расходов на нее. Указано, что одной из причин осложнения финансирования является разобщенность образовательной сети, существенной разницей стоимости обучения и неэффективность механизма их государственного финансирования. Преодоление этих проблем заключается в содействии такой законодательной атмосферы, которая помогала бы системе общего среднего образования постепенно внедрять механизмы финансирования, просмотр соответствующих ролей центральной, региональной и местной власти с целью установления хорошо интегрированных связей, которые должны обеспечить соответствующее финансирование и эффективное управления. Приведена таблица расходов сводного бюджета Украины на дошкольное и среднее образование в 2005 - 2011 гг. Подчеркнуто, что перечень стратегических мероприятий по повышению эффективности использования средств на образование определены в Национальной стратегии развития образования в Украине на 2012 - 2020 гг. Отмечено, что постепенное внедрение рыночных отношений в сферу образовательных услуг следует изучать, используя опыт стран с рыночной экономикой.

Considered financing of regional systems of general secondary education, which has its own characteristics due to different capabilities, planning, operational management and control of the government and local authorities. Stated ineffective mechanism for state funding for education, despite the annual increase in budget spending on it. The practice of education funding requires its improvement. Indicated that one of the reasons for complications of financing is an educational network disconnection, a significant difference of tuition and inefficient mechanism of their public funding. Indicated that overcoming these problems is to promote a legislative environment that would help the general secondary education system gradually introduce mechanisms for financing, view the respective roles of the central, regional and local authorities in order to establish a well-integrated communications, which should provide adequate funding and effective management. The table of expenditures of the consolidated budget of Ukraine for pre-school and secondary education in 2005 - 2011. It is emphasized that the list of strategic measures to improve efficiency in the use of educational resources are defined in the National Strategy for the Development of Education in Ukraine for 2012 - 2020 years. It is noted that the gradual introduction of market relations in the sphere of educational services should be studying and using the experience of countries with market economies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Набок М. 
Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок // Рідна шк.. - 2013. - № 6. - С. 20-24. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано умови підвищення ефективності управління як визначального чинника розвитку системи загальної середньої освіти регіону. Акцентовано увагу на необхідності впровадження диверсифікованих, гнучких структур і механізмів управління середньою освітою та налагодження дієвих відносин регіональних органів управління освітою і організацій громадського суспільства. Зазначено, що успішна реалізація цих умов можлива лише за наявності відповідно підібраних, підготовлених та розставлених кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Набок М. 
Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено філософські засади ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління за умов нестабільності українського суспільства. Обгрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури. Зауважено, що за умов підвищення загальнокультурного та освітнього рівня громадян усе стійкішою домінантою в соціальному управлінні стає людський фактор.

Исследованы философские основы эффективности управления образованием как важной составляющей теории социального управления в его историческом контексте. Обобщены научные взгляды на взаимодействие субъекта и объекта управления в процессе эволюции. Выяснено многокритериальность и многоаспектность понятия эффективности. Охарактеризованы влияние новых вызовов на государственное управление в условиях нестабильности украинского общества. Обоснована необходимость повышения эффективности государственного управления образованием в глобализированном мире. Установлена взаимосвязь понятий эффективность и качество управления и зависимость изменения эффективности системы от изменения качества ее элементов или ее структуры. Отмечено, что в условиях повышения общекультурного и образовательного уровня граждан все более устойчивой доминантой в социальном управлении становится человеческий фактор.

Investigated the effectiveness of the philosophical foundations of education management as an important component of social control theory in its historical context. Summarizes the scientific views on the interaction between subject and object of management in the process of evolution. Found multicriteriality and diversity concepts of efficiency. Characterized the effect of the new challenges for governance in fragile Ukrainian society. The necessity of increasing the efficiency of public administration education in a globalized world. The interrelation between the concepts of efficiency and quality control, and the dependence of the efficiency of the system by changing the quality of its members or its structure. Observed that with increase of the overall cultural and educational level of citizens more stable dominant in social management is the human factor.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Ч30 в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Набок М. В. 
Впровадження державної освітньої політики в містах і районах України: інструменти, особливості, загрози : навч. посіб. / М. В. Набок; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - Київ : Пед. думка, 2014. - 140 c. - укp.

Проаналізовано перебіг процесу впровадження освітніх реформ як ключового напряму державної освітньої політики України в кінці XX та на початку XXI ст. Констатовано, що для місцевих органів управління освітою стратегічною ціллю реформування освіти стало вирішення проблеми забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти. Однак, в процесі впровадження державної освітньої політики в містах і районах України недостатню увагу приділено реалізації принципів системності, відкритості, взаємозв'язку з територіальними громадами, населенням. Встановлено, що вирішальною передумовою успішного впровадження освітніх реформ є професійна компетентність керівників місцевих органів управління освітою. Відповідно до чинних нормативно-правових документів і методичних рекомендацій Національного агентства України з питань державної служби розроблено профіль професійної компетентності начальника відділу освіти районної державної адміністрації та міськвиконкому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Набок М. М. 
Українські народні думи: особливості національного характеру і типологія героя : монографія / М. М. Набок. - Тернопіль : Підруч. і посіб., 2014. - 175 c. - Бібліогр.: с. 158-175 - укp.

Висвітлено питання жанрової природи, типології героїв та особливості поетики українських народних дум. З'ясовано джерела, національну своєрідність характеру епічного героя. Розкрито особливості композиції та засоби образотворення думового епосу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(4УКР)-613

Шифр НБУВ: ВА787673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Національна академія педагогічних наук України: 1992 - 2017 роки : біогр. довід. / ред.: В. Г. Кремень, В. І. Луговий, О. М. Топузов, О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, П. Ю. Саух, С. О. Сисоєва; уклад.: В. І. Луговий, О. М. Топузов, О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, П. Ю. Саух, С. О. Сисоєва, І. М. Біла, О. В. Вишняк, В. І. Довбищенко, Ю. І. Мальований, О. В. Мушка, М. В. Набок, В. П. Тименко, І. О. Титаренко. - Київ : Сам, 2017. - 271 c. - укp.

Подано відомості про Національну академію педагогічних наук (НАПН) України та її персональний склад. Надано короткі історичні довідки про відділення НАПН України: загальної педагогіки та філософії освіти; психології, вікової фізіології та дефектології; загальної середньої освіти; професійної освіти й освіти дорослих; вищої освіти. Подано інформацію про дійсних членів (академіків), членів-кореспондентів, почесних академіків, іноземних членів, а також почесних докторів НАПН України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4УКР) л1 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС64517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гуманітарні засади соціальної стійкості людини в громаді : колект. монографія / О. В. Купенко, А. Є. Лебідь, Н. Д. Світайло, А. М. Костенко, О. М. Сушкова, О. М. Пєхота, Т. О. Козинцева, М. М. Набок, В. В. Степанов, А. В. Гончаренко; Сумський державний університет. - Суми : Мрія, 2023. - 251 c. - (Серія "Соціальні інновації в територіальних громадах"). - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

У монографії феномен соціальної стійкості людини в громаді висвітлено в аспектах філософії, культурології, лінгвістики, історії на підставі авторської інтеграційної рамки інтердисциплінарного дослідження даного феномену. Представлено концепцію соціальної стійкості людини в територіальній громаді, що включає механізми Цілей сталого розвитку, соціологічних досліджень у громаді та освіти дорослих. Звернено увагу на потреби, ресурси та згуртованість громад в умовах воєнного стану.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*424.1*332.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864755 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського