Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Набока Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Набока Л. Я. 
Професійна підготовка методистів до інноваційної освітньої діяльності: андрагогічний підхід / Л. Я. Набока // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність інноваційної функції методиста та андрагогічні засади забезпечення ефективного управління інноваційною освітньою діяльністю вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч311.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Набока Л. В. 
Структурно-функціональне забезпечення реалізації державно-управлінських відносин на територіальному рівні : автореф. дис... канд. наук з держ. упр. / Л. В. Набока; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та науково-методичні засади вдосконалення структурно-функціонального забезпечення реалізації державно-управлінських відносин на територіальному рівні. Проаналізовано роль і значення даних відносин у впорядкуванні розвитку суспільства. Виокремлено певні властивості та доповнено класифікацію їх видів і форм реалізацї. Визначено суттєві ознаки поняття "організаційне забезпечення реалізації державно-управлінських відносин". Сформовано концептуальний підхід до впорядкування структурно-функціонального забезпечення діяльності територіальних органів влади, який базується на раціоналізації технології реалізації зазначених відносин, удосконаленні форм здійснення зворотного зв'язку, оновленні змісту нормативно-правових актів, що регламентують дану діяльність. Уточнено періодизацію етапів розвитку України, що відображає зміст основних структурних перетворень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1 + Х819(4УКР)011.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пуцов В. І. 
Елективні програми з розвитку україномовної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти : навч.-метод. посіб. / В. І. Пуцов, М. І. Скрипник, Л. Я. Набока, Л. Т. Ніколенко, К. М. Старченко, В. Ю. Наумова, С. В. Ніколаєнко; АПН України, Ун-т менедж. освіти, Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К., 2010. - 115 c. - укp.

Проаналізовано особливості формування україномовної компетентності (УМК) в системі післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто питання вдосконалення офіційно-ділової мовленнєвої культури керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Подано програми з визначення рівня володіння педагогом українською мовою, розвитку складових УМК педагогів.

Проанализированы особенности формирования украиноязычной компетенции (УЯК) в системе последипломного педагогического образования. Рассмотрены вопросы усовершенствования официально-деловой речевой культуры руководителей общеобразовательных учебных заведений. Даны программы по определению уровня владения педагогом украинским языком, развития составляющих УЯК педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-919 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Набока Л. 
Андрагогізація підготовки методистів до інноваційної освітньої діяльності / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійної підготовки методистів у контексті посилення соціальної ролі методичної служби за умов зміни освітньої парадигми та розширення інноваційного освітнього простору. Виокремлено типи науково-методичної діяльності. Проаналізовано принципи побудови моделі системи підвищення кваліфікації методичних кадрів. Досліджено алгоритм управління експериментальною та навчально-пошуковою роботою педагогів на рівні міста (району). Розроблено критерії оцінки рівня пошуково-творчої діяльності вчителя. Розглянуто орієнтовний перелік вимог до індивідуально розробленої (авторської) програми. Запропоновано методику експертного оцінювання творчого звіту вчителя з інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Набока Л. 
Особливості навчання дорослих з погляду педагогічної технології / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 49-51. - укp.

Викладено наукову систематизацію конкретних цілей навчання дорослих. Розглянуто й охарактеризовано форми даного навчання, проаналізовано структуру цього процесу. Наведено класифікацію стилів розумової діяльності та їх характеристики. Визначено основні параметри, що визначають андрагогізацію змісту, форм і методів навчання в системі післядипломної освіти. Доведено, що технологія навчання дорослих надає можливість тим, хто навчається, брати активну участь у плануванні, реалізації, оцінюванні та корекції процесу навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Набока Л. 
Професійний імідж викладача-андрагога / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Виявлено передумови, які обумовили імідж викладача нового типу. Визначено центральні наукові проблеми іміджелогії для системи післядипломної освіти. Розглянуто позитивний імідж викладача на психофізіологічному, психологічному та соціально-психологічному рівнях. Акцентовано увагу на домінантах ознак особистості викладача, що проектують неповторність його індивідуальності, та характеристиках іміджу, які відображають вимоги масової аудиторії; мотиваційній основі можливостей викладача у формуванні іміджу; особистісно-ділових характеристиках викладача-андрагога. Виокремлено серед компонентів психологічного аналізу Я-образу викладача - професіонала ті, що засвідчують його готовність до самовдосконалення, його потребу саморозвитку та самоактуалізації. Виділено домінантні критерії професійно-творчого розвитку особистості викладача, які корелюють успішність формування ним власного іміджу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч441.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Набока Л. 
Післядипломна освіта вчителя-словесника: україномовна компетентність / Л. Набока, Л. Ніколенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 99-104. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено один з шляхів оновлення та підвищення якості післядипломної педагогічної освіти - впровадження компетентнісного підходу до змісту й організації навчального процесу. Зазначено основні компетенції вчителя-словесника, а також складові україномовної компетентності. Проаналізовано готовність учителя-словесника до вдосконалення його власного мовлення та школярів. Виокремлено чотири модулі у змісті курсової підготовки даного вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р9-42

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Набока Л. 
Розвиток україномовної компетенції вчителів-словесників у системі методичної роботи / Л. Набока // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Звернено увагу на недостатнє володіння вчителями інформаційним, інтерактивним і перцептивним засобами мовного спілкування. Розглянуто нові функції методичної роботи: фасилітативну, дослідницьку, проектувальну та експертну. Розроблено теоретичну модель формування змісту науково-методичної роботи (НМР) вчителів-словесників. У структурі діяльності та особистості вчителя виділено сім компетенцій і компетентностей. Визначено підгрунтя розвитку мовної та мовленнєвої компетентності у системі НМР. Розкрито концептуальний, нормативно-дидактичний, акмеологічно-методичний та організаційно-діяльнісний рівні теоретичної моделі НМР. Рекомендовано заходи підвищення практичної спрямованості змісту НМР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912 + Ш5(4УКР)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Набока Л. Я. 
Проблема самоактуалізації викладача-андрагога у системі освіти дорослих Проблема самоактуализации преподавателя-андрагога в системе образования взрослых / Л. Я. Набока // Пед. пошук. - 2011. - № 2. - С. 31-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано вивчення проблеми професійної підготовки викладачів-андрагогів та обгрунтовано необхідність створення умов для особистісного саморозвитку викладачів, що працюють в системі освіти дорослих. Розглянуто ознаки викладача-андрагога, що притаманні особистостям, які самоактуалізуються. Наведено фактори, які стимулюють викладача до самовдосконалення, охарактеризовано особистісні якості педагога, що свідчать про його психологічну готовність до самовдосконалення, та викладено професійно-особистісні вимоги до викладача-андрагога. Зосереджено увагу на домінантних механізмах самоактуалізації та професійно-творчого саморозвитку особистості викладача, які корелюють успішність його професійної діяльності.

Актуализировано изучение проблемы профессиональной подготовки преподавателей-андрагогов и обосновано необходимость создания условий для личностного саморазвития преподавателей, работающих в системе образования взрослых. Рассмотрены признаки преподавателя-андрагога, свойственные личностям, которые самоактуализуються. Приведены факторы, стимулирующие преподавателя к самосовершенствованию, охарактеризованы личностные качества педагога, свидетельствующие о его психологической готовности к самосовершенствованию, и изложены профессионально-личностные требования к преподавателю-андрагогу. Особое внимание сосредоточено на доминантных механизмах самоактуализации и профессионально-творческого саморазвития личности преподавателя, которые коррелируют успешность его профессиональной деятельности.

The conditions and mechanisms of self-actualization and personal development of teacher-andrahoh are reflected. Characteristics of teacher personality which demonstrate his psychological readiness for self-perfection are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.421

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Набока Л. 
Розвиток професійної компетентності методичних працівників у системі післядипломної освіти / Л. Набока // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність створення моделі спеціаліста, у якій інтегрувалися би вимоги до професійних та особистісних якостей методиста у змісті його неперервного професійного самовдосконалення. Охарактеризовано авторську модель професійної діяльності методиста, орієнтовану на прогнозування мети, функцій, змісту діяльності методиста, опис умов його праці, необхідних знань і вмінь, навичок та якостей. Виділено ключові компетентності методиста, висвітлено складові професійного розвитку, які розглядаються як інтегральна єдність. Підсумовано, що зміст програм науково-методичної підготовки методистів має включати методологічні проблеми освіти дорослих та формування методологічної роботи, розвиток методичної рефлексії, відпрацювання навичок і вмінь професійної діяльності, забезпечення інтелектуального розвитку та здатності до самоосвіти, формування мотивації професійного вдосконалення.

Обоснована необходимость создания модели специалиста, в которой интегрировались бы требования к профессиональным и личностным качествам методиста в содержании его непрерывного профессионального самосовершенствования. Охарактеризована авторская модель профессиональной деятельности методиста, ориентированная на прогнозирование цели, функций, содержания деятельности методиста, описание условий его труда, необходимых знаний, умений, навыков и качеств. Выделены ключевые компетентности методиста. Освещены составляющие профессионального развития, которые рассматриваются как интегральное единство. Подытожено, что содержание программ научно-методической подготовки методистов должно включать методологические проблемы образования взрослых, отработку навыков и умений профессиональной деятельности, обеспечение интеллектуального развития и способности к самообразованию, формирование мотивации профессионального совершенствования.

The model of professional preparation of methodical workers in post-graduate education on the basis of competences approach with the purpose of professional development of personality of Methodist is given in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.465

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського