Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Мішечкіна М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Мішечкіна М. Є. 
Виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. Є. Мішечкіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему виховання в дітей віком 5 - 10-ти років упевненості в собі як базової особистісної якості сучасної людини. На підставі аналізу наукових джерел уточнено зміст поняття "впевненість у собі" як базову якість особистості старшого дошкільника та молодшого школяра, а також поняття "впевнена поведінка". Визначено компоненти, критерії та показники зазначеної якості, рівні сформованості впевненої поведінки даних дітей. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку впевненості в собі. Статистично підтверджено ефективність впровадженої особистісно орієнтованої системи виховання впевненості в собі у дітей зазначених вікових груп. На підставі результатів формувального експерименту показано позитивний вплив застосованих методів і прийомів у процесі виховання впевненості у собі досліджених дітей. Основні положення, одержані завдяки проведеному дослідженню, впроваджено до навчально-виховного процесу дошкільних закладів і початкових шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.21 + Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мішечкіна М. Є. 
Виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку : монографія / М. Є. Мішечкіна; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2009. - 243 c. - укp.

Висвітлено актуальну проблему виховання у дітей 5 - 10-ти років упевненості в собі як базової особистісної якості сучасної людини. Уточнено зміст понять "впевненість в собі", "впевнена поведінка". Визначено компоненти, критерії та показники зазначеної якості, рівні сформованості впевненої поведінки старших дошкільників і молодших школярів. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку впевненості в собі.

Освещена актуальная проблема воспитания у детей 5 - 10-ти лет уверенности в себе как базового личностного качества современного человека. Уточнено содержание понятий "уверенность в себе", "уверенное поведение". Определены компоненты, критерии и показатели указанного качества, уровни сформированности уверенного поведения старших дошкольников и младших школьников. Обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия и методы оптимизации процесса воспитания у детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста уверенности в себе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.21 + Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Професійна підготовка соціального педагога: теоретико-практичний контекст : монографія / О. М. Величко, О. І. Гуренко, Н. М. Захарова, В. П. Котляр, М. Є. Мішечкіна; ред.: О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ЛАНДОН-XXI, 2013. - 331 c. - укp.

Розкрито сутність специфічних, відносно самостійних освітніх парадигм, що домінують на нинішньому етапі розвитку вищої школи. Наведено результати аналізу наукових підходів та розвідок з означеної проблематики, авторських пошуків та розробок у контексті вирішення актуальних питань підготовки соціального педагога до роботи у соціальному притулку для неповнолітніх, соціально-реабілітаційному центрі, інклюзивній школі та дошкільному навчальному закладі. Подано моделі підготовки соціального педагога до полікомпонентної професійної діяльності. Розроблено актуальний напрям роботи - обов'язки, напрями, принципи та зміст роботи в дошкільному навчальному закладі. Увагу приділено питанню формування професійного іміджу соціального педагога як одному з чинників його успішного професійного становлення. Розглянуто передумови запровадження, нормативно-законодавчу базу та підходи до трактування поняття полікультурної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768848 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського