Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Мікуліна М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Мікуліна М.  
Відшкодування майнової та моральної (немайнової) шкоди, завданої незаконними діями: ретроспектива і сьогодення / М. Мікуліна // Право України. - 2004. - № 12. - С. 109-111. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)213.104

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мікуліна М. О. 
Фінансова безпека розвитку сільськогосподарських формувань : автореф. дис... канд. екон. наук / М. О. Мікуліна; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Сформульовано визначення поняття фінансової безпеки розвитку сільськогосподарських формувань як сукупності фінансових інструментів, спрямованих на запобігання негативного впливу факторів розвитку даних формувань з метою виготовлення сільськогосподарської продукції відповідно до потреб населення на Україні. Розвинуто засади факторного аналізу щодо стабілізації безпеки сільськогосподарських формувань, що дозволяє виявити проблемні напрями у діяльності підприємства та досліджувати їх причини. Розроблено конкретні рекомендації щодо фінансової безпеки розвитку сільськогосподарських формувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-93-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мікуліна М. 
Природність, фізичність, біологічність - детермінанти особистих немайнових прав, що забезпечують природне існування фізичної особи / М. Мікуліна // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 1. - С. 155-157. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено різні погляди на першооснову, природу особистих немайнових прав фізичної особи, що забезпечують її природне існування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:П.С.Пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тарельник В. Б. 
Цементація сталевих деталей електроіскровим легуванням / В. Б. Тарельник, О. П. Гапонова, Г. В. Кирик, Є. В. Коноплянченко, Н. В. Тарельник, М. О. Мікуліна // Metallophysics and Advanced Technologies. - 2020. - 42, № 5. - С. 655-667. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.053.3 + К651.63,27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
5.

Мікуліна М. О. 
Роль складської інфраструктури в транспортних технологіях для аграрного виробництва / М. О. Мікуліна, О. О. Соларьов, О. В. Таценко // Інженерія природокористування. - 2020. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Для виробничої діяльності підприємств однією з головних проблем сьогодення є розподільча логістика, яка виконує невід'ємну частину оптимізації та підвищення ефективності транспортних процесів аграрного виробництва. Однією з важливих складових логістичної системи автомобільних перевезень в аграрному виробництві є складська інфраструктура, яка використовується для рівномірного завантаження транспортного парку підприємства, підвищення ритмічності та організованості транспортних перевезень і роботи транспортних засобів, зменшення простоїв автомобільних транспортних засобів, зменшення транспортних витрат, збереження та підвищення якості продукції, що підлягає транспортуванню, вивільнення працівників підприємства для задіяння в основному виробництві. Використання складської інфраструктури в транспортних технологіях набуває все більш широкого поширення та системного й ефективного використання у виробничій діяльності підприємств, що знаходить своє впровадження у розробці форм і методів управління, а також у постійному розширенні до розробки логістичного підходу при плануванні транспортних перевезень і маршрутів. Мета роботи - вирішити питання аналізу та дослідження щодо підвищення ефективності транспортних технологій в аграрному виробництві через впровадження та оптимізацію використання складської інфраструктури при транспортуванні продукції аграрного виробництва, що забезпечує мінімізацію матеріальних, трудових, енергетичних ресурсів і підвищення якості й ефективності транспортного обслуговування основного виробництва аграрних підприємств. Елементи наукової новизни включають в себе розробку рекомендацій по використанню складської інфраструктури в транспортних технологіях для аграрного виробництва та оцінку ефективності транспортування продукції з використанням складської інфраструктури.


Індекс рубрикатора НБУВ: П075 + О184.891 + У532.0-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соларьов О. О. 
Основні фактори, які впливають на побудову транспортних розв'язок / О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, О. В. Таценко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2021. - № 1. - С. 102-107. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто фактори, які впливають на побудову транспортних розв'язок, та програмне забезпечення для проєктування. Важливо пам'ятати, що для дорожнього руху необхідною складовою є безпека переміщення, тому всі компоненти, які описані у статті та елементи транспортної розв'язки необхідної ділянки, повинні відповідати загальним вимогам. На сьогодні вимоги до побудови технологічних розв'язок постійно змінюються. Перш за все цьому сприяє конструктивний розвиток транспортних засобів та відповідно до цього зміна режимів руху. Питання проєктування транспортних розв'язок є достатньо складним, позаяк необхідно також враховувати інтенсивні темпи зростання кількості автомобілів на дорогах нашої країни. Ключовим питанням під час проєктування транспортної розв'язки є безпека руху, тому всі роботи з проєктування повинні проходити з чітким дотриманням нормативних документів. Ключовими факторами, які необхідно враховувати при проєктуванні транспортної розв'язки є: швидкість руху транспортних засобів по прилеглих автомобільних шляхах та на з'їздах; ширина смуг для руху та їх кількість; наявність схилів; необхідна пропускна здатність для задоволення потреб регіону. Важливо також приділяти значну увагу якості виконання проєкту, а в подальшому і будівництву транспортної розв'язки. Існує велика кількість прикладів, які показують, що недотримання вимог технічної документації та якості будівельних робіт призводить до зменшення терміну безремонтного використання споруди. Загальноприйнята методика проєктування транспортної розв'язки включає в себе такі кроки: вибір основи типу перетинів транспортних шляхів; проєкт та розробка схеми руху, підготовка технічної документації; розрахунок технічних параметрів перетину транспортних шляхів; проєктування допоміжних споруджень (вузла водовідведення, освітлення); проєктування профілів. На сьогодні існує велика кількість програмного забезпечення, яке дозволяє виконати необхідні розрахунки та побудувати схеми транспортної розв'язки. Найвідомішими є такі програми, як: IndorCAD, AutoCad, MXROAD.


Індекс рубрикатора НБУВ: О113

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тарельник В. Б. 
Нові технологічні методи захисту поверхонь деталей транспортних і підйомних машин від фретинг-корозії / В. Б. Тарельник, М. Ю. Думанчук, Н. В. Тарельник, М. О. Мікуліна // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 91. - С. 86-99. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто питання забезпечення надійності та довговічності підйомних, транспортних та дорожньо-будівельних машин шляхом підвищення фретингостійкості різних типів з'єднань деталей. Запропоновано низку конструктивних та технологічних методів для боротьби з фретинговим зношуванням. На базі проведених експерементальних досліджень надано рекомендації щодо технологій підвищення фретингостійкості з'єднань деталей.


Індекс рубрикатора НБУВ: К66-144 + О12-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мікуліна М. О. 
Аналіз та прогнозування показників пасажирських перевезень на автомобільному транспорті / М. О. Мікуліна, О. О. Соларьов, О. В. Таценко // Інженерія природокористування. - 2021. - № 1. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розвиток автомобільного транспорту тісно взаємопов'язаний зі змінами показників функціонування виробництва, торгівлі, туризму та іншого. Тенденції зміни цих показників перш за все позначаються на показниках пасажирообігу та кількості перевезених пасажирів автомобільним транспортом. Як показують тенденції розвитку на перспективу слід очікувати подальшого коливання обсягів перевезень пасажирів автомобільним транспортом за умови прогнозуємого помірного зростання економіки торгівлі та туризму. Можливі кризові явища, які також прогнозуються експертами, вимагають подальшого системного підходу і аналізу можливих ризиків, що постануть перед автомобільним транспортом в тому числі пасажирськими перевезеннями. Мета роботи - аналіз, статистична обробка та надання рекомендацій щодо зміни показників пасажирських перевезень на автомобільному транспорті для підвищення ефективності транспортних технологій та якості транспортного обслуговування в регіонах України. Аналіз зміни показників пасажирообігу і кількості перевезених пасажирів для умов Сумської області на основі даних Головного управління статистики в Сумській області підтвердив загальнодержавні тенденції змін показників в пасажирських перевезеннях на автомобільному транспорті. Обробка статистичних значень показників пасажирообігу та кількості перевезених пасажирів автомобільним транспортом надають можливість розробити шляхи вдосконалення пасажирських перевезень, які визначатимуть основні напрями і цільові орієнтири розвитку транспортної системи в регіонах. Дані шляхи вдосконалення знаходять своє впровадження у розробці форм та методів управління, а також у постійному розширенні до розробки логістичного підходу при плануванні транспортних пасажирських перевезень та маршрутів руху транспортних засобів. Елементи наукової новизни включають в себе розробку рекомендацій по функціонуванню та плануванню роботи пасажирського автомобільного транспорту в межах регіону, що є цілком актуальним для соціально-економічного розвитку регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: О385

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Старіков А. І. 
Використання різних підходів до розв'язання логістичних задач / А. І. Старіков, О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, Н. В. Тарельник, О. В. Таценко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2021. - № 4. - С. 85-91. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Формування економічно обгрунтованого маршруту руху є одним з ключових завдань фахівця з транспортних технологій. Складання обгрунтованої матриці маршруту є важливим елементом будь-якого підприємства, задіяного в транспортному процесі. Метою складання маршруту руху є мінімізація коштів та персоналу, необхідного для перевезення вантажу. Досить часто саме вдало вибрані маршрути дають змогу суттєво вплинути на економічну ситуацію виробництва, адже витрати на паливо-мастильні матеріали є одними з найбільших. Під час формування маршруту руху логістичний центр часто стикається з таким явищем як "порожній пробіг", який має негативний вплив на економічний показник. Найширше маршрутизація може бути використана в оптовій торгівлі. Завданням першої є мінімізація витрат на доставку товару споживачам. На сьогоднішній день транспорт є одним з головних елементів у логістичних системах, за його допомогою відбуваються переміщення товарів чи продукту на будь-якому підприємстві в середині або між виробництвами. Розвиток цього напрямку може дозволити суттєво скоротити витрати, поліпшити умови праці водіїв та обслуговувального персоналу. Вдало спроєктувати маршрут руху сьогодні можна, використовуючи сучасне програмне забезпечення та відомі математичні алгоритми, які досить просто використовувати у таких базах, як: Microsoft Excel або MathCad. Вибрано та обгрунтовано найактуальніший метод побудови матриці маршруту. Запропонований метод дає можливість швидкого накопичення та оброблення даних. Головним завданням статті є аналіз сучасних методів побудови матриць маршрутів для реального виробництва. Проаналізувавши відомі методи побудови матриць маршруту визначено, що найвдалішим з економічної точки зору є метод потенціалів, який дозволяє мінімізувати не тільки витрати, а й відстані руху. Економічний ефект від використання методу потенціалів для побудови матриці маршруту складає близько 15 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)370-813 + О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Стороженко М. С. 
Структура та зносостійкість електроіскрових покриттів системи FeNiCrBSiC - MeBsub2/sub / М. С. Стороженко, О. П. Уманський, В. Б. Тарельник, О. Ю. Коваль, Ю. В. Губін, М. О. Мікуліна, І. С. Марценюк, О. Д. Костенко, Т. В. Курінна // Порошкова металургія. - 2020. - № 5/6. - С. 122-137. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.053.3-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
11.

Гапонова О. П. 
Комбіновані електроіскрові припрацювальні покриття бронзових деталей. Ч. 1. Структура і механічні властивості / О. П. Гапонова, В. Б. Тарельник, В. С. Марцинковський, Є. В. Коноплянченко, В. І. Мельник, В. М. Власовець, О. А. Саржанов, Н. В. Тарельник, М. О. Мікуліна, А. Д. Поливаний, Г. В. Кирик, А. Б. Баталова // Metallophysics and Advanced Technologies. - 2021. - 43, № 8. - С. 1121-1138. - Бібліогр.: 46 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.053.3-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
12.

Гапонова О. П. 
Комбіновані електроіскрові припрацювальні покриття бронзових деталей. Ч. 3. Трибологічні властивості / О. П. Гапонова, В. Б. Тарельник, В. С. Марцинковський, Є. В. Коноплянченко, В. І. Мельник, В. М. Власовець, Г. В. Кирик, Н. В. Тарельник, М. О. Мікуліна, А. А. Кутах, А. Д. Поливаний, М. М. Майфат, О. Калнагуз // Metallophysics and Advanced Technologies. - 2021. - 43, № 10. - С. 1325-1334. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.053.3-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
13.

Тарельник В. Б. 
Властивості поверхонь деталів із криці 12Х18Н10Т, які працюють в умовах радіяційного опромінювання, відновлених методою електроіскрового легування. Ч. 3. Рентгеноспектральна аналіза відновлених покриттів / В. Б. Тарельник, О. П. Гапонова, Є. В. Коноплянченко, Н. В. Тарельник, М. О. Мікуліна, В. О. Герасименко, О. О. Василенко, В. М. Зубко, В. І. Мельник // Metallophysics and Advanced Technologies. - 2022. - 44, № 10. - С. 1323-1333. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Представлено результати локальної рентгеноспектрального аналізу покриттів, що одержані за допомогою методу електроіскрового легування (EIЛ) при енергії розряду Wp = 0,13, 0,52 і 0,9 Дж анодами з ніклю і неіржавійної криці 12Х18Н10Т на поверхні катоди із криці 12Х18Н10Т. При ЕIЛ електродою-інструментом із криці 12Х18Н10Т зі збільшенням Wp як в характерних точках, так і зі всієї дослідженої поверхні покриття, кількісний елементний склад суттєво не змінюється. Аналіз розподілу елементів по глибині сформованого шару показав, що при використанні в якості електроди-інструменту криці 12Х18Н10Т, зі збільшенням Wp в поверхневому шарі відбувається незначне зменшення вмісту Хрому і збільшення Ніклю та Титану. При заміні криці 12Х18Н10Т на нікель зі збільшенням Wp кількість Ніклю на поверхні покриття зменшується з 95,38 до 89,04 %. По мірі поглиблення з поверхні покриття кількість Ніклю поступово зменшується, відповідно при Wp = 0,13, 0,52 і 0,9 Дж з 96,29, 90,29 і 89,04 % на поверхні до 9,0, 10,30 і 9,9 % на глибині: 120, 165 і 240 мкм. При цьому кількість Хрому, Титану та Феруму поступово збільшується.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.053.3-1 + К222.091

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Тарельник В. Б. 
Розробка системи спрямованого вибору найбільш ефективної технології підвищення якости бабітових покриттів підшипників ковзання. Ч. 1. Особливості технологій нанесення бабітових покриттів / В. Б. Тарельник, О. П. Гапонова, Є. В. Коноплянченко, Н. В. Тарельник, М. Ю. Думанчук, М. О. Мікуліна, В. О. Пирогов, С. О. Горовий, Н. К. Медведчук // Metallophysics and Advanced Technologies. - 2022. - 44, № 11. - С. 1475-1493. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість і актуальність проблеми підвищення робочих характеристик і ресурсу роботи бабітових підшипників ковзання (ПК), які є опорами роторів великої кількости відцентрових насосів, компресорів, турбін та іншого динамічного обладнання, що працює при високих режимних параметрах (швидкостях, навантаженнях і температурах), а також в умовах корозійного, абразивного та інших видів впливу робочих середовищ. Аналіз технології створення та умов роботи бабітових ПК показав, що причиною пониження їх довговічності є чинники, що формуються як на стадії виготовлення, так і при експлуатації. Вихід із ладу ПК при нормальних умовах експлуатації є наслідком різних видів зношування: кавітації, абразивного зносу, пошкодження внаслідок пластичних деформацій, усталеного пошкодження та ін. Стійкість до зносу антифрикційного шару залежить від режиму роботи та конструкції підшипника, фізичних властивостей з'єднання шару з основою, жорсткості валу та постелі під підшипниками. Встановлено, що якість антифрикційного шару підшипника необхідно оцінювати за такими критеріями: міцністю зчеплення покриття з основою, когезійною міцністю антифрикційного шару, пористістю, однорідністю структури. Встановлено, що при виготовленні ПК, формування методою електроіскрового легування (ЕІЛ) проміжного шару з міді, міцно зчепленого, з одного боку, із крицевою підкладинкою, а з іншого - з шаром олова (утворення твердих розчинів заміщення) і бабіту, забезпечує більш міцне (на 35 %) зчеплення в порівнянні з традиційною технологією (криця 20 + бабіт), крицевої підкладинки з бабітом, а також інтенсивніше відведення тепла із зони тертя. Визначено, що резервом підвищення якості формування бабітових покриттів, що значною мірою впливає на довговічність ПК, може бути нова технологія, в якій всі операції здійснюють методою ЕІЛ. Означено, що для визначення більш раціональної технології нанесення бабітових покриттів необхідно розробити фізично обгрунтований математичний модель, що пов'язує знос певної кількості бабіту з витраченою на це роботою тертя.


Індекс рубрикатора НБУВ: К500.145.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського