Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мухін М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Мухін М. 
Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9. - С. 13-19. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні переконання В. О. Сухомлинського та досвід роботи очолюваної ним Павлиської школи, основними компонентами організаційних та змістових аспектів якої є принцип "єдність навчання і виховання", технологія розвитку самодіяльності вихованців, модель колективу, домінантою якої є автономне "Я", взаємодія школи та сім'ї, технологія поєднання наукових методів та досвіду народної педагогіки, культурно-історичних традицій і звичаїв. Охарактеризовано основні складові навчально-виховного процесу Павлиської школи, основні напрями педагогічної взаємодії учителів, учнів і батьків, зокрема: сімейне виховання (Батьківська школа) та трудове виховання. Підкреслено актуальність сухомлиністики як важливого етапу в розвитку гуманістичної парадигми в світовій педагогіці.

Проанализированы педагогические убеждения В. А. Сухомлинского и опыт работы возглавляемой им Павлышской школы, основными компонентами организационных и содержательных аспектов которой являются принцип "единство обучения и воспитания", технология развития самодеятельности воспитанников, модель коллектива, доминантой которой становится автономное "Я", взаимодействие школы и семьи, технология сочетания научных методов и опыта народной педагогики, культурно-исторических традиций и обычаев. Охарактеризованы основные составляющие учебно-воспитательного процесса Павлышской школы, основные направления педагогического взаимодействия учителей, учеников и родителей, в частности: семейное воспитание (родительская школа) и трудовое воспитание. Подчеркнута актуальность сухомлинистики в развитии гуманистической парадигмы в мировой педагогике.

In the article the analysis of pedagogical beliefs of the great humanist V. O. Sukhomlynskyi and the experience of work led by him Pavlysh School. Multifaceted activity of the teacher and innovator is regarded as an important stage in the development of humanistic traditions in world pedagogy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Варламов Г. Б. 
Аеродинамічні та теплові переваги роботи камер згорання газових турбін при застосуванні мікрофакельної технології газоспалювання / Г. Б. Варламов, К. О. Романова, М. С. Мухін // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2018. - № 4. - С. 67-75. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

З використанням 3-Д моделювання досліджено аеродинамічні, сумішоутворювальні та теплові особливості організації процесу спалювання у камері згорання газотурбінної установки газоперекачувального агрегату типу ГТК-10 зі штатними пальниками. На основі аналізу комплексу характеристик обгрунтовано необхідність, розроблено та впроваджено нову конструкцію пальникової системи для ГТК-10 на основі нової мікрофакельної технології газоспалювання, доведено переваги застосування МТС-пальників для інтенсифікації процесів сумішоутворення та спалювання палива у камері згорання із досягненням високого рівня енергоефективності й екологічної чистоти енергоперетворень.


Індекс рубрикатора НБУВ: З363.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22833 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського