Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мруга М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Булах І. Є. 
Інформаційні технології у фармації : підручник / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Л. О. Кухар, М. Р. Мруга, І. М. Шило. - К. : Медицина, 2008. - 224 c. - Бібліогр.: с. 220-222. - укp.

Викладено загальні поняття інформаційних технологій і основні напрями їх використання у фармації. Розглянуто приклади оброблення фармацевтичних даних у середовищі електронних таблиць, технології апроксимації та прогнозування статистичних даних з використанням електронного процесора Excel. Сформульовано основні поняття баз даних, систем керування ними, задач оптимізації, матричних моделей фармацевтичних розрахунків. Значну увагу приділено інформаційним системамі з застосуванням мережевих технологій, засобам використання глобальної мережі Internet.

Изложены общие понятия информационных технологий и основные направления их использования в фармации. Рассмотрены примеры обработки фармацевтических данных в среде электронных таблиц, технологии апроксимации и прогнозирования статистических данных при помощи электронного процессора Excel. Сформулированы основные понятия баз данных, систем управления ими, задач оптимизации, матричных моделей фармацевтических расчетов. Значительное внимание уделено информационным системам с применением сетевых технологий, средствам использования глобальной сети Internet.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282с51

Шифр НБУВ: ВА700617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мруга М. Р. 
Структурно-функціональна модель професійної компетентності майбутнього лікаря як основа діагностування його фахових якостей : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. Р. Мруга; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено наукові засади моделювання професійної компетентності (ПК) для забезпечення адекватності моделі, оцінки наукової обгрунтованості та повноти вітчизняної моделі ПК майбутнього лікаря за Галузевими стандартами вищої освіти та вибору методів діагностування. Розкрито зміст поняття професійної компетентності, підтверджено припущення про наявність впливу теорій навчання та научіння на моделювання ПК. Досліджено наукові засади вітчизняної моделі ПК майбутнього лікаря, здійснено її порівняльний аналіз з чотирма моделями ПК інших країн, виявлено недоліки. Показано, що для повноцінного діагностування ПК майбутнього лікаря залежно від прийнятої моделі необхідно використовувати різні методи оцінювання, а в комплексній системі діагностування потрібно враховувати властивості методів оцінювання та їх здатністю охоплювати усі фахові якості - складові професійної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мруга М. 
Стандартизація і регулювання оцінювання / М. Мруга // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1. - С. 75-79 . - укp.

Подано огляд експертного семінару - наради Проект TEMPUS "Справедливе оцінювання" для керівників українських закладів і адміністраторів у галузі освіти в Ноттінгемському університеті (Велика Британія), який проводився з 3 до 7 квітня 2006 р. Мета семінару - ознайомлення з основними принципами й положеннями практики якісного оцінювання, запровадження сучасних методів і технологій оцінювання у практику педагогічної діяльності в школах, училищах, університетах. Розглянуто три тематичні лінії оцінювання: формативне, сумативне (підсумкове) та оцінювання з метою моніторингу. Висвітлено роль стандартів у забезпеченні справедливого педагогічного оцінювання. Виділено чотири групи документів зі стандартизації: технічні стандарти, стандарти справедливості, стандарти професійної відповідальності та компетентності, стандарти справедливого педагогічного тестування та оцінювання. Позитивне ставлення учасників семінару до обговорюваних проблем, взаєморозуміння та спрямованість на досягнення мети дають упевненість, що утворюється нова професійна єдність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Богачков Ю. Н. 
Euro Skills Tools как модель управления персональными компетентностями для обучения и профессиональной занятости [Електронний ресурс] / Ю. Н. Богачков, М. Р. Мруга, В. Н. Милашенко, П. С. Ухань, Я. А. Фельдман // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 5. - С. 67-80. - Бібліогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1443

Рассмотрена модель инструментов EURO SKILLS Tools Ukraine. В полный набор входят Transfer, Hub, Camp и Navigator. Подробно описана структура Euro Skills Tools Ukraine. Описаны основные пять блоков и их взаимосвязи. На сквозном примере показано взаимодействие этих блоков. Представлен демонстрационный действующий прототип, на котором показано, как работодатели (рынок труда) может информировать систему образования и рынок трудовых ресурсов о своих потребностях. При этом детальность информирования может регулироваться в широких пределах, достаточных для детального формирования образовательных стандартов, программ и индивидуальных траекторий обучения.

Розглянуто модель інструментів EURO SKILLS Tools Ukraine. В повний набір входять Transfer, Hub, Camp і Navigator. Детально описано структуру Euro Skills Tools Ukraine. Описано основні п'ять блоків в їх взаємозв'язку. На наскрізному прикладі показано взаємодію цих блоків. Представлено демонстраційний діючий прототип, на якому показано, як роботодавці (ринок праці) можуть інформувати систему освіти та ринок трудових ресурсів про свої потреби. При цьому детальність інформування може регулюватися в широких межах, достатніх для детального формування освітніх стандартів, програм та індивідуальних траєкторій навчання.

The model of instruments named EURO SKILLS Tools Ukraine is considered. The complete set includes Transfer, Hub, Camp and Navigator blocks. The structure of Euro Skills Tools Ukraine is described in details as well as basic blocks and their relationships. An example illustrates the interaction between these blocks. A working prototype (demo) is presented. The prototype shows how employers (aka job market) may inform the education system and labor force market about their needs. The information could be zoomed in/out to provide sufficient details for educational standards, programs and individual learning paths.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського