Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Можвіло О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Можвіло О. А. 
Дослідження психологічних причин опору персоналу інноваційним змінам в організаціях сфери послуг / О. А. Можвіло // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 24-31. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено внутрішні аспекти процесу впровадження інноваційних змін в організаціях сфери послуг. Визначено психологічні причини опору змінам, повТязані як з умовами впровадження змін в організації, так і з учасниками процесу нововведень. Розкрито особливості виникнення опору змінам в залежності від психологічних причин, що виявляються під впливом факторів мікро- (особистісні, соціально-демографічні, а також соціально-професійні характеристики), мезо- (статус працівника в організації та тип змін) та макрорівня (сфера діяльності організації). Зроблено висновок, що корекція рівня опору інноваційним змінам персоналу організацій може бути здійснена шляхом профілактики негативних проявів психологічних причин опору (на рівні трьох складових опору змінам - когнітивної, емоційної та мотиваційної).

Освещены внутренние аспекты процесса внедрения инновационных изменений в организациях сферы услуг. Определены психологические причины сопротивления изменениям, связанные как с условиями внедрения изменений в организации, так и с участниками процесса нововведений. Раскрыты особенности возникновения сопротивления изменениям в зависимости от психологических причин, которые проявляются под воздействием факторов микроуровня (личностные, социально-демографические, а также социально-профессиональные характеристики), мезоуровня (статус работника в организации и тип изменений) и макроуровня (сфера деятельности организации). Сделан вывод о том, что коррекция уровня сопротивления инновационным изменениям персонала организаций может быть осуществлена путем профилактики негативных проявлений психологических причин сопротивления (на уровне трех составляющих сопротивления изменениям - когнитивной, эмоциональной и мотивационной).

Highlights the internal aspects of the introduction of innovative changes in service sector organizations. Identified psychological causes of resistance to change associated with both conditions the introduction of changes in the organization and withactors in innovation. The features of resistance to change, depending on the psychological reasons, which appear under the influence of micro-factors (personality, socio-demographic and socio-professional characteristics), mezo-level (the status of an employee in the organization and the type of change) and macro-level (sphere of the organization). It was concluded that correction innovation changes the resistance level staff of organizations can be achieved by preventing the negative manifestations of the psychological causes of resistance (at the level of the three components of resistance to change - cognitive, emotional and motivational).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.1 + Ю949.242

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського