Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Мних О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мних О. Б. 
Європейська інтеграція: зарубіжний і вітчизняний досвід / О. Б. Мних // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 134-141. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)8 + У9(4Укр)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мних О. Б. 
Актуальні проблеми розвитку вітчизняних підприємств в умовах поглиблення європейської інтеграції / О. Б. Мних // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. політика: досвід Європ. Союзу та його адапт. до умов України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 5, ч. 2. - С. 269-277. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Мних О. Б. 
Діяльність кредитно-інвестиційних структур в умовах трансформації економіки України / О. Б. Мних, Р. Б. Черкес // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. ринк. трансформації України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 1 (39). - С. 565-570. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Василевський М.  
Економіка логістичних систем : монографія / М. Василевський, І. Білик, О. Дейнега, М. Довба, О. Костюк, Є. Крикавський, С. Кубів, С. Леонова, П. Малолєпші, О. Мних; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 595 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні проблеми функціонування логістичних систем та обгрунтовано науково-методичні положення щодо їх економічного оцінювання. Описано засоби та потоки даних систем, генеровані продукти та послуги, механізм формування логістичних витрат. Проаналізовано методичні інструменти оцінювання та оптимізування ефективності функціонування систем та адаптовано до умов формування проектних рішень.

Освещены теоретические проблемы функционирования логистических систем и обоснованы научно-методические положения относительно их экономической оценки. Описаны средства и потоки данных систем, генерированные продукты и услуги, механизм формирования логистических расходов. Проанализированы методические инструменты оценки и оптимизирования эффективности функционирования систем, а также адаптировано к условиям формирования проектных решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)400

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мних О. Б. 
Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікацій та оцінювання їх ефектів / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 130-138. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Відображено ключові проблеми розвитку ринку телекомунікації в конкурентному середовищі. Розкрито зміст економетричних моделей, що широко використовуються в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У539.0в611

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мних О. Б. 
Оцінювання ринкової вартості підприємства: методологічні проблеми / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 87-94. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано методичні підходи до оцінки ринкової вартості підприємства. Показано переваги та недоліки кожного з методів. Аргументовано позицію про необхідність застосування принципово нового методологічного підходу щодо оцінки ринкової вартості підприємства, що грунтується на маркетинговому і логістичному забезпеченні. Практичним впровадженням такого підходу можна системно оцінити вартість підприємства та детермінацію факторів, що визначають її динаміку, а також чітке визначення організаційних меж бізнесу та альтернативних варіантів використання майнового та фінансового капіталу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мних О. Б. 
Раціоналізація структури капіталу і управління ризиками - ключові фактори зміцнення конкурентних позицій інвестиційних банків / О. Б. Мних, Н. О. Фаст, С. Ю. Шаповалов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 386-396. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто фінансово-економічні та організаційні аспекти діяльності інвестиційних банків, наведено порівняльну статистику обсягів кредитного й інвестиційного портфелів комерційних банків України. Визначено й обгрунтовано зміст фінансового менеджменту банку. Показано можливості зміцнення його ключових компетенцій і підвищення конкурентоспроможності завдяки використанню маркетингових інструментів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-99-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мних О. Б. 
Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики / О. Б. Мних, О. С. Костюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 533. - С. 52-61. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розкрито сутність конкурентних стратегій (КС), визначено основні різновиди КС у контексті маркетингово-логістичного управління, що базується на використанні ключових компетенцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мних О. Б. 
Зміна філософії управління вартістю підприємства та проблеми її оцінювання / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 576. - С. 174-182. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Відображено науково-практичну актуальність проблеми оцінювання ринкової вартості підприємства як особливого інвестиційного товару та показано методичні аспекти визначення різних видів вартості, джерела її формування й інформаційного відображення. Аргументовано необхідність застосування нової філософії управління вартістю за сучасних умов глобалізації бізнесу та загострення суперечностей між реальним і фінансовим секторами вітчизняної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мних О. Б. 
Ідентифікація та оцінка чинників формування вартості акціонерних товариств: теоретико-прикладні аспекти / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 81-96. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні та прикладні аспекти оцінювання вартості підприємства та джерела її формування на підставі вивчення досвіду іноземних і вітчизняних компаній. Проблему розглянуто з погляду зростання капіталізації економіки країни та господарювальних суб'єктів як важливого чинника зміцнення конкурентних переваг. Узагальнено зарубіжний і вітчизняний досвід щодо виявлення довгострокових джерел формування вартості. Особливу увагу акцентовано на необхідності визначення спільних видів діяльності ділових партнерів для формування вартості для клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.16-862 + У9(4УКР)291.6-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мних О. Б. 
Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємства / О. Б. Мних, І. М. Давидович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 466-473. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати фінансового та маркетингового аналізу діяльності суб'єктів машинобудівного бізнесу у контексті перспектив генерування доходів і формування вартості підприємства. Визначено індекси концентрації продавців на ринку і можливості впливу на цінову політику учасників ринкових відносин у конкурентному середовищі. Розглянуто моделі оцінювання ринкової вартості та систематизовано причини фінансового та нефінансового характеру, які її знижують.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мних О. Б. 
Інтелектуальний капітал і його роль у формуванні вартості машинобудівного підприємства та інноваційній діяльності / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 623. - С. 154-168. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні положення щодо структуризації інтелектуального капіталу та ідентифікації його значення у формуванні вартості підприємства. Виявлено динамічні тренди, що відображають реальну цінність інтелектуального капіталу в інноваційній діяльності в сфері машинобудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-141.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мних О. Б. 
Фінансово-економічні і соціальні наслідки процесів галузевої концентрації на ринку машинобудування і проблеми формування вартості підприємства / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 458-465. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні тенденції розвитку галузей машинобудування з акцентуванням уваги на зміну рівнів концентрації ринків та виявлення розривів між фінансовими та маркетинговими стратегіями. Відображено взаємозалежності кількісних і якісних показників під час формування вартості на прикладі машинобудівних підприємств Львівської області та їх порівняння із середніми показниками по галузі економіки країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)305.851-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мних О. Б. 
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. Б. Мних; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2009. - 40 c. - укp.

Наведено необхідність удосконалення методології управління вартістю в системі суспільство - держава - інвестор - підприємство - клієнт. Висвітлено обмеженість теорій в управлінні акціонерним капіталом, що створює штучні межі для повноцінного прояву вимог щодо соціально відповідального бізнесу та нових функцій підприємства. Розглянуто концепцію маркетингу та доведено необхідність органічного поєднання фундаментальних принципів формування вартості підприємства на різних рівнях ієрархічної економіки за умов зростання загроз кризових ситуацій та розривів між суспільними потребами та ринковими можливостями товаровиробників. Розроблено алгоритм маркетингового аналізу процесів реструктуризації підприємства, яке представлено як специфічний інтелектуальний продукт, ефективність використання якого розглянуто на фоні забезпечення соціальної відповідальності бізнесу. Розроблено модель взаємозбагачення інтелектуального капіталу в економіці знань. Удосконалено методологію управління вартістю підприємства, наведено результати кластерного аналізу технологічної ефективності та визначено перспективи використання методу нечітких множин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-862-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мних О. Б. 
Маркетинг у формуванні ринкової вартості машинобудівного підприємства: теорія і практика : монографія / О. Б. Мних; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2009. - 428 c. - укp.

Розглянуто генезу теорій вартості, охарактеризовано різні підходи щодо тлумачення поняття "вартість підприємства". Обгрунтовано методологічно-методичне значення маркетингової концепції у забезпеченні зростання ринкової вартості на прикладі підприємств машино- та приладобудування. Проаналізовано тенденції розвитку капіталізаційних процесів, систематизовано результати фінансового та маркетингового аналізу організаційно-технологічних змін і ефектів, спричинених реструктуризацією бізнесу. Розглянуто прикладні аспекти інтегрованого управління ринковою вартістю машинобудівного підприємства на основі поєднання маркетингових інструментів, методів кластерного аналізу та нечітких множин, що відображають широкі можливості застосування макроекономічного аналізу на мікроекономічних засадах.

Рассмотрен генезис теорий стоимости, охарактеризованы разные подходы к толкованию понятия "стоимость предприятия". Обосновано методико-методологическое значение маркетинговой концепции в обеспечении роста рыночной стоимости на примере предприятий машино- и приборостроения. Проанализированы тенденции развития капитализационных процессов, систематизированы результаты финансового и маркетингового анализа организационно-технологических изменений и эффектов, вызванных реструктуризацией бизнеса. Рассмотрены прикладные аспекты интегрированного управления рыночной стоимостью машиностроительного предприятия на основе соединения маркетинговых инструментов, методов кластерного анализа и нечетких множеств, отражающих широкие возможности применения макроэкономического анализа на микроэкономических основах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У9(4УКР)305.851.1-862-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мних О. Б. 
Маркетингові проблеми як відображення рівня ефективності машинобудівних підприємств і міграції людського капіталу / О. Б. Мних, І. М. Давидович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 669. - С. 85-92. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто причини загострення актульності соціальних і маркетингових проблем, особливо у сфері машинобудування, яке покликано відігравати стратегічну роль у зміні структури попиту та пропозиції як на товарному ринку, так і на ринку праці. Доведено необхідність збалансування людського потенціалу у стратегії розвитку підприємств машинобудування та удосконалення методичних підходів щодо оцінювання продуктивності праці, які виробила сучасна практика розгортання диверсифікації виробництва та різних схем кооперації праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мних О. Б. 
Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 103-108. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено особливості маркетингової діяльності підприємств під час загострення кризи та нові вимоги щодо розроблення стратегії їх розвитку та інформаційного забезпечення. Узагальнено досвід з пошуку можливостей покращання результатів маркетингу на базі постійних удосконалень на виробництві, впровадження інноваційних проектів з участю венчурного капіталу, підвищення продуктивності в суміжних секторах економіки. Надано схему споживання вартості та роль маркетингу в цьому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мних О. Б. 
Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств / О. Б. Мних, Д. О. Іванова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 735. - С. 137-145. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств. Розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів і маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мних О. Б. 
Практична цінність маркетингу в умовах розвитку фармацевтичного ринку / О. Б. Мних, Ю. І. Гілета // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 735. - С. 146-153. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено проблеми фармацевтичного ринку України та доведено необхідність впровадження маркетингових інструментів для регулювання його розвитку у контексті покращання якості життя. Розглянуто проблему соціальних аптек, доступності цін на фармацевтичну продукцію, забезпечення медичними препаратами соціально незахищених верств населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мних О. Б. 
Актуальні проблеми розвитку фармацевтичного ринку та підходи до їх вирішення / О. Б. Мних, Ю. І. Гілета // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 207-214. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Визначено характеристику сучасного фармацевтичного ринку України та тренди розвитку фармацевтичних компаній. Досліджено актуальні проблеми фармацевтичного ринку, оцінено сучасний стан реформування галузі, а також тенденцій її розвитку в якісно новому ринковому середовищі за посилення впливу важелів державного регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського