Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Михайліченко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Михайліченко Г. І. 
Практика організації туристичних подорожей : Навч. посіб. / Г. І. Михайліченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 155 c. - Бібліогр.: с. 102. - укp.

Висвітлено організаційні аспекти створення туристичної фірми, а також особливості створення туристичного продукту (ТП) та організації подорожей. Наведено приклад оформлення зовнішньоекономічного договору (контракту) на ринку міжнародного туризму, а також перелік законодавчих і нормативних актів України з регулювання підприємницької діяльності в сфері туризму. Викладено правила та порядок складання програм перебування туристів, охарактеризовано основні форми продажу ТП.

Освещены организационные аспекты создания туристической фирмы, а также особенности создания туристического продукта (ТП) и организации путешествий. Приведены пример оформления внешнеэкономического договора (контракта) на рынке международного туризма, а также перечень законодательных и нормативных актов Украины по регулированию предпринимательской деятельности в сфере туризма. Изложены правила и порядок составления программ пребывания туристов, охарактеризованы основные формы продажи ТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.11 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михайліченко Г. І. 
Інформаційна та збутова логістика в туризмі : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Г. І. Михайліченко; Київ. нац. торг.- екон. ун-т. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Вирішено теоретичні, методологічні та організаційні питання управління продуктовими та інформаційними потоками туристичних підприємств за сучасних умов господарювання на основі логістичних концепцій. Обгрунтовано теоретичну сутність і значення логістичного управління туристичним підприємством. Розроблено основні напрями моделювання систем інформаційної та збутової логістики, деталізовано етапи технологічного процесу формування та реалізації туристичного продукту, систематизовано документооборот даних процесів. Удосконалено модель інтегрованої автоматизованої системи обробки інформації в межах логістичної системи, запропоновано моделі логістичних систем збуту для різних типів туристичних підприємств-посередників. Розроблено методичні підходи та практичні рекомендації щодо визначення ефективності системи інформаційної та збутової логістики за рахунок оцінки якості продукту споживачами та визначення рівня логістичних витрат на управління продуктовими потоками в межах системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Антоненко І. Я. 
Логістична стратегія як управлінська інновація в індустрії туризму / І. Я. Антоненко, Г. І. Михайліченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 714. - С. 281-290. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання розроблення логістичної стратегії підприємства індустрії туризму; види та рівні логістики в сфері гостинності, як найбільшого продуценту в туризмі; формування та праксеологічні напрями запровадження логістичної стратегії міжнародного туроперейтингу; види логістичних інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Михайліченко Г. І. 
Формування інноваційних туристичних кластерів як конкурентної переваги розвитку регіону / Г. І. Михайліченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 727. - С. 341-349. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методичні основи формування туристичних кластерів, класифіковано їх види. Обгрунтовано модель інноваційних туристичних кластерів як системи. Надано авторське визначення дефініцій "інноваційний туристичний кластер", "інноваційна інфраструктура". Аргументовано алгоритм розрахунку економічної ефективності туристичного кластера.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Михайліченко Г. І. 
Організація туристичних подорожей : навч. посіб. / Г. І. Михайліченко, А. Ю. Єременко; МОНМС України, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2011. - 391 c. - Бібліогр.: с. 345-352 - укp.

Викладено основні питання організації туристичної діяльності, розкрито кваліфікацію та форми організації туризму, основи організації туристичної діяльності, екскурсійної справи, організації обслуговування туристів, зокрема транспортного. Розкрито окремі аспекти організації транспортних подорожей та перевезень, правила виконання всіх видів туристичних формальностей. Описано технологію організації й умови забезпечення туристичних подорожей й обслуговування туристів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)684.413.58 + У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Михайліченко Г. І. 
Інноваційні підходи до формування мультиплікаторів туризму / Г. І. Михайліченко // Економіка і прогнозування. - 2012. - № 4. - С. 134-146. - укp.

Розглянуто типи інновацій, механізм формування різних видів мультиплікаторів у туризмі в світлі тенденцій глобалізації, консолідації туроператорського бізнесу, формування надмультиплікативних компліментарних доходів турпідприємств за рахунок нематеріальних активів, таких як репутаційний капітал, інноваційний, комунікативний та синергетичний потенціал.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-55 + У9(4УКР)441.358-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мазаракі А. А. 
Туристські дестинації (теорія, управління, брендинг) : монографія / А. А. Мазаракі, Т. І. Ткаченко, С. В. Мельниченко, М. Г. Бойко, Г. І. Михайліченко; ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2013. - 387 c. - укp.

Розглянуто туризм як особливий вид економічної діяльності. Соціально-економічний феномен пояснюється інтегрованим використанням потенціалу багатьох галузей економіки та визначенню соціально-економічної сутності туристської дестинації. Розкрито зміст методичних підходів до чинників, які впливають на економічний розвиток дестинації. У ньому подано фактологічний та аналітичний матеріал, що характеризує особливості оцінювання туристичної привабливості та потенціалу дестинацій, а також репрезентовано методичну процедуру управління якістю послуг туристів. Запропоновано методичні підходи до аналізу ефективності управління туристськими дестинаціями та практичні підходи до реалізації цього процесу. Акцентовано увагу на методичних засадах формування бренда туристських дестинацій, зважаючи на те, що глобалізація туристичного ринку зумовлює не тільки єдине мегасередовище здійснення виробничо-господарських, фінансових та управлінських операцій, але і високу конкуренцію щодо залучення туристів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-21 + У049(4УКР)684.413.58 + Ч518.14(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Михайліченко Г. І. 
Управління інноваційним розвитком туристичних підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Г. І. Михайліченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2014. - 44 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади та науково-методичні підходи до управління інноваційним розвитком туристичних підприємств (ТП). Досліджено генезис теорій інноваційного розвитку, економічну сутність інноватики туризму. Структуровано конструкцію та типологію інновацій в туризмі, визначено об'єкти інноваційної діяльності, методологічні засади формування інноваційного поля розвитку туризму, передумови та вектори трансформації ТП. Обгрунтовано концептуальні засади управління інноваційним розвитком ТП на основі визначення його мети, завдань, об'єкта, суб'єктів, принципів, функцій. Проведено структурний аналіз розвитку туристичного ринку, факторів впливу на розвиток національного туроперейтингу. Досліджено сучасні тенденції розвитку та імплементації інноваційних технологій ТП. Визначено імперативи інноваційного розвитку за рахунок оцінки дієвості, зрілості, цінності інтелектуального, туристичного, клієнтського, репутаційного та комунікативного потенціалу ТП. Розроблено пропозиції щодо визначення стратегії інноваційного розвитку ТП на основі формування динамічних моделей, генотипів, принципів, стратегічних цілей і завдань ТП. Запропоновано систему оцінювання результативності інноваційного розвитку ТП через встановлені показники збалансованого розвитку, критерії їх оцінювання, визначення мультиплікаторів туризму, встановлення векторів інноваційного розвитку ТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скляр Г. П. 
Модернізація туризмознавства: теорія і практика партнерства : монографія / Г. П. Скляр, Г. В. Задорожний, О. Г. Задорожна, В. Ф. Кифяк, Г. І. Михайліченко; ред.: Г. П. Скляр; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2015. - 372 c. - укp. - рус.

Розглянуто соціальне партнерство як сучасний ціннісно-раціональний тренд реалізації імперативу виживання людства на засадах особистісної методології господарознавства. Досліджено процеси інтеграційної взаємодії туристичних підприємств. Вивчено регіональні особливості розвитку партнерства у сфері туризму. Розкрито економічну сутність і проаналізовано закономірності розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Охарактеризовано маркетингові стратегії та інформаційні технології як основу партнерських зв'язків підприємств туристично-рекреаційного комплексу на прикладі Полтавської області. Приділено увагу логістичному забезпеченню туристичних підприємств. Обгрунтовано кластери як локальну форму організації партнерства в туризмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Інновінг в туризмі : монографія / А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, Г. І. Михайліченко, Т. І. Ткаченко, І. Я. Антоненко; ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. - 531 c. - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади інновінгу в туризмі. Розкрито генезу інноваційних теорій. Визначено напрями трансформації процесів управління і гармонійного розвитку туристичних підприємств, фактори інноваційних змін та особливості формування інноваційних стратегій туристичних підприємств. Проведено структурний аналіз інноваційного розвитку туризму як сфери діяльності, складників інноваційного процесу та динаміки нововведень в туризмі, структурно-інституціональний аналіз ринку туристичних послуг. Визначено заходи мотивації інноваційної активності, оновлення і модернізації технологічних процесів підприємств туристичної індустрії, дієвість інвестиційної політики та потенціал інноваційного розвитку підприємств туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Михайліченко Г. І. 
Туроперейтинг : підручник / Г. І. Михайліченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2018. - 303 c. - Бібліогр.: с. 285-290 - укp.

Наведено рекомендації з проектування нового туристичного продукту / туристичної послуги / туру / турпакету з урахуванням вимог міждержавних та національних стандартів, нормативних документів, організаційних вимог для розроблення маршрутів і турів. Розглянуто процеси організації туроператорського бізнесу, взаємодії суб'єктів туристичного ринку для створення якісного турпродукту, схеми його просування та дистрибуції, формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів, організації обслуговування туристів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Михайліченко Г. І. 
Оцінювання інноваційного розвитку туристичних підприємств / Г. І. Михайліченко, В. Г. Жученко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 117-122. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено інструментарій та параметри оцінювання результативності інноваційної діяльності, зростання компетентності туристичних підприємств, підвищення конкурентоспроможності підприємств-новаторів міжнародного туроперейтингу. Обгрунтовано систему мультиплікаторів туризму, в якій особливе місце займають: мультиплікатор інновацій, що представляє собою приріст доходів в економіці туризму, який може статися в результаті реалізації нового продукту, зміни технології обслуговування, маркетингових, процесних, сервісних, організаційних чи інших інновацій; та мультиплікатор стійкого зростання компанії - як показник оцінки ділової репутації туристичної компанії в рамках загальної корпоративної стратегії, ринкової частки та участі в розподілі/перерозподілі туристичних потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.10-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Михайліченко Г. 
Світовий туристичний ринок: трансформації після пандемії / Г. Михайліченко, А. Клімова // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 2. - С. 21-37. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Визначено вплив технологічних змін ринку туризму, основні чинники впливу та наслідки таких змін у процесі реструктуризації глобального ринку подорожей. Встановлено залежність розвитку туристичних дестинацій від: зміни попиту та вподобань туристів; мети подорожі; форми туроперейтингу; методів продажу пакетних пропозицій. Узагальнено тенденції та тренди ринкових трансформацій світового туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-17

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Михайліченко Г. І. 
Антикризова реанімація туристичної галузі України в післявоєнний період / Г. І. Михайліченко, І. В. Дворська // Бізнес Інформ. - 2022. - № 8. - С. 146-150. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано й узагальнено закордонний досвід різних країн світу щодо реанімації туристичної галузі в післявоєнний період. Розглянуто фактори впливу на показники розвитку туризму, становлення туристичних потоків та реакцію регіональної та державної політики щодо залучення туристів до країни відвідування. Проаналізовано показники статистики міжнародного туризму та виявлено фактори впливу на їх динаміку. На основі історичної ретроспективи висвітлено становлення туризму в післявоєнній Європі; розглянуто сутність і множина антикризових заходів з відновлення туристичних обмінів. Досвід країн, в яких відбувалися чи продовжують відбуватися військові дії, ризик терористичних актів має бути перенесений на український ринок. Такі країни, як Грузія, Ізраїль, що мають як зовнішні, так і внутрішні фактори негативного впливу на стан туризму, намагаються подолати чи нівелювати цей негативний вплив за рахунок: зовнішнього орендування дестинацій і формування туристичного продукту рекреаційного, медичного, екстремального туризму. На жаль, військові дії спричиняють пошкодження туристичної інфраструктури та природного багатства нашої країни, що ускладнює процеси відновлення після війни. За результатами досліджень авторами запропоновано методи антикризового управління для реанімації туристичної сфери України, у т. ч. за рахунок післявоєнної трансформації та розширення варіативності туристичного ландшафту України. Дослідження антикризового управління туристичною галуззю з метою забезпечення економічного розвитку України є досить актуальним і потребує подальшого вивчення та наукового аналізу, що буде метою подальших наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.30-981

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського