Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Миронова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Спеціальна психологія. Тексти : Навч. посіб. Ч. 1 / ред.: М. П. Матвєєва, С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 1999. - 158 c. - укp.

Висвітлюються загальні питання спеціальної психології, зокрема проблеми структури дефекту при розумовій відсталості, соціально-психологічної сутності дефекту та його компенсації, психологічного змісту поняття розумової відсталості, її види та форми. Досліджуються особливості інтелектуального та особистісного розвитку розумово відсталих школярів, своєрідність психіки дітей-олігофренів. Представлені методики дослідження пізнавальних та емоційно-вольових процесів, якостей особистості учнів допоміжної школи. Оскільки описані дослідження психіки дітей з недорозвиненим інтелектом проводились у 60-70-х роках, то, познайомившись з їхніми результатами, є можливість відстежити, як розвивались уявлення про сутність розумової відсталості, як змінилась психіка учнів допоміжної школи за 30 років, як впродовж цього терміну розвивалась сама спеціальна психологія та її проблематика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2-734 я7-3 + Р733.645.095.2-57 я73 + Ч430 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матвєєва М. П. 
Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. П. Матвєєва, С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2005. - 164 c. - Бібліогр.: с. 159-163. - укp.

Висвітлено сутність педагогічної корекції та її психологічні механізми, запропоновано методику корекції порушень психофізичного розвитку учнів з вадами інтелекту в навчальній і виховній роботі. Наведено шляхи реалізації індивідуального підходу до учнів допоміжної школи в процесі корекційної роботи з ними. Розглянуто урок як основну форму організації корекційно спрямованого навчання, а також організаційно-методичні питання корекційно-педагогічної діяльності за умов допоміжної школи.

Освещены сущность педагогической коррекции и ее психологические механизмы, предложена методика коррекции нарушений психофизического развития умственно отсталых детей в учебной и воспитательной работе. Приведены пути реализации индивидуального подхода к ученикам вспомогательной школы в процессе коррекционной работы с ними. Рассмотрены урок как основная форма организации коррекционно направленного обучения, а также организационно-методические вопросы коррекционно-педагогической деятельности в условиях вспомогательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Миронова С. П. 
Олігофренопедагогіка. Компактний навчальний курс : навч. посіб. / С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2008. - 204 c. - Бібліогр.: с. 198-203. - укp.

Розглянуто теоретичні засади олігофренопедагогіки. Охарактеризовано систему закладів для розумово відсталих дітей в Україні. Розкрито особливості відбору, навчання, виховання та трудової підготовки таких дітей. Увагу приділено особливостям професійної діяльності та підготовки корекційного педагога. Висвітлено принципи, методи, форми навчання та моральної підготовки у допоміжній школі.

Рассмотрены теоретические основы олигофренопедагогики. Охарактеризована система учреждений для умственно отсталых детей в Украине. Раскрыты особенности отбора, обучения, воспитания и трудовой подготовки таких детей. Уделено внимание особенностям профессиональной деятельности и подготовки коррекционного педагога. Освещены принципы, методы, формы обучения и моральной подготовки во вспомогательной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435я73

Шифр НБУВ: ВА703875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Миронова С. П. 
Підготовка вчителів до корекційної роботи в системі освіти дітей з вадами інтелекту : Моногр. / С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2007. - 304 c. - Бібліогр.: с. 248-271. - укp.

Висвітлено проблеми фахової освіти спеціалістів, що забезпечують корекційну роботу в системі освіти дітей з вадами інтелекту. Подано соціальну характеристику спеціальності "Дефектологія", розкрито зміст і методику здіснення корекційної роботи вчителя спеціальної школи. Розглянуто питання становлення та розвитку професійної підготовки дефектологів в Україні. Запропоновано систему змісту багаторівневої професійної підготовки корекційних педагогів і форми її реалізації.

Освещены проблемы профессионального образования специалистов, обеспечивающие коррекционную работу в системе образования детей с недостатками интеллекта. Дана социальная характеристика специальности "Дефектология", раскрыто содержание и методика осуществления коррекционной работы учителя специальной школы. Рассмотрены вопросы становления и развития профессиональной подготовки дефектологов в Украине. Предложена система содержания многоуровневой профессиональной подготовки коррекционных педагогов и формы ее реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Миронова С. Ф. 
Коллективные спин-волновые возбуждения в IBt - JD-модели / С. Ф. Миронова, Э. Е. Зубов // Физика низ. температур. - 2008. - 34, № 8. - С. 804-812. - Библиогр.: 15 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В377.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Миронова С. П. 
Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх учителів до корекційної роботи в освітніх закладах для дітей з вадами інтелекту : автореф. дис... д-ра пед. наук / С. П. Миронова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 36 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні засади фахової освіти у ВНЗ. Узагальнено теоретичну базу професійної підготовки вчителів до корекційної роботи у закладах для дітей з вадами інтелекту. Запропоновано соціальну характеристику спеціальності "Дефектологія". Розроблено модель особистості та діяльності сучасного педагога-дефектолога з метою його професійної підготовки. Розкрито зміст та наведено методику здійснення корекційної роботи вчителя спеціальної школи. Здійснено періодизацію становлення та розвитку професійної підготовки дефектологів в Україні. Досліджено сучасний стан підготовки таких фахівців. Запропоновано систему поетапної професійної підготовки корекційних педагогів і форми її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Миронова С. П. 
Основи корекційної педагогіки : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, О. В. Гаврилов, М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2010. - 264 c. - Бібліогр.: с. 242-248. - укp.

Висвітлено загальні питання корекційної педагогіки та спеціальної психології. Наведено психолого-педагогічну характеристику дітей з порушеннями психофізичного розвитку та розкрито особливості роботи з ними за умов корекційної та інклюзивної освіти, зокрема, розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення, опорно-рухової системи, слухової та зорової функції, інтелекту, емоційно-вольової сфери, затримкою психічного розвитку. Увагу приділено питанням психолого-педагогічної корекції відхилень у поведінці дітей.

Освещены общие вопросы коррекционной педагогики и специальной психологии. Дана психолого-педагогическая характеристика детей с нарушениями психофизического развития и раскрыты особенности работы с ними в условиях коррекционного и инклюзивного образования, в частности, развития, обучения и воспитания детей с нарушениями речи, опорно-двигательной системы, слуховой и зрительной функции, интеллекта, эмоционально-волевой сферы, задержкой психического развития. Внимание уделено вопросам психолого-педагогической коррекции отклонений в поведении детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430я73

Шифр НБУВ: ВА734342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Миронова С. П. 
Формування самообслуговуючої діяльності у дітей-сиріт з вадами інтелекту : монографія / С. П. Миронова, О. С. Форнальчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 155 c. - Бібліогр.: с. 136-150 - укp.

Вперше розроблено, описано та науково обгрунтовано зміст і прийоми реалізації умов педагогічно доцільного та корекційно спрямованого керівництва процесом формування навичок самообслуговування у розумово відсталих дошкільників-сиріт в умовах дитячого будинку. Розкрито вплив біологічних факторів і психічної депривації на розвиток у дошкільників навичок самообслуговування. Визначено особливості сформованості самообслуговуючої діяльності розумово відсталих дітей-сиріт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 + Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Інклюзивна освіта: теорія та практика : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, Т. Г. Олійник, М. П. Матвєєва, О. В. Коган, Н. І. Коваль; ред.: С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: с. 135-139 - укp.

Розкрито окремі теоретичні аспекти інклюзивної освіти. Розглянуто нормативно-правові та науково-теоретичні засади організації інклюзивного навчання. Наведено практичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами психофізичного розвитку за умов інклюзії. Висвітлено досвід роботи з запровадження інклюзивного навчання в Кам'янець-Подільському.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Миронова С. П. 
Концептуальна модель діяльності сучасного корекційного педагога / С. П. Миронова // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 3-6. - укp.

Акцентовано увагу на професійній діяльності корекційного педагога. Підкреслено зв'язок виконання професійних завдань з посадовими обов'язками педагога. Визначено види діяльності педагога-дефектолога в контексті його компетенції. Обгрунтовано доцільність фаху "корекційний педагог". Охарактеризовано компоненти структури педагогічної діяльності корекційного педагога: суб'єкт, об'єкт, мету, дії, засоби, продукт. Виокремлено види фахової діяльності корекційного педагога: навчальну, виховну, корекційну, методичну роботу тощо. Розглянуто професійні функції педагога (за змістом, відповідними знаннями та вміннями фахівця): діагностичну, орієнтаційно-прогностичну, конструктивно-проектувальну, корекційну, організаційну, інформаційно-пояснювальну, комунікативно-стимулювальну, аналітико-оцінювальну, дослідницько-творчу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.421

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Миронова С. 
Особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім'ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку / С. Миронова // Дефектологія. - 2006. - № 4. - С. 27-30. - укp.

Охарактеризовано особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім'ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку. Висвітлено принципи, на яких будується робота із зазначеними родинами. Представлено структурні компоненти професійної діяльності корекційного педагога в умовах психолого-медико-педагогічної консультації. Для здійснення діагностичної діяльності у процесі вивчення конкретної родини, що виховує дитину з порушеннями розвитку, запропоновано методи вивчення документів, спостереження, бесіда з батьками, анкетування та опитування. На конкретних прикладах обгрунтовано, що від правильної роботи з сім'єю значною мірою залежить успішність корекційно-педагогічної роботи з дитиною.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ч491.08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Миронова С. П. 
Цілісність особистості педагога як необхідна передумова ефективності колекційної роботи / С. П. Миронова // Дефектологія. - 2007. - № 3. - С. 41-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано виняткову роль особистості вчителя в сукупності з глибокими професійними знаннями та вміннями у результативності корекційної роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку. На підставі аналізу загальних і спеціальних психолого-педагогічних джерел з проблеми, свідчень вчителів-практиків та авторських досліджень сформулювано вимоги до особистості корекційного педагога. Виокремлено основні риси професійного характеру педагога-дефектолога, які повинні формуватися під час фахової підготовки у ВНЗ та удосконалюватися у процесі післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.421 + Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Матвєєва С. 
Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання / С. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко // Дефектологія. - 2008. - № 4. - С. 17-20. - укp.

Визначено чотири напрями психологічного супроводу щодо забезпечення оптимальних умов розвитку та навчання учнів з психофізичними вадами у масовій школі. Подано зміст та методику здійснення напряму "психокорекційна допомога дитині". Розкрито її складові: групова психокорекція, індивідуальна психокорекція, узгодження психологічного впливу з навчально-виховною роботою з метою перенесення результатів психокорекції у діяльність та поведінку дитини. Виокремлено періоди психологічного супроводу: інтенсивної корекції, закріплення і поглиблення досягнутих результатів, підтримка поступального психічного розвитку дитини та профілактика можливих ускладнень. Розглянуто три спільні напрями психокорекції для дітей з різними типами дизонтогенезу в умовах інтегрованого навчання. Викладено умови успішності корекційної роботи. Акцентовано увагу на забезпеченні поетапності поступального психокореційного впливу. Запропоновано методи психокорекційної роботи: вправи розвивального характеру, сюжетно-рольові ігри, арттерапія, психогімнастика. Окреслено форми співпраці педагогів з сім'ями дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Ю984.92 с + Ч430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Матвєєва М. 
Психокорекційна робота в умовах інтегрованого навчання / М. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко // Дефектологія. - 2009. - № 3. - С. 15-17. - укp.

Розглянуто психологічний супровід учнів з психофізичними порушеннями, які навчаються спільно із своїми однолітками, здоровими дітьми. Наведено зміст та методику проведення роботи з психологічного супроводу. Визначено спільні напрями психокорекції для дітей з різними типами дизонтогенезу за умов інтегрованого навчання. Висвітлено поетапну роботу психолога та методи цієї роботи: вправи розвивального характеру; сюжетно-рольові ігри; арт-терапія; психогімнастика. Запропоновано програму психокорекційного впливу, яка сприяє підвищенню соціальної адаптації дітей з психофізичними порушеннями й оптимізації їх розвитку за умов інтегрального навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 + Ю948.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Миронова С. 
Ставлення студентів і педагогів до проблем інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку / С. Миронова, О. Завальнюк // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 8-12. - укp.

На основі анкетування, проведеного серед керівників ЗНЗ різних типів, студентів педагогічних спеціальностей (склад респондентів наведено в таблиці), з'ясовано їх ставлення до проблем інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку (ППР) в Україні, проаналізовано суспільні стереотипи сприймання дітей з ППР. Зроблено висновок щодо несформованості у більшості респондентів емоційної, когнітивної готовності до сприймання дітей з особливими потребами нарівні зі здоровими,відсутності розуміння проблеми об'єднаного навчання дітей. Наголошено, що ефективність спільного навчання і виховання дітей з ППР і здорових однолітків залежить від спеціальної підготовки психолого-педагогічних кадрів, від формування відповідної складової їх професійної компетентності. Сформульовано завдання підготовки вчителів і вихователів для успішного розв'язання досліджуваної проблеми.

На основе анкетирования, проведенного среди руководителей ОУЗ различных типов, студентов педагогических специальностей (состав респондентов приведен в таблице), выяснено их отношение к проблемам интегрированного и инклюзивного обучения детей с нарушениями психофизического развития (НПР) в Украине, проанализированы общественные стереотипы восприятия детей с НПР. Сделан вывод, что у большинства респондентов не сформированы эмоциональная, когнитивная готовность к восприятию детей с особыми потребностями наравне со здоровыми, отсутствует понимание проблемы объединенного обучения. Отмечено, что эффективность совместного обучения и воспитания детей с НПР и здоровых сверстников зависит от специальной подготовки психолого-педагогических кадров, от формирования соответствующей составляющей их профессиональной компетентности. Сформулированы задачи подготовки учителей и воспитателей для успешного решения исследуемой проблемы.

Teachers and students attitude to the problem of inclusive education of the children with the psychophysical defects is shown in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Миронова С. 
Системний підхід до організації змісту багаторівневої професійної підготовки корекційного педагога / С. Миронова // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 107-114. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі нормативні документи щодо ступеневої підготовки спеціалістів у галузі корекційної освіти. Подано можливості реалізації системного підходу до організації та змісту фахової освіти корекційних педагогів. Запропоновано таблицю варіантів спеціалізації для підготовки педагогічних працівників, які можуть забезпечити потреби сучасної спеціальної освіти для дітей з вадами інтелекту.

Проанализированы действующие нормативные документы по многоуровневой подготовке специалистов в отрасли коррекционного подхода к организации и содержанию профессионального образования коррекционных педагогов. Предложена таблица вариантов специализации для подготовки педагогов, которые могут обеспечить потребности современного педагогического образования для детей с недостатками интеллекта.

Existing normative documents about staged preperation of specialists in the sphere of corrective education are analyzed; possibilities of realization of methodical approach to organization and content of professional education of corrective teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Миронова С. 
Професійна спрямованість дидактичних принципів як засіб формування ціннісних орієнтацій студентів / С. Миронова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 133-140. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розкрито ціннісні орієнтації фахової підготовки корекційного педагога та можливості їх формування шляхом професійної спрямованості дидактичних принципів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Миронова С. П. 
Методика корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності : підручник / С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2014. - 259 c. - Бібліогр.: с. 230-246 - укp.

Викладено теоретичні основи корекційної роботи у разі порушень пізнавальної діяльності. Подано зміст і методику корекційної роботи з дітьми, що мають вади інтелекту та затримку психічного розвитку, у різних типах закладів. Наведено практичні рекомендації з підготовки батьків до корекційного впливу на розвиток дитини. Описано напрями удосконалення професійно корекційних компетенцій педагога у процесі методичної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Миронова С. П. 
Корекційна психопедагогіка. Олігофренопедагогіка : підручник / С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : К-ПНУ ім. І. Огієнка, 2015. - 311 c. - Бібліогр.: с. 300-305 - укp.

Висвітлено предмет, завдання та методи корекційної психопедагогіки. Визначено її місце в системі наук. Наведено сучасні психолого-педагогічні класифікації розумової відсталості. Розглянуто принципи комплектування спеціальних закладів. Визначено місце в системі спеціальних закладів навчально-реабілітаційних центрів, спеціальних та інклюзивних класів. Розкрито роль дошкільного виховання у корекції вад психофізичного розвитку та формуванні особистості розумово відсталої дитини. Описано особливості виховання та соціально-трудової адаптації дітей з помірним, тяжким і глибоким ступенем розумової відсталості. Приділено увагу формам організації позакласної корекційно-виховної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Миронова С. П. 
Організація та методика проведення наукових досліджень студентами спеціальності "Спеціальна освіта" : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, М. П. Матвєєва, Т. О. Докучина, О. В. Чопік, Н. І. Коваль, О. І. Дмітрієва; ред.: С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2016. - 135, [1] c. - Бібліогр.: с. 113 - укp.

Розглянуто види студентських наукових робіт. Викладено методи наукового дослідження в корекційній педагогіці та спеціальній психології. Увагу приділено літературному оформленню наукової роботи, бібліографіному опису літературних джерел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.268 я73-1

Шифр НБУВ: ВА799532 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського