Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Микитенко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Опорний конспект з курсу "Підприємницьке право". Ч. 1 / уклад.: Л. А. Микитенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 125 c. - Библиогр.: с. 108-125 - укp.

На підставі узагальнення літературних і нормативно-правових джерел розглянуто суть понять, види, структуру та джерела підприємницького права. Проаналізовано особливості організації підприємницької діяльності (ПД), визначено правовий режим майна суб'єктів та організаційно-правові форми ПД.

На основе обобщения литературных и нормативно-правовых источников рассмотрены сущность понятий, виды, структура и источники предпринимательского права. Проанализированы особенности организации предпринимательской деятельности (ПД), определены правовой режим имущества субъектов и организационно-правовые формы ПД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)013 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Микитенко Л. А. 
Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Л. А. Микитенко; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Розглянуто теоретичні, законодавчі та методичні проблеми адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності. Досліджено форми адміністративного впливу на неї. Установлено зміст понять "державний контроль рекламної діяльності", "рекламний ринок", "рекламна діяльність" і "реклама". Визначено умови й особливості адміністративно-правових засад регулювання рекламної діяльності в Україні. Відзначено, що однією з форм адміністративного впливу на дану діяльність є державний контроль - складова адміністративно-правового регулювання. Висвітлено його організаційні засади. Охарактеризовано діяльність органів виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням учасниками рекламної діяльності законодавства про рекламу. Визначено їх систему, контрольні повноваження у сфері рекламної діяльності. Розглянуто методи та форми здійснення державного контролю. Проаналізовано адміністративно-правові гарантії забезпечення прав споживача та підприємців на доброчесну рекламу. Досліджено заходи адміністративного примусу, які застосовуються до учасників рекламної діяльності на підставі застосування адміністративних стягнень у сфері даної діяльності. Обгрунтовано необхідність удосконалення її адміністративно-правового регулювання шляхом внесення змін до чинних нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х819(4УКР)072.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Микитенко Л. А. 
Державний контроль рекламної діяльності в Україні : монографія / Л. А. Микитенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2011. - 141 c. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження проблем державного контролю рекламної діяльності в Україні. Проаналізовано поняття реклами, рекламної діяльності, рекламного ринку та розкрито їх співвідношення. Визначено предмет державного контролю щодо рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами. Охарактеризовано систему державних органів контролю рекламної діяльності, визначено їх правовий статус. Проаналізовано форми державного контролю рекламної діяльності, у тому числі визначено такі близькі до нього види контрольної діяльності державних органів, як нагляд і моніторинг. Розкрито порядок проведення державного контролю рекламної діяльності. Увагу приділено заходам адміністративного примусу, які застосовуються до учасників рекламної діяльності та підставам застосування адміністративних стягнень у сфері реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)218 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ніколаєва Л. В. 
Комерційне право : навч. посіб. / Л. В. Ніколаєва, Л. А. Микитенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2012. - 447 c. - Бібліогр.: с. 433-447 - укp.

Згідно з Цивільним і Господарським кодексами України, іншими законодавчими актами викладено основні положення та підстави провадження торговельної діяльності. Проаналізовано правові засади провадження торговельної діяльності, її державного регулювання, ліцензування та патентування. Увагу приділено питанням, що стосуються використання прав інтелектуальної власності у торговельній діяльності, правового регулювання роздрібної купівлі-продажу, оптового товарообігу, електронної торгівлі, реклами в Україні. Розкрито загальні засади юридичної відповідальності за правопорушення у сфері торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.12 я73 + Х839(4УКР)921.112 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ніколаєва Л. 
Розміщення об'єкта торгівлі: проблеми правової регламентації / Л. Ніколаєва, Л. Микитенко // Товари і ринки. - 2013. - № 2. - С. 5-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми законодавчого врегулювання порядку одержання дозволу для розміщення об'єкта торгівлі та сфери послуг в Україні. На основі аналізу чинного законодавства висвітлено питання законності підстав одержання такого дозволу у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України. Увагу приділено колізійності та неузгодженості чинних правових норм в частині підстав оформлення та видачі дозвільних документів на розміщення об'єкта торгівлі та сфери послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)127.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Микитенко Л. А. 
Проблеми реалізації окремих положень Закону України "Про рекламу" / Л. А. Микитенко // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26. - С. 241-246 . - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.2 + Х839(4УКР)901.326

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Микитенко Л. 
Парадигма забезпечення права споживача на інформацію / Л. Микитенко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - Вип. 1. - С. 47-55. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проведено комплексне дослідження реалізації права споживача на одержання інформації про продукцію на підставі аналізу споживчого законодавства України. Досліджено кваліфікаційні ознаки понять "необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію", а також виокремлено загальні обов'язки продавця (виробника, виконавця) щодо надання інформації про продукцію споживачеві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)031

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Микитенко Л. 
Зупинення дії ліцензії на провадження господарської діяльності / Л. Микитенко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 2. - С. 82-90. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На підставі аналізу чинного та перспективного законодавства України проведено комплексне дослідження теоретичних та практичних аспектів щодо зупинення дії ліцензії: позбавлення чи обмеження права на господарську діяльність як ефективного та оперативного заходу адміністративного примусу. Досліджено переваги прийняття рішення про зупинення дії ліцензії від її анулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)920.92-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Микитенко Л. 
Права споживачів в умовах карантину - 2020 / Л. Микитенко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 3. - С. 35-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано правові проблеми щодо порушення прав споживачів через введення карантину та скасування авіарейсів, культурних та інших заходів, квитки на які заздалегідь сплачені споживачем. Визначено порядок захисту прав споживачів на повернення коштів за скасовані заходи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)920.720.6 + Р193.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Микитенко Л. 
Альтернативний спосіб вирішення спору за участю споживача: досвід для України / Л. Микитенко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 5. - С. 93-104. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто правові проблеми державного захисту прав споживачів в Україні та досліджено європейський досвід альтернативних способів вирішення спорів за участю споживача. Визначено шляхи удосконалення правового захисту прав споживачів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4)920.720.6 + Х839(4УКР)920.720.6 + Х891.9(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Микитенко Л. 
Нечесна підприємницька практика в угодах зі споживачами / Л. Микитенко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 1. - С. 64-75. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Сучасний стан правовідносин між споживачами та суб'єктами господарювання, які реалізують чи пропонують для реалізації косметичні засоби, набули масштабності в частині порушення прав споживачів, зокрема щодо введення споживачів в оману. Чинне споживче законодавство не враховує всі особливості стосовно прав споживачів і механізмів їх реалізації, деякі норми є неоднозначними та неефективними, чим і користуються несумлінні суб'єкти господарювання. Мета статті - правовий аналіз ситуацій, пов'язаних із застосуванням засобів нечесної підприємницької практики, та окреслення механізмів захисту прав споживачів у разі використання нечесної підприємницької практики в угодах зі споживачами. Використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: формально-логічний (аналіз, синтез, аналогія, узагальнення, індукція, дедукція); системний; соціологічного дослідження. Інформаційною базою дослідження є національне законодавство, судова практика, Директиви ЄС, інтернет-ресурси та аналітичні матеріали вітчизняних науковців. Проаналізовано правові проблеми щодо порушення прав споживачів у разі придбання косметичних засобів та укладання договору про споживчий кредит, із застосуванням засобів нечесної підприємницької практики. Визначено порядок захисту прав споживачів і підстави розірвання договору роздрібної купівлі-продажу та договору про споживчий кредит, з використанням засобів нечесної підприємницької практики. Висновки: у чинному законодавстві доцільно закріпити норму, яка б врахувала положення Директиви 2008/48/ЄС про пов'язані кредитні договори: якщо споживач здійснює своє право на повернення коштів за договором купівлі-продажу, то він не повинен продовжувати нести зобов'язання за суміжним з договором купівлі-продажу кредитним договором. Важливу роль в ефективному застосуванні норм законодавства щодо заборони нечесної підприємницької практики може відіграти розробка та прийняття Кодексу поведінки підприємців.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.1 + Х839(4УКР)901.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського