Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Матвіїв М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Матвіїв М. Я. 
Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти : Моногр. / М. Я. Матвіїв. - Т. : Екон. думка, 2007. - 448 c. - Бібліогр.: 356 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні проблеми й особливості маркетингу знань на ринку, його економічну природу, науково-методологічні засади адаптації маркетингових організаційних форм та їх функціонування за сучасних умов. Запропоновано підходи щодо інституційного забезпечення трансформаційних процесів маркетингу знань та їх подальшого розвитку.

Рассмотрены теоретические и практические проблемы и особенности маркетинга знаний на рынке, его экономическая природа, научно-методологические основы адаптации маркетинговых организационных форм и их функционирования в современных условиях. Предложены подходы относительно институционного обеспечения трансформационных процессов маркетинга знаний и их дальнейшего развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матвіїв М. Я. 
Маркетинг освітніх послуг на регіональному ринку праці (на прикладі західних областей України) / М. Я. Матвіїв // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Євроінтеграц. курс України: фін. вимір. - 2006. - Вип. 3, ч. 2. - С. 277-290. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Матвіїв М. Я. 
Методологія та організація маркетингового менеджменту в сфері вищої освіти : Моногр. / М. Я. Матвіїв. - Т. : Екон. думка, 2005. - 560 c. - Бібліогр.: с. 311-334. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні проблеми й особливості маркетингового менеджменту в сфері вищої освіти, розкрито його економічну природу, науково-методологічні засади адаптації маркетингових організаційних форм та їх функціонування за сучасних умов. На підставі системного аналізу зарубіжного досвіду та вітчизняної практичної діяльності наведено підходи до інституційного забезпечення трансформаційних процесів у даній сфері та її подальшого розвитку.

Освещены теоретические и практические проблемы и особенности маркетингового менеджмента в сфере высшего образования, раскрыты его экономическая природа, научно-методологические основы адаптации маркетинговых организационных форм и функционирования в современных условиях. На основе системного анализа зарубежного опыта и отечественной практической деятельности приведены подходы к институциональному обеспечению трансформационных процессов в данной сфере и ее дальнейшему развитию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к20 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Савельєв, О. С. Братко, М. Я. Матвіїв, О. П. Арсеньєва, Р. І. Буряк; ред.: Є. В. Савельєв; Терноп. держ. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2005. - 295 c. - укp.

Наведено відомості про історію виникнення та розвитку маркетингу, проаналізовано особливості його впровадження у вітчизняну економіку. Розглянуто сучасну теорію маркетингу, розкрито сутність основних понять і категорій навчальної дисципліни, показано еволюцію їх змісту в зв'язку з використанням синергетичного підходу. Викладено теоретичні засади інтегрованого маркетингу як основи філософії управління бізнесовою діяльністю підприємства. Проаналізовано процес становлення соціального маркетингу, розглянуто проблему відповідальності бізнесу перед суспільством. Розроблено новітні концепції, охарактеризовано види та визначено цілі маркетингу знань. Розкрито сутність понять бренда та брендингу, визначено основні принципи бенчмаркінгу, наведено загальні схеми та методи оцінки ефективності аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу за умов України, показано його переваги та недоліки для продавця та покупця.

Приведены сведения об истории возникновения и развития маркетинга, проанализированы особенности его внедрения в отечественную экономику. Рассмотрена современная теория маркетинга, раскрыта сущность основных понятий и категорий учебной дисциплины, показана эволюция их содежания в связи с использованием синергетического подхода. Изложены теоретические основы интегрированного маркетинга как основы философии управления бизнесовой деятельностью предприятия. Проанализирован процес становления социального маркетинга, рассмотрена проблема ответственности бизнеса перед обществом. Разработаны новейшие концепции, охарактеризованы виды и опредлены цели маркетинга знаний. Раскрыта сущность понятий бренда и брендинга, определены основные принципы бенчмаркинга, приведены общие схемы и методы оценки эффективности аутсорсинга. Обоснованы возможности использования франчейзинга в условиях Украины, показаны его преимущества и недостатки для продавца и покупателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Луців Р.  
Синтез та дослідження ртутьвмісних ВТНП із впровадженням кадмію / Р. Луців, О. Бабич, Я. Бойко, М. Васюк, І. Габрієль, М. Матвіїв // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. фіз. - 2007. - Вип. 40. - С. 101-104. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В368.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/фіз. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Войтович С. А. 
Нові одно- та дублетноматричні структури з нанообмеженою "гостьовою" геометрією для $E bold roman Mg sup ++-інтеркаляційного струмоутворення / С. А. Войтович, І. І. Григорчак, М. В. Матвіїв, М. М. Міцов // Фізика і хімія твердого тіла. - 2008. - 9, № 2. - С. 333-337. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г534.5 + Ж364.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Матвіїв М. Я. 
Маркетинг на ринку знань : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04 / М. Я. Матвіїв; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2009. - 40 c. - укp.

Висвітлено новий напрямок наукового дослідження особливостей реформування та розвитку маркетингу знань за умов ринкових відносин. Обгрунтовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу знань на ринку, засади адаптації маркетингових організаційних форм та їх функціонування за сучасних умов. На підставі системного аналізу зарубіжного досвіду та вітчизняної практики розроблено підходи до інституційного забезпечення трансформаційних процесів маркетингу знань та їх подальшого розвитку. Запропоновано моделі його розвитку та реалізації на базі принципів Болонського процесу. Сформовано комплекс маркетингу знань й обгрунтовано стратегію його розвитку. З використанням економіко-математичних методів визначення окупності проектів оцінено цілі стосовно індивида (споживача), суб'єктів підприємницької діяльності студентів і суспільства, а також запропоновано шляхи їх застосування на практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Матвіїв М. Я. 
Маркетинг на ринку знань : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / М. Я. Матвіїв; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2010. - 40 c. - укp.

Розглянуто новий напрямок наукового дослідження особливостей реформування та розвитку маркетингу знань за умов ринкових відносин. Обгрунтовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу знань на ринку, засади адаптації маркетингових організаційних форм та їх функціонування за сучасних умов. На підставі системного аналізу зарубіжного досвіду та вітчизняної практики розроблено підходи щодо інституційного забезпечення трансформаційних процесів маркетингу знань та їх подальшого розвитку. Запропоновано моделі розвитку та реалізації маркетингу знань на базі принципів болонського процесу. Сформовано комплекс маркетингу знань і обгрунтовано стратегію його розвитку на перспективу. Проведено оцінювання цілей, орієнтованих на індивіда, суб'єктів підприємницької діяльності та суспільства загалом з використанням економіко-математичних методів визначення окупності проектів й висвітлено шляхи їх застосування на практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Войтович С. А. 
Вплив матричної с-ізоляції нанодисперсного BiVB2DSeVB3D на термодинамічні і кінетичні параметри $E bold roman Li sup +-інтеркаляційного струмоутворення / С. А. Войтович, І. І. Григорчак, М. В. Матвіїв // Фізика і хімія твердого тіла. - 2009. - 10, № 4. - С. 945-952. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г125.335-18 + Г576.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Покладок Н. Т. 
Вплив фізико-хімічної модифікації активованого вугілля трихлоридом заліза на структуру і параметри подвійного електричного шару межі його розділу з електролітом / Н. Т. Покладок, І. І. Григорчак, М. В. Матвіїв, Ю. О. Кулик, В. В. Мокляк // Фізика і хімія твердого тіла. - 2009. - 10, № 4. - С. 889-895. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г574.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Матвіїв М. Я. 
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія / М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, І. М. Білецька, С. В. Даниленко, Л. Я. Зацна; ред.: М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : ТНЕУ, 2013. - 415 c. - укp.

Проаналізовано нову парадигму маркетингу підприємств на глобальному ринку. Акцентовано увагу на інноваційних продуктах. Оцінено нематеріальні активи підприємств і їх брендів, а також практики їх використання в Україні. Розроблено пропозиції щодо формування маркетингу персоналу підприємств та їх цінності у нематеріальних активах. Сформульовано умови структурної перебудови економіки України з урахуванням світового досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Остафійчук Б. К. 
Вплив технологічних режимів синтезу нанодисперсного бісмут селеніду на параметри $E bold roman Li sup +-інтеркаляційних струмоутворюючих реакцій / Б. К. Остафійчук, А. Ю. Підлужна, І. І. Григорчак, І. М. Будзуляк, М. В. Никипанчук, М. В. Матвіїв // Доп. НАН України. - 2010. - № 8. - С. 94-99. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено вплив технологічних режимів синтезу нанодисперсного BiSe на термодинамічні та кінетичні параметри процесу його літієвої інтеркаляції. Для цього використано методи рентгенографічного аналізу, електрорушійної сили з використанням формалізму спектроскопії хімічного потенціалу та імпедансної спектроскопії. Встановлено, що перехід до нанорозмірності часток матеріалу дозволяє збільшити питому ємність, зміну енергії Гіббса реакції літій-інтеркаляційного струмоутворення та коефіцієнти дифузії літію в об'ємі матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж620

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Матвіїв М. Я. 
Інноваційний маркетинг підприємств : монографія / М. Я. Матвіїв, І. М. Білецька, Ю. П. Гуменюк, С. В. Даниленко, Л. Я. Зацна; ред.: М. Я. Матвіїв; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 430 c. - укp.

Проаналізовано концептуальні основи нової парадигми інноваційного маркетингу підприємств. Акцентовано увагу на інноваційному маркетингу як інструменті підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємств. Здійснено дослідження маркетингового просування інноваційних продуктів на прикладі пивоварних та молокопереробних підприємств на ринку. Розроблено маркетингове забезпечення інноваційного процесу підприємств, а також практики їх використання в Україні. Запропоновано рекомендації щодо формування кадрового інноваційного маркетингу підприємств та підвищення конкурентоспроможності персоналу на ринку. Удосконаленно технології бенчмаркінгу окремих товарів та послуг на вітчизняному та зарубіжному інноваційних ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785191 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського