Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Марцева Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Марцева Л. А. 
Організаційно-педагогічні умови виховної роботи в технічних коледжах : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. А. Марцева; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2005. - 20 c. - укp.

Визначено організаційні та педагогічні умови виховної роботи в технічних коледжах і технікумах з метою професійного виховання майбутніх фахівців. Обгрунтовано критерії та рівні вихованості студентів технічних коледжів (до уваги брали сформовані в них риси особистості). Розроблено структурно-логічну модель системного процесу професійного виховання в коледжі. Подальшого розвитку набуло методичне обгрунтування професійної компетентності інженерно-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації з проблематики виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Марцева Л. 
Використання тестових технологій у навчальному процесі для формування професійної компетентності майбутніх фахівців / Л. Марцева // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 63-71. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описано використання тестів як ефективної форми оцінювання знань студентів під час вивчення загальноосвітніх, загальнотехнічних і спеціальних предметів. Охарактеризовано основні підходи до вибору тестів і форми тестових завдань, що використовуються для перевірки учбових досягнень студентів. Зосереджено увагу на формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців за допомогою тестових технологій.

Описано использование тестов как эффективной формы оценивания знаний студентов во время изучения общеобразовательных, общетехнических и специальных предметов. Охарактеризованы основные подходы к выбору тестов и формы тестовых заданий, используемых для проверки учебных достижений студентов. Сосредоточено внимание на формировании профессиональной компетентности будущих специалистов при помощи тестовых технологий.

The effectiveness of the testing technologies usage in future specialists' training, main approaches to tests elaboration, forms of testing tasks are considered in the article. The author pays attention to students' professional competence formation with the help of testing technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.284

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Марцева Л. 
Вдосконалення підготовки молодших спеціалістів радіотехнічного профілю у технічних коледжах / Л. Марцева // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 108-113. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні умови підвищення ефективності підготовки молодших спеціалістів радіотехнічного профілю. Підкреслено, що основою модернізації системи освіти є компетентнісна парадигма, яка спрямована на формування фахової компетентності для майбутньої професійної діяльності. Проаналізовано організаційно-методичні чинники, які забезпечують індивідуальний розвиток студентів, зокрема відзначено педагогічні технології підготовки спеціалістів: технологія проблемного, модульного, розвивального, комп’ютерного, ігрового та дистанційного навчання, міждисциплінарна інтеграція яких забезпечує розв’язання професійних завдань різних типів.

Рассмотрены дидактические условия повышения эффективности подготовки младших специалистов радиотехнического профиля. Подчеркнуто, что основой модернизации системы образования является компетентностная парадигма, которая направлена на формирование профессиональной компетентности студентов для будущей профессиональной деятельности. Проанализированы организационно-методические факторы, которые обеспечивают индивидуальное развитие будущих специалистов, в частности отмечены педагогические технологии подготовки специалистов: технология проблемного, модульного, развивающего, компьютерного, игрового и дистанционного обучения, междисциплинарная интеграция которых обеспечивает решение профессиональных задач различных типов.

The article considers the conditions of increasing the effectiveness of younger specialists’ training, studying in radio-technical direction at technical colleges. The author analyses organizational and methodological factors that guarantee the individual development of the future specialist, his/her direction based on the demands of the modern market of work.


Індекс рубрикатора НБУВ: З84 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Марцева Л. 
Сучасні методи навчання у ВНЗ I - ІІ рівнів акредитації технічного профілю з підготовки конкурентоспроможних фахівців / Л. Марцева // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 91-93. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто методи навчання як основу для розвитку творчого потенціалу студентів технікумів і коледжів технічного профілю. Охарактеризовано методи організації і забезпечення мисленнєвої діяльності, методи, пов'язані з контролем за навчальною діяльністю студентів, методи функціональної спрямованості, операційні методи навчання, евристичні методи (ділову гру, дидактичну гру, мозкову атаку, творчий діалог).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24 + Ч471.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Марцева Л. А. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки молодших спеціалістів радіотехнічного профілю : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Марцева; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2015. - 40 c. - укp.

Визначено основні напрями, функції та структурні складові оптимізації професійної підготовки молодших спеціалістів радіотехнічного профілю. Розроблено модель компетентнісно орієнтованої підготовки фахівців зазначеного профілю та наведено результати її експериментальної перевірки. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови ефективної підготовки молодших спеціалістів і вказано шляхи їх реалізації. На методологічному, теоретичному та методичному рівнях запропоновано концепцію підготовки таких спеціалістів. Конкретизовано специфічні принципи підготовки молодших спеціалістів-радіотехніків, структуру й етапи формування компетентності фахівців-радіотехніків. Запропоновано методику організації навчального процесу за моделлю компетентнісно орієнтованої підготовки молодших спеціалістів радіотехнічного профілю, що передбачає налагодження системних зв'язків між процесами проектування, формування та перевірки рівня засвоєння студентами необхідних компетенцій. Доведено, що практична реалізація рекомендованих положень щодо підготовки зазначених спеціалістів сприяє формуванню їх професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: З84 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419010 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського