4. |
Мамич М. В. Вербальний контент журналу "Жінка" в аспекті лінгвокультурології та медіастилістики : монографія / М. В. Мамич; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2015. - 525 c. - укp.Проаналізовано вербальний контент журналу "Жінка" в аспекті лінгвокультурології та медіастилістики як новітнього напряму вивчення мови мас-медіа, встановлено ключові жанрово-стильові різновиди медіатекстів, виявлено їх внутрішню і зовнішню архітектоніку, сформовано теоретико-методологічну базу відповідних досліджень. На засадах комунікативно-прагматичного та функціонально-стилістичного підходів виокремлено визначальні медіажанри з урахуванням їх мультиінтенційності та структурно-композиційної й лексико-семантичної текстової динаміки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)722
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА806883 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
5. |
Мамич М. В. Лінгвокультурологічний контент журналу "Жінка" (середина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.02.01 / М. В. Мамич; НАН України, Ін-т укр. мови. - Київ, 2016. - 34 c. - укp.Уперше в українському мовознавстві запропоновано концепцію лінгвокультурологічного аналізу мови універсального жіночого журналу. Обгрунтовано диференційні ознаки мас-медійного контенту, медіатексту, медіажанру. Установлено ієрархію та лексико-фразеологічні, текстові, функціонально-стильові, інтенційні ознаки медіажанрів публіцистичного, офіційно-ділового, адресно-довідкового, рекламного й естетичного субконтентів журналу "Жінка" середини XX - перших десятиліть XXI ст. Умотивовано взаємодію між жанрово-стильовою диференціацією медіатекстів та їх медіатопіками, кореляцію медіажанрів субконтентів у виданні "Жінка". Обгрунтовано феномен "сучасний універсальний українськомовний жіночий журнал як об'єкт лінгвокультурології". Визначено засади формування медіастилістики політематичного та мультиінтенційного контенту мас-медіа. Поглиблено теорію публіцистичного стилю (мови ЗМІ) у зв'язку з дефінуванням і практичним застосуванням понять "контент", "субконтент", "медіажанр", "медіатекст", "медіатопік", "лінгвокультурологічний індикатор цінності", "комунікативна інтенція". Системне опрацювання журнальних медіажанрів українськомовних видань сприятиме розширенню лінгвостилістичних і лінгвокультурологічних студій в аспекті медіастилістики, комунікативної прагматики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА426826 Пошук видання у каталогах НБУВ
|