Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Малініна Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Малініна Ю. В. 
До питання синтезу механізмів з пасивними зв'язками / Ю. В. Малініна // Машинобудування. - 2009. - № 4. - С. 99-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розв'язано задачу синтезу механізму з пасивними зв'язками за допомогою аналітичного методу.


Індекс рубрикатора НБУВ: К412.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малініна Ю. В. 
Синтез шарнірного чотириланковика за крайніми положеннями шатуна / Ю. В. Малініна // Машинобудування. - 2010. - № 5. - С. 67-76. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розв'язано задачу синтезу шарнірного чотириланковика за крайніми положеннями шатуна з використанням аналітичного методу.


Індекс рубрикатора НБУВ: К412.520.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ізюмська Л. Ф. 
Про умови повного замикання вищих кінематичних пар дводискового кулачкового механізму / Л. Ф. Ізюмська, Ю. В. Малініна // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2013. - № 11. - С. 92-97. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Викладено метод підбору параметрів пружин, що забезпечують повне замикання вищих пар дводискового кулачкового механізму з урахуванням впливу погрішностей кулачка.


Індекс рубрикатора НБУВ: К412.540.1 + К444-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мельниченко О. А. 
Безперервність процесу практичної підготовки інженерів-педагогів як засіб удосконалення професійної підготовки фахівця / О. А. Мельниченко, Ю. В. Малініна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 93-96. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему практичної підготовки інженерів-педагогів на принципах безперервності, що дозволяють реалізувати найбільш прогресивну форму підготовки спеціалістів, у якій навчальна діяльність розгортається на фоні професійно-практичної, поступово переходячи в суто професійну.

Рассмотрена проблема практической подготовки инженеров-педагогов на принципах непрерывности, которые позволяют реализовать наиболее прогрессивную форму подготовки специалистов, в которой учебная деятельность развивается на фоне профессионально-практической, постепенно переходя в сугубо профессиональную.

In article the problem of practical preparation of engineers is considered-teachers on principles of a continuity which allow to realize the most progressive form of preparation of experts in which educational activity is developed against professional-practical, gradually passing in especially professional.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.3 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Подоляк О. С. 
Вибір раціональних параметрів гасителів коливань стрілових самохідних кранів / О. С. Подоляк, Ю. В. Малініна, О. А. Мельниченко // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2015. - № 15. - С. 52-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Встановлено раціональні параметри гідравлічного гасителя коливань, який може використовуватися в стріловій системі самохідних кранів з метою зменшення динамічних навантажень. Дослідження проводились числовими методами за допомогою математичної моделі, яка описує перехідні процеси, що виникають в стріловій системі самохідного крана під час піднімання вантажу з жорсткої основи. Для визначення впливу різних факторів на динамічні навантаження було використано метод математичного планування експерименту. В результаті моделювання процесу підіймання вантажу отримано раціональні значення величини коефіцієнта опору гідравлічного гасителя і часу розгону механізму підйому вантажу. Також за допомогою рівнянь регресії оцінено вплив кожного з факторів на зміну коефіцієнта динамічності. Встановлено, що найбільш раціонольним є діапазон зміни коефіцієнта опору гідравлічного гасителя в межах від 30 до 50, а часу розгону приводу механізму підйому від 0,6 до 0,7 секунди.

Установлены рациональные параметры гидравлических гасителей колебаний, которые могут использоваться в стреловой системе самоходных кранов с целью уменьшения динамических нагрузок. Исследования проводились численными методами с помощью математической модели, которая описывает переходные процессы, возникающие в стреловой системе при подъеме груза с основания. Для определения влияния различных факторов на динамические нагрузки был использован метод планирования эксперимента. В результате моделирования процесса подъема груза получены рациональные значения коэффициента сопротивления гидравлического гасителя и времени разгона механизма подъема груза. Также с помощью уравнений регрессии оценено влияние каждого из факторов на изменение коэффициента динамичности. Установлено, что наиболее рациональным является диапазон изменения коэффициента сопротивления гасителя колебаний в пределах от 30 до 50, а времени разгона привода механизма подъема от 0,6 до 0,7 секунды.

The rational parameters of hydraulic dampers that can be use in mobile crane boom system for the decreasing of dynamic loads are adjusted. The research by numerical methods with mathematical model was investigated. The mathematical model describes transient processes that appear in the boom system during hoist of load from the base. For estimation of action of the different factors on the dynamic loads the method of experimental design was used. In the results of the modeling of hoist of load process the rational parameters of coefficient of damper resistance and acceleration time of hoisting mechanism values were received. The action of each of factors to change of the dynamic factor with regression equations is estimated. It is adjusted that the most rational is coefficient of damper resistance range in 30…50 and the acceleration time of hoisting mechanism drive range in 0,6…0,7 s.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.1-04

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Подоляк О. С. 
Дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при експлуатаційних режимах роботи / О. С. Подоляк, Ю. В. Малініна // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2015. - № 16. - С. 30-33. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проведено дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння за несталих режимів роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді. Встановлення закономірностей зношуваності деталей двигунів здійснювалось за допомогою баготомірної функії, що включала такі параметри, як ефективне навантаження, інтенсивність його зміни, кутова швидкість колінчастого валу та його прискорення, коефіцієнт динамічності. Для розв'язання багатомірної функції застосовувались числові і фізичні методи моделювання. Обробка результатів зносних випробувань показали, що інтенсивність зносу деталей двигунів за несталих навантажувальних режимів призводить до збільшення зносу в 2,8 раза. Також встановлено, що найбільший вплив на зношуваність оказує значення коефіцієнта динаміки.

Проведены исследования изнашиваемости деталей двигателя внутреннего сгорания при неустановившихся режимах работы. Использовался метод планирования эксперимента, реализация которого осуществлялась на программируемом стенде. Определение закономерностей изнашиваемости деталей двигателей осуществлялось с помощью многомерной функции, включающей в себя такие параметры, как эффективная нагрузка, интенсивность ее изменения, угловая скорость коленчатого вала и его ускорение, коэффициент динамичности. Для решения многомерной функции применялись численные и физические методы моделирования. Обработка результатов износных испытаний показала, что интенсивность износа деталей двигателей при неустановившихся нагрузочных режимах приводит к увеличению износа в 2,8 раза. Также установлено, что наибольшее влияние на изнашиваемость оказывает значение коэффициента динамики.

The research of the wearability of engine components unstable working conditions is conducted. The method of experimental design was used. It’s realization with programmed stand was done. Estimation of the wearability behavior of engines components with multidimensional function was done. The multidimensional function included such parameters as effective weight, activity of its variation, angular velocity of crankshaft, acceleration of crankshaft and dynamic factor. For solution of multidimensional function numerical and physical simulation methods was applied. Analysis of wear trials showed that activity of wear of engines components during unstable load conditions reduce to wear increasing 2,8 times more. Also is established that the most impact at wearability puts a dynamic factor value.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.233-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського