Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Малафєєв Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Малафєєв Т. Р. 
Державне регулювання розвитку харчової промисловості України : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Т. Р. Малафєєв; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 18 c. - укp.

Розглянуто розвиток теоретичних і методологічних основ державного регулювання економічних процесів на підставі дослідження й узагальнення сучасних проблем розвитку харчової промисловості (ХП), закономірностей їх прояву, впливу на інші соціально-економічні сфери. Розроблено концептуальні підходи до дослідження форм і методів державного регулювання ХП. Досліджено нормативно-правове забезпечення її розвитку в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід державного регулювання ХП у системі національних моделей соціально-економічного розвитку. Проаналізовано сучасний стан розвитку ХП в Україні. Наведено рекомендації щодо вдосконалення методів державного впливу на діяльність підприємств ХП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.7-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малафєєв Т. Р. 
Аналіз розвитку ринків сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів в Україні / Т. Р. Малафєєв // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2010. - Вип. 1. - С. 151-155. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Узагальнено основні проблеми та запропоновано напрями усунення перешкод розвитку ринку сільськогосподарської продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Новікова Т. В. 
Модель просування персонального бренду / Т. В. Новікова, О. М. Христофорова, Н. Л. Морозова, Т. Р. Малафєєв, М. В. Бабенко // Проблеми економіки. - 2022. - № 4. - С. 232-244. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Мета роботи - побудова моделі формування власного бренду, що спирається на широкий спектр принципів системного аналізу та дозволяє прогнозувати ефективність прийнятих рішень. Доведено, що для ефективного формування і просування особистого бренду слід розуміти мету та функції його формування, урахувати усі умови, що можуть на нього вплинути, володіти інструментами та методами управління брендом. Запропоновано формування алгоритму створення власного бренду під впливом усіх можливих факторів і умов. Зауважено, що умови формування особистого бренду формуються виходячи з п'яти рівнів сприйняття особистості оточуючими людьми: емоційний, особистісний, поведінковий, рівень унікальності та персональної ідентифікації. Досліджено, що основною метою формування особистого бренду можна назвати створення і зміцнення іміджу, а також підвищення впізнаваності для збільшення популярності серед аудиторії. Для досягнення всіх поставлених цілей і завдань у роботі згруповано інструменти формування особистого бренду. Окрім цього розглядаються спеціальні платні та безкоштовні сервіси, а також допоміжні інструменти для успішного просування бренду в соціальних мережах. Визначено, що успіх формування особистого бренду залежить від ефективності обраних методів управління брендом та розробленого алгоритму формування особистого бренду. Узагальнено в алгоритмі формування бренду пропонується виділити три етапи: вибір ніші та цільової аудиторії, аналіз конкурентів і створення стратегії просування бренду. Зазначено, що завдання оцінювання чи прогнозування ефективності бренду можна здійснити, використовуючи чотири підходи, серед яких найбільш якісним є застосування економетричного моделювання. Для адекватного опрацювання усієї множини показників, що задіяні на цьому етапі дослідження, було обрано модель лінійної регресії, а для її побудови - використано програму R-Studio, що є універсальним засобом автоматизації багатьох маркетингових завдань. На останньому етапі роботи було здійснено прогнозування цільових показників залежно від факторів впливу. Здійснений економетричний аналіз довів доцільність використання розробленої моделі для більш ефективного ведення персональної сторінки в інстаграм. Розроблена модель дозволила спрогнозувати найбільш вдалий день і час публікацій відповідного типу контенту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського