Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Макогончук Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Макогончук Є. С. 
Психологічні особливості міжособистісної комунікації в умовах пенітенціарного закладу / Є. С. Макогончук // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 145-154. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито психологічну специфіку спілкування в пенітенціарному закладі. У контексті висвітлення особливостей діяльності персоналу виправно-трудового закладу та екстремальності перебування засуджених за умов соціальної депривації тюрми проаналізовано їх міжособистісну взаємодію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04:Х884

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Макогончук Є. С. 
Гандикапізм як чинник становлення образу Я особистості в умовах пенітенціарного закладу : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Є. С. Макогончук; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2016. - 20 c. - укp.

Досліджено психологічні особливості впливу гандикапізму на становлення самосвідомості, зокрема образу Я, в осіб, які мають вади здоров'я. Проаналізовано основні наукові підходи до проблеми негативного впливу гандикапізму на психогенезу неповносправної депривованої особистості, яка перебуває в умовах пенітенціарного закладу. Розкрито сутнісні ознаки та змістово-функціональну специфіку гандикапізму як несприятливого чинника для розвитку образу Я в підлітків з виховної колонії. Емпірично досліджено та здійснено порівняльну характеристику особливостей становлення образу Я в гандикапованих підлітків із пенітенціарного закладу, спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та їх однолітків, які навчаються в навчально-реабілітаційному центрі. Розроблено та запроваджено в ресоціалізаційний процес виховної колонії програму розвивального медіально-рефлексійного комунікативного тренінгу для зниження негативного впливу гандикапізму на становлення образу Я в підлітків-колоністів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю954.04:Х884

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425774 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського